Nee, niet op gelet. Was te druk met plezier maken, waardoor ik vergat om naar boven, onder, voren, achter of naast me te kijken.Klos wrote:Ja? Je hebt lekker geslapen verder?Chukkels wrote:Oké, nu weet ik het zeker. Die hele show is aan mij voorbij gegaan, tenminste in de Headhunterz zaal. Vuurwerk? Niet opgemerkt. Lasers? Het zal wel. Maar och wat heb ik genoten deze avond. Wat een nacht, wat een nacht!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Thrillogy [26-10-2013, Jaarbeurs Utrecht]
- View the latest post: Thrillogy (27-10-2012, Jaarbeurs Utrecht)
- View the latest post: Supremacy: Return To The Classics (16-01-2027, Jaarbeurs, Utrecht)
- View the latest post: Supremacy: Return To The Classics (24-01-2026, Jaarbeurs, Utrecht)
- View the latest post: Thunderdome 2025 - Move As One (13-12-2025, Jaarbeurs, Utrecht)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Zo die opening van B-Front in het report van Thrillogy! Kippenvel,wat ik ook had toen ik er stond! Nu weet ik het opnieuw, geniaal feest! 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Report werkt niet meer ofzo 
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Was een top feest. Wel beetje jammer dat ik de poster die ik van de muur had getrokken moest bewaken met m'n leven hahahaha 
Godverdomme iedereen die m'n poster wou nakken toen ik door het publiek heen moest
Godverdomme iedereen die m'n poster wou nakken toen ik door het publiek heen moest
zeekerrrrr!Mr Lellebel wrote:Haha op 0:32, Gangsterdwerg,P-Stylez & DJMarinoToch?
View on YouTubeHoofdcoach wrote:Report werkt niet meer ofzo
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Thanks 
I get it, manChukkels wrote:Nee, niet op gelet. Was te druk met plezier maken, waardoor ik vergat om naar boven, onder, voren, achter of naast me te kijken.Klos wrote:Ja? Je hebt lekker geslapen verder?Chukkels wrote:Oké, nu weet ik het zeker. Die hele show is aan mij voorbij gegaan, tenminste in de Headhunterz zaal. Vuurwerk? Niet opgemerkt. Lasers? Het zal wel. Maar och wat heb ik genoten deze avond. Wat een nacht, wat een nacht!