Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijden
19:00-02:00

Line-up
Josh & Wesz
Frequencerz
F8trix
Noisecult
Gremios & Tono
PVO
The Corporation
MC DL!

Afbeelding

Meer info over de vvk volgt binnenkort!

http://www.twisted-event.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 20:04 
 

Aanwezig! Denk ik zo, Haaren edities zijn nog altijd top geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 21:38 
 
Hardtraxxer

vorig jaar was gezellig, nu dus weer aanwezig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

IK heb nog geen een editie gemist dus deze ook niet. Bovendien is het 2 minuten lopen van mijn huis. Wederom weer een heerlijke line up hebben ze neergezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:37 
 
Hardtraxx Newbie

PVO PVO PVO :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 16:02 
 
Hardtraxx Elite

misschien aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is altijd top! Veel bekende & goede muziek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:55 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
Dit is altijd top! Veel bekende & goede muziek ;)


Dit is altijd top! Geen bekende & goede muziek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog maar een paar dagen te gaan en dan knalt Twisted weer in De Michel! Nul4elf-events heeft er weer zin in en hopelijk denken jullie er ook zo over. Ze hebben in samenwerking met De Michel weer alles uit de kast gehaald om een oorverdovend geluid en een spetterende lichtshow neer te zetten. De line-up is weer zoals jullie van Nul4Elf-events gewend zijn.


Deze editie is er weer gekozen voor een aantal dj’s die bekend staan om hun eigen originele stijl: hard maar zeker met een melodieus randje: Frequencerz, Josh & Wesz en F8trix. Natuurlijk mogen de regionale helden Noisecult, Gremios & Tono, PVO en The Corporation niet ontbreken. MC DL! Is de host van de avond.



De timetable is als volgt:
19:00 – 20:00 The Corporation
20:00 – 21:00 PVO
21:00 – 22:00 Gremios & Tono
22:00 – 23:00 F8trix
23:00 – 00:00 Josh & Wesz
00:00 – 01:00 Noisecult
01:00 – 02:00 Frequencerz
Host: MC DL!

Kaartverkoop

Voorverkoop: € 10,-Deurverkoop: € 15,- (mits niet uitverkocht)Er zijn nog steeds kaarten verkrijgbaar via Twisted-event.nl/tickets, bij De Michel of bij één van de Primera filialen bij jou in de buurt.


Noisecult – Twisted warm-up mix

Noisecult, de Twisted bezoekers van het eerste uur kennen ze allemaal, hebben een warm-up mix voor jullie opgenomen. Met daarin natuurlijk een track van henzelf, en enkele gloednieuwe platen van Frequencerz, Josh & Wesz en F8trix!



Luister, download en share via soundcloud: 3

01. Scope DJ – Tuned In
02. Outlander – Our World
03. Wildstylez – Music Or Noize
04. Wildstylez & Atmozfears – What It’s Like
05. Ryfle ft. Noisecult – Tree Of Life
06. Code Black & Toneshifterz – Get Your Hands Up & Party Down (S-Dee Mash-up)
07. Josh & Wesz – Dreamplanet
08. Frequencerz – Driver
09. Josh & Wesz – Oblivion
10. F8trix – L.O.V.E.
11. Frontliner – All In This Together
12. AVIO – Triangle Of Life
13. Adaro – Hit You With That Bang Shit
14. Bass Modulators & Frequencerz – Bring Back The Funk
15. Digital Punk & Adaro – Everyday


Tijden

Twisted duurt van 19:00 uur tot 02:00 uur. Zorg dat je er op tijd bij bent zodat je niks hoeft te missen!


Garderobe

Er is een betaalde garderobe aanwezig zodat je veilig je jas op kan bergen. Dit is op eigen risico.


Legitimatie en leeftijd

De minimumleeftijd voor Twisted is 16 jaar. Legitimatie is verplicht. Neem dus gewoon je legitimatie (rijbewijs, ID-pas, OV, paspoort) mee zodat je niet aan de deur geweigerd kan worden.


Parkeren

Auto’s kunnen geparkeerd worden op de parkeerplaats bij de Em-te, Driehoeven 56 in Haaren. Fietsen dienen te worden gestald in de daarvoor bestemde fietsenrekken.Let op: er zijn momenteel wegwerkzaamheden richting de Em-te. De Em-te is wel bereikbaar. Vanaf de parkeerplaats is De Michel gemakkelijk te voet bereikbaar.

Zorg dat je Twisted niet hoeft te missen!

Kijk voor meer informatie en verdere details op de website Twisted-event.nl.


Kaartverkoop

Kaarten zullen als gezegd €10,- kosten en te verkrijgen zijn bij Eetcafé De Michel in Haaren, bij alle Primera filialen en online via: Twisted-Event.nl/tickets


Social Media

Zorg dat je Nul4Elf-Events volgt via Twitter
#TWISTED2013 en Facebook. Door Twisted toe te voegen bij je Facebook evenementen en je Partyflock
agenda ben je ook altijd als eerste op de hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Er is een betaalde garderobe aanwezig zodat je veilig je jas op kan bergen. Dit is op eigen risico.


Bij een betaalde garderobe is de uitbater per definitie aansprakelijk voor de veiligheid van je jas... als de uitbater geen aansprakelijkheid wil, mag hij geen geld voor de garderobe vragen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:04 
 

The Skribbler schreef:
dennis schreef:
Er is een betaalde garderobe aanwezig zodat je veilig je jas op kan bergen. Dit is op eigen risico.


Bij een betaalde garderobe is de uitbater per definitie aansprakelijk voor de veiligheid van je jas... als de uitbater geen aansprakelijkheid wil, mag hij geen geld voor de garderobe vragen :thumbup:


En toch gebeurt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je de Hardstyle eventjes zat bent kun je in het Café ook nog altijd genieten van Zalig Nederlandstalig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat gremios en tono zo vroeg staan, vond ze bij raw bass echt vet. Hopelijk draaien ze wel lekker lomp. Maar heb er zin in lekker op het fietsje er naar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
The Skribbler schreef:
dennis schreef:
Er is een betaalde garderobe aanwezig zodat je veilig je jas op kan bergen. Dit is op eigen risico.


Bij een betaalde garderobe is de uitbater per definitie aansprakelijk voor de veiligheid van je jas... als de uitbater geen aansprakelijkheid wil, mag hij geen geld voor de garderobe vragen :thumbup:


En toch gebeurt het.

Tja, maar het is dus niet rechtsgeldig, dat is wat ik bedoel. Stel dat je jas kapot/weg is,dan mag je de uitbater aansprakelijk stellen, of ze nou zo'n bordje hebben hangen of niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:52 
 

Bizar lekker avondje. Op het begin van de avond lekker oude nummers. F8trix zette wat weg wat van hem gewend is. Josh & Wesz en Noisecult zette beide een enorm lekkere set neer. Bij Frequencerz iets te veel eigen werk gehoord, maar het varieerde toch door plaatjes als Space Invaders - Do the Freak en op het einde wat fijne remixjes van de bekende happy hardcore plaatjes. De sfeer zat er dik in. Polonanaises zijn voorbijgekomen en er werd flink losgegaan op house plaatjes tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die nieuwe B-Freqz tracks waren echt ziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:35 
 
Hardtraxxer

+ Josh & Wesz
+ geluid
++ noisecult
++ bfreqz track

-- beukende/ruziezoekende farmers
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:00 
 

Skyscraper schreef:
-- beukende/ruziezoekende farmers

Vertel :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:28 
 
Hardtraxxer

niks van meegekregen? vooraan vond een groep het leuk om op elkaar en op de rest van het publiek in te beuken. je kreeg hierdoor heel je bier over je heen en als je ze terug duwde werden ze boos. wat een kut volk was dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
niks van meegekregen? vooraan vond een groep het leuk om op elkaar en op de rest van het publiek in te beuken. je kreeg hierdoor heel je bier over je heen en als je ze terug duwde werden ze boos. wat een kut volk was dat zeg

Ent gaat niet naar feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een van de beste editie´s van Twisted! Heerlijk avondje! Eigenlijk alleen maar pluspunten! Zo als gewoonlijk was het geluid weer heerlijk. Ik heb heel veel oude klassiekers gehoord vooral op het bein. De set van Josh & Wesz was vet. De set van Noisecult was helding!! En afsluiter van was ook wel lekker. De nieuwe BFreqz gehoord! Die waren heel erg dik!! Al met al dus een heerlijk avondje gehad! Laat Carnaval maar beginnen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Die ruzie was ook weer snel over, dus daar kan ik me niet echt aan storen. Ik vond het voor een Twisted in haaren best wel rustig, laatste 2 keer was het volle bak en standje sambal.

Toffe platen gehoord en voor 10 euro gewoon een gezellig feest. Die eerste plaat van de Freqz voor Sethje, Do The Freak, wat een bazen.

Verder was ik de bob, dat was wel jammer toen je al die juupjes voorbij zag komen.

Op naar Rebirth ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:33 
 
Hardtraxx Newbie

hehe ja dat was mooi!

alltime favorite van niels en mij. Het was trouwens de va - tat's mashup
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten