Genres Darkcore, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, early rave, freestyle, french tek, happy hardcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, jump, oldschool, raw hardstyle, schranz, terror
Begint de gehele voorverkoop 28 februari , of alleen de campingtickets? Als het wel de gewone voorverkoop is dan vraag ik mij wel af waarom ze het ineens in februari doen tov vorig jaar in mei.
waarom ze het ineens in februari doen tov vorig jaar in mei.
Denk vanwege de kaartverkoop van Defqon, welke altijd eind maart begint. Zijn toch de 2 grootste concurrerende festivals, en mensen die maar 1 vd 2 festivals (of weekenden) willen pakken zullen hierdoor sneller geneigd zijn om Decibel tickets te kopen. Puur omdat ze het risico niet willen lopen dat het al uitverkocht is wanneer de Defqon kaartverkoop begint.
The presale for Decibel outdoor - the weekend starts on the 28th of February at 13.00 hrs. More info will be announced soon wink-emoticon #DB15 The regular Saturday tickets will on sale in May.
The presale for Decibel outdoor - the weekend starts on the 28th of February at 13.00 hrs. More info will be announced soon wink-emoticon #DB15 The regular Saturday tickets will on sale in May.
Ik ga geen camping dit jaar. Ik vond het vorig jaar en het jaar ervoor erg saai. Geen entertainment op de camping, geen langdurige nightparty, weinig vrijheid. Ook al hebben ze het nu veranderd, ik denk dat ik het weekend over ga slaan.
Uit de trailer blijkt dut dat er een andere camping is? Of heb ik dat verkeerd.
Ik ga geen camping dit jaar. Ik vond het vorig jaar en het jaar ervoor erg saai. Geen entertainment op de camping, geen langdurige nightparty, weinig vrijheid. Ook al hebben ze het nu veranderd, ik denk dat ik het weekend over ga slaan.
Uit de trailer blijkt dut dat er een andere camping is? Of heb ik dat verkeerd.
Volgens de trailer is er 24/7 entertainment door een theater of bioscoop iets en attracties..
Decibel Outdoor Festival 1 hr · Make sure you remember the following presale data! 28/02/2015 | Decibel outdoor - the weekend 09/05/2015 | Decibel outdoor - the festival
Ik snap het even niet meer, waar kampeer je nou? Op een speciale 'Decibel camping' of bij Beekse Bergen?
Er zijn 2 opties, of op vakantiepark de Beekse Bergen. Op een campingplaats of huisje. Of op het 'safaripark' dat is een stukje verder, maar zit nog steeds aan het terrein vast. Dat zijn grasveldjes maar ook met stroomvoorziening.
Denk dat ze dit jaar misschien de Reactor stage (Techno Stage) wel opmixen naar een soort qult stage aangezien B2S vorig jaar November Reactor wilde organiseren in Factory 010 Rotterdam, en dit een zelfde soort line up had als een Qult feest. En volgens mij wordt de techno stage op Decibel nou ook nooit druk bezocht.
Dat klopt inderdaad, de auto’s zijn dit jaar niet meer toegestaan op het park zelf. Dit zorge vorig jaar helaas voor veel vertraging en ook gevaarlijke situaties. Bovendien is er nu veel meer ruimte voor kampeerders. Voor de ingang zijn diverse parkeervelden, je zal dus een klein stukje moeten lopen, maar niet extreem ver. Ook zijn we aan het kijken om een soort bagage service aan te bieden.
Groetjes.
Antwoord van b2s over het weekend parkeren. Of te wel niet meer met de auto bij je tent.