Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line up:
zaterdag 4 februari 2012
19:00 - 02:00
Eetcafé & Zalen de Michel Site
Haaren

Afbeelding

Line Up:
Adaro vs. E-Force
AVIO LIVE
Bass Modulators
Juized & Tartaros
Noisecult
The Z.
The Corporation

MC DL
Voorverkoop: € 10,-
Minimumleeftijd: 16
http://twisted-event.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:35 
 

Hopen op Deepack en AVIO :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:34 
 
Hardtraxxer

Altijd wel gezellig maar wel warm. Kijk wel of er genoeg man mee gaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien wel bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 20:01 
 

Da-Izzok schreef:
Altijd wel gezellig maar wel warm. Kijk wel of er genoeg man mee gaat :thumbup:


Vorig jaar was het goed warm ja! Dat uurtje Alphaverb vond ik toen echt het vetste wat ik ooit met Twisted heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 20:34 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Da-Izzok schreef:
Altijd wel gezellig maar wel warm. Kijk wel of er genoeg man mee gaat :thumbup:


Vorig jaar was het goed warm ja! Dat uurtje Alphaverb vond ik toen echt het vetste wat ik ooit met Twisted heb meegemaakt.

Ik was vorig jaar bob. Dan trek je het helemaal niet in die hitte
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bezoeker van het eerste uur. Deze sla ik natuurlijk niet over! En helemaal niet op mijn verjaardag!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck dan kan ik niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 20:01 
 

Timmer schreef:
Fuck dan kan ik niet :cry:


Why you not kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 02:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Fuck dan kan ik niet :cry:

Je zal deze editie toch niet missen Stijn. Kom op nou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier wil ik zeker bij zijn, afgelopen editie erg goed vermaakt :0...ff line-up afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lineup:

The Corperation
Noisecult
The Z
Juized
Tartaros
Adaro
Bass Modulators
AVIO
E-Force

MC DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 13:36 
 

Vik schreef:
Lekkere line up en in de buurt. Ik ben hier aanwezig. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt goed, maybe ff kijken.

wie zijn "The Corperation"?


edit: kwam leuke track van ze tegen voor defqon contest. benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook hier weer aanwezig!
Twisted heeft nog nooit teleurgesteld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke line-up, deze gaat mee als optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxxer

The Z nice hoor :thumbsup: Alleen The Corporation? Echt nog nooit van gehoord. Was ook hun eerste boeking zag ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:34 
 
Hardtraxx Newbie

Da-Izzok schreef:
Alleen The Corporation? Echt nog nooit van gehoord. Was ook hun eerste boeking zag ik


Als Haarens evenement willen wij Haarense producers natuurlijk wel een podium bieden ;) http://www.youtube.com/watch?v=WpJQoHeGSFU
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie line-up in elkaar gestoken voor dat geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een betere line up kun je niet krijgen op je verjaardag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wederom een geniale poster van Twisted!
Afbeelding
Om nog ever verder te gaan op de line up nog even wat uitleg!

De rook van het vuurwerk is nog maar net opgetrokken of Nul4Elf Events maakt bekend dat Twisted ook in 2012 weer zal plaats vinden. Na een hele vette editie in ‘t Plein te Udenhout waar o.a. Frequencerz en Ran-D zich lieten gelden, zal 4 februari 2012 Eetcafé De Michel weer geopend zijn voor een Haarense editie.
Omdat Nul4Elf-Events als organisatie maar al te goed inziet dat de kaartjes van menig feest alsmaar duurder worden willen we juist met Twisted een betaalbare avond voor jullie organiseren. Daarom hebben we de prijs wederom op €10,- gehouden! Desondanks hebben we toch weer een aantal bijzonder goede namen weten te trekken.

Om te beginnen hebben we Adaro, 50% Gunz 4 Hire gestrikt om samen met Alpha² records-collega E-Force een knallende set weg te komen zetten. Nadat Adaro in samenwerking met Ran-D Gunz 4 Hire is begonnen is het snel gegaan voor ze en stonden ze in november 2011 zelfs al op Qlimax. Ook E-Force heeft een goed jaar gehad in 2011 en is één van de knallende acts van het succesvolle Alpha² records. Dit kan niet anders dan vuurwerk opleveren wanneer deze twee samen het podium gaan betreden.

Daarnaast hebben we van oude bekenden Alphaverb & Intractable One nog een live-act tegoed, daar zullen ze jullie dan ook op trakteren 4 februari. Deze mannen zijn niet voor niets graag geziene gasten in Haaren en wij hebben er alle vertrouwen in dat hun live-act niets te wensen over zal laten.

Voor het melodieuze werk deze avond hebben we geschikte kandidaten gevonden, namelijk: Bass Modulators. Zij leveren keer op keer kwaliteit af bij Scantraxx en wij zijn ervan overtuigd dat ze ook De Michel op zijn kop gaan zetten deze avond.

Het nieuwste label in de hardstyle scene – The Magic Show Records – zal ook vertegenwoordigd zijn tijdens deze editie. Omdat we vernieuwing in de scene toejuichen vinden we dat hun vaandeldragers een plekje op Twisted hebben verdiend: Juized & Tartaros. De eerste twee releases op het nieuwe label werden goed ontvangen en door vele grote namen opgepikt, de derde release van Tartaros staat ook al in de agenda voor januari 2012.

Noisecult zal voor de derde keer draaien op Twisted. Deze Haarense jongens zijn na vele boekingen in de regio een stapje verder gegaan door op Fusion 2011 hun eerste track te draaien. Op Twisted zullen ze hun eigen track(s) in afwisseling met energieke en euphorische hardstyle draaien om het publiek in de juiste stemming te krijgen.

Om Brabant mede te vertegenwoordigen hebben wij nog een DJ uit de regio Tilburg uitgenodigd; The Z. heeft al veel mooie boekingen op zijn naam staan en inmiddels is hij ook al een tijdje resident van de Strangerz evenementen in Eindhoven. Door zijn altijd afwisselende en vlot doorgemixte sets hebben wij er alle vertouwen in dat het nu ook weer een feest gaat worden.

The Corporation is de naam van een beginnend duo, dat op productie gebied erg veelbelovend is. Ze hebben al wat eigen platen en onder hun alias Shepherd & Lanx hebben ze o.a. een electro-track gemaakt die lange tijd in de Beatport-charts stond. Ze zullen de avond openen met electro om zo op te bouwen naar hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier ben ik zeker bij, want line-up ziet er goed uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog 2 weekjes. Kan eigenlijk niet wachten om de nieuwe track van Noisecult te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:55 
 

dennis schreef:
Nog 2 weekjes. Kan eigenlijk niet wachten om de nieuwe track van Noisecult te horen!


Vanavond al eentje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een opbouw foto van de buiten kant!
Afbeelding
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten