Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:12 
 

dennis schreef:
Een opbouw foto van de buiten kant!
Afbeelding


Tering geniaal wat ze daar aan het doen zijn!

Ik ben aanwezig met mijn neef ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog maar een paar dagen te gaan en dan knalt Twisted weer in De Michel!  Nul4Elf Events hebben er weer zin in en hopelijk denken jullie er ook zo over. Ze hebben in samenwerking met De Michel weer alles uit de kast gehaald om een oorverdovend geluid en een spetterende lichtshow neer te zetten. De line-up is weer zoals jullie van Nul4Elf-events gewend zijn. Deze editie is er weer gekozen voor een aantal dj’s die bekend staan om hun eigen originele stijl: rauw, hard maar zeker met een melodieus randje: Adaro vs E-Force, Bass Modulators, AVIO (Live) en Juized & Tartaros. Natuurlijk heeft Nul4elf-Events ook aan de opkomende namen gedacht; The Z, Noisecult en The corporation completeren de line-up.

De timetable is als volgt:

19:00 – 20:00 The Corporation
20:00 – 21:00 The Z.
21:00 – 22:00 Noisecult
22:00 – 23:15 Juized & Tartaros
23:15 – 00:30 Adaro vs. E-Force
00:30 – 01:30 Bass Modulators
01:30 – 02:00 AVIO (Live)

Host: MC DL

Noisecult @ Fear FM – Twisted special
Dinsdag hebben de heren van Noisecult een special Twisted warming-up mix uitgezonden op Fear.fm. De tracklist en een downloadlink vind je op facebook.com/noisecult.

Tijden
Twisted duurt van 19:00 uur tot 02:00 uur. Zorg dat je er op tijd bij bent zodat je niks hoeft te missen!

Garderobe
Er is een betaalde garderobe aanwezig zodat je veilig je jas op kan bergen. Dit is op eigen risico.

Legitimatie en leeftijd
De minimum leeftijd voor Twisted is 16 jaar. Legitimatie is verplicht. Neem dus gewoon je legitimatie (rijbewijs, ID-pas, OV, paspoort) mee, zodat je niet aan de deur geweigerd kan worden.

Parkeren
Auto’s kunnen geparkeerd worden op de parkeerplaats bij de Em-te. Fietsen dienen worden gestald in de daarvoor bestemde fietsenrekken.

Kaartverkoop
Voorverkoop: € 10
Deurverkoop: € 15 ,- (mits niet uitverkocht)
Er zijn nog steeds kaarten verkrijgbaar via http://www.twisted-event.nl/tickets, bij De Michel of bij één van de Primera filialen bij jou in de buurt.

Volg Nul4elf-Events
Om als eerste op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes rondom Twisted kun je Nul4Elf Events ‘liken’ op facebook.com/Nul4Elf of volgen op twitter.com/nul4elf_events.

Zorg dat je Twisted niet hoeft te missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

crap! dan is het hier prinsenbal :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paraat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:02 
 

Geluid was best wel kut, bij de lage pitchkicks van back 2 basics viel de kick gwn weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 10:12 
 
Hardtraxxer

Geluid was niet kut. Die lage kick in Back 2 Basics is zo laag vergeleken met de andere kicks dat het lijkt alsof hij veel minder ''blaast'' (wat feitelijk ook zo is natuurlijk). Omdat de andere kicks dan weer omhoog schieten komen die veel meer door omdat die qua frequentie bereik veel breder zijn, en dus meer lucht wegduwen en je ze dus beter ''voelt'' ;)

In de HMH komen die hele lage kicks natuurlijk nog wel iets beter door, maar hier stond echt wel een aardige geluidsset!

Verder was het weer ouderwets gezellig, as it should be!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een mooie avond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 15:09 
 

The Z. schreef:
Geluid was niet kut. Die lage kick in Back 2 Basics is zo laag vergeleken met de andere kicks dat het lijkt alsof hij veel minder ''blaast'' (wat feitelijk ook zo is natuurlijk). Omdat de andere kicks dan weer omhoog schieten komen die veel meer door omdat die qua frequentie bereik veel breder zijn, en dus meer lucht wegduwen en je ze dus beter ''voelt'' ;)


Ik vind laag gepitchte kicks vaak veel fijner overkomen, maar vond het op dit systeem toch tegenvallen. Kan ook zo komen door de positie waar wij stonden in het zaaltje. Ach ja los ga ik toch wel :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow wat een gezellig verjaardagsfeestje! Geluid vond ik wel goed. Vooral op het begin ging het heel erg hard. Verder veel oude tracks gehoord :loving: Het was gelukkig ook niet zo warm als de afgelopen jaren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 19:27 
 

Die hitte van vorig jaar was er gelukkig niet nee! Dat was wel een mooi pluspunt. Lekker veel oude tracks gehoord idd, dat was mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was inderdaad weer n mooi feestje. Geweldig hoe iedereen bij die laatste track van AVIO los ging!

Ik hoorde alleen wel dat de brandweer het bierkasteel heeft afgekeurd en het waarschijnlijk weer helemaal afgebroken moet worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:11 
 

marsiascout schreef:
Was inderdaad weer n mooi feestje. Geweldig hoe iedereen bij die laatste track van AVIO los ging!


Ja, dat was echt prachtig om te zien. Iedereen ging maximaal los!



marsiascout schreef:
Ik hoorde alleen wel dat de brandweer het bierkasteel heeft afgekeurd en het waarschijnlijk weer helemaal afgebroken moet worden :cry:


Dat zou erg zonde zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
marsiascout schreef:
marsiascout schreef:
Ik hoorde alleen wel dat de brandweer het bierkasteel heeft afgekeurd en het waarschijnlijk weer helemaal afgebroken moet worden :cry:


Dat zou erg zonde zijn!

Het klopt het is afgekeurd door de brandweer. Ze hebben zaterdag al een aantal kratten weg gehaald. Maar ze gaan een aantal kratten aan de binnenkant weghalen. Aan de buitenkant word op dit moment nog een aardige discussie gevoerd! Dus binnen kort krijgen we er meer over te horen. Ik hoop dat het kan blijven staan! het ziet er geniaal uit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://m.bd.nl/news/tilburg/100105/55961884/minder-kratten-in-haarens-cafe-de-michel?sesid=rtcb7f4rfi9rbmjmlt11adhnm7
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten