Tering geniaal wat ze daar aan het doen zijn!dennis wrote:Een opbouw foto van de buiten kant!
Ik ben aanwezig met mijn neef
Tering geniaal wat ze daar aan het doen zijn!dennis wrote:Een opbouw foto van de buiten kant!
Ik vind laag gepitchte kicks vaak veel fijner overkomen, maar vond het op dit systeem toch tegenvallen. Kan ook zo komen door de positie waar wij stonden in het zaaltje. Ach ja los ga ik toch welThe Z. wrote:Geluid was niet kut. Die lage kick in Back 2 Basics is zo laag vergeleken met de andere kicks dat het lijkt alsof hij veel minder ''blaast'' (wat feitelijk ook zo is natuurlijk). Omdat de andere kicks dan weer omhoog schieten komen die veel meer door omdat die qua frequentie bereik veel breder zijn, en dus meer lucht wegduwen en je ze dus beter ''voelt''
Ja, dat was echt prachtig om te zien. Iedereen ging maximaal los!marsiascout wrote:Was inderdaad weer n mooi feestje. Geweldig hoe iedereen bij die laatste track van AVIO los ging!
Dat zou erg zonde zijn!marsiascout wrote:Ik hoorde alleen wel dat de brandweer het bierkasteel heeft afgekeurd en het waarschijnlijk weer helemaal afgebroken moet worden
Het klopt het is afgekeurd door de brandweer. Ze hebben zaterdag al een aantal kratten weg gehaald. Maar ze gaan een aantal kratten aan de binnenkant weghalen. Aan de buitenkant word op dit moment nog een aardige discussie gevoerd! Dus binnen kort krijgen we er meer over te horen. Ik hoop dat het kan blijven staan! het ziet er geniaal uit!!stefaneke wrote:marsiascout wrote:Dat zou erg zonde zijn!marsiascout wrote:Ik hoorde alleen wel dat de brandweer het bierkasteel heeft afgekeurd en het waarschijnlijk weer helemaal afgebroken moet worden