Alphaverb viel me eigenlijk ook wat tegen..ComingHard!RealHard! wrote: Zelden zo hard staan stampen en gezweet! Alphaverb vond ik echt geen kut aan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
S
Alphaverb vond ik erg vet, ik krijg gewoon zo veel energie van zijn platenComingHard!RealHard! wrote:Zelden zo hard staan stampen en gezweet! Alphaverb vond ik echt geen kut aan.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik had alleen verwacht dat hij nog wat oudere harde klappers er op ging gooienstefaneke wrote:Alphaverb vond ik erg vet, ik krijg gewoon zo veel energie van zijn platenComingHard!RealHard! wrote:Zelden zo hard staan stampen en gezweet! Alphaverb vond ik echt geen kut aan..
-
SHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2010
- last seen Dec 2015
Ik vond het muzikaal gezien ook zeker 1 van de betere edities, tijdens de laatste 3 acts hing er ook een super leuke sfeer.
Het is voor ons als organisatie helaas redelijk onmogelijk om iets aan de hitte te doen. In het midden van de zaal en richting de lange bar hing airco, op die plekken merkte je dat ook wel, helaas word het op andere plekken superheet omdat het plafond ook zo laag is.
Het is voor ons als organisatie helaas redelijk onmogelijk om iets aan de hitte te doen. In het midden van de zaal en richting de lange bar hing airco, op die plekken merkte je dat ook wel, helaas word het op andere plekken superheet omdat het plafond ook zo laag is.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Inderdaad, heel gezellig!Seth! wrote:Ik vond het muzikaal gezien ook zeker 1 van de betere edities, tijdens de laatste 3 acts hing er ook een super leuke sfeer.
Ja, een ventilator is ook weer zoiets, gaat iedereen met een stijve nek en verkouden naar huis. Maar miss een grote airco in de dj booth bouwen, lekker net boven de mensen. Of iets, want het was echt een heel groot minpunt.Seth! wrote: Het is voor ons als organisatie helaas redelijk onmogelijk om iets aan de hitte te doen. In het midden van de zaal en richting de lange bar hing airco, op die plekken merkte je dat ook wel, helaas word het op andere plekken superheet omdat het plafond ook zo laag is.
Vooral omdat ze Pattern.2 en Music to us van The R3bels draaiden, wat een kneiters!Timmer wrote:Ran-D & Adaro waren eindbaas
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ComingHard!RealHard! wrote:Vooral omdat ze Pattern.2 en Music to us van The R3bels draaiden, wat een kneiters!Timmer wrote:Ran-D & Adaro waren eindbaas
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Vind Alphaverb nooit zo speciaal, die remix van keep it coming vond ik wel lachenTimmer wrote:Alphaverb viel me eigenlijk ook wat tegen..ComingHard!RealHard! wrote: Zelden zo hard staan stampen en gezweet! Alphaverb vond ik echt geen kut aan.
Wie was die mc die er op een gegeven moment bij kwam? Die was veel beter dan die DL