Hahahaha wat een happerts allemaal 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
A
Jaaaaajaaaaaa 
Haha dat "Ik had iig niks op" maakt het zo mooi ook.
'Nuff said, wij gaan snel een praatje houden :p ik MOET weten hoe die kicks in Last Man Standing hebt gefixed...wrote:Oh nee hoor, absoluut niet!Iedereen mag altijd naar me toe komen over tracks of andere dingen! Vind ik alleen maar vet!
Ik kan nu pas reageren hier
. Maar het was echt een vet feest! Bij B-Front vond ik de bass wel iets te hard. Maar dat maakte het dan weer vet tegelijkertijd
. En wat een vette zalen! Vooral die Waar B-Front & Headhunterz stonden! Dikke Locatie!
-
A
http://www.b2s.nl/#/Thrillogy
aftermoviet
B-front gedeelte heeft wel mooiste beelden! Headhunterz beetje lossamenhangend
Wel goeie nummertjes
aftermoviet
Wel goeie nummertjes
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Vette aftermovie 
-
A
2:25 ben ik die rechter voor het beeld uitfade 
Niet heel speciaal, maar trackkeuze is wel in orde. 
Wat kijkt hhz lekker verbaasd op het einde. Haha
Vind het een dikke aftermovie, helemaal voor B2S standaarden.
Vind het een dikke aftermovie, helemaal voor B2S standaarden.
vergeleken met de aftermovie van vorig jaar van thrillogy is dit echt een super dikke aftermovie!
Vette aftermovie. Kippenvel wanneer het stuk van B-Front begint, maar ik denk zomaar dat ik niet de enige ben die daar last van heeft. 
En dat voor een aftermovie die al op de woensdag na het feest wordt gepubliceerd... Cool!
Gelukkig waren wij zo nuchter als rutte op prinsjesdagwrote:iPhone auto correct idd.wrote:Waarom typ je steeds THE? ipv thewrote:verhaal
@ P-Stylez: Stuur de filmpjes en fotos binnenkort ff door!
Lekker feestje hoor! Wel jammer dat echt iedereen zo scheel als een tiet was. Drugsgebruik wordt de laatste tijd alleen maar erger heb ik t idee..
Haha, moet nog steeds lachen om dat wichie.
'Ik sta backstage met Willem van Headhunterz'.
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Wat een stem heeft die Laura zeg
Leuk koppie heeft ze wel!
Leuke repo verder!
Leuke repo verder!
Haha op 0:32, Gangsterdwerg,P-Stylez & DJMarino
Toch? 
Volgens mij heb je de verkeerde voor je hahawrote:Haha op 0:32, Gangsterdwerg,P-Stylez & DJMarinoToch?
P-Stylez & Gangsterdwerg weet ik zeker die helemaal links weet ik niet zeker of dat DJMarino is.wrote:Volgens mij heb je de verkeerde voor je hahawrote:Haha op 0:32, Gangsterdwerg,P-Stylez & DJMarinoToch?
haha klopt op 00:49 trouwens opnieuw.
Tering wat een irritant wijf

wrote:Haha, moet nog steeds lachen om dat wichie.
Oké, nu weet ik het zeker. Die hele show is aan mij voorbij gegaan, tenminste in de Headhunterz zaal. Vuurwerk? Niet opgemerkt. Lasers? Het zal wel. Maar och wat heb ik genoten deze avond. Wat een nacht, wat een nacht!
Ja? Je hebt lekker geslapen verder?wrote:Oké, nu weet ik het zeker. Die hele show is aan mij voorbij gegaan, tenminste in de Headhunterz zaal. Vuurwerk? Niet opgemerkt. Lasers? Het zal wel. Maar och wat heb ik genoten deze avond. Wat een nacht, wat een nacht!