Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 feb 2014 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Decibel Outdoor Festival 2014

Data:
15-08-2014 (16:00 - 01:00)
16-08-2014 (11:00 - 23:00)
16-08-2014 (22:00 -02:00)
17-08-2014 (14:00 - 23:00)

Genres:
darkcore, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, early rave, freestyle, french tek, happy hardcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, jump, oldschool, raw hardstyle, schranz, terror

Prijzen:
TBA

Line-up:
TBA
Bericht Geplaatst op 16 feb 2014 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
Ik heb even een vraag over de kaartverkoop van Decibel dit jaar. Aangezien er nog geen nieuw topic is voor de editie van dit jaar doe ik het even hier. Ik wil graag een weekend gaan, maar snap er niet zoveel van. Defqon.1 koop je gewoon een plek en ticket in 1. Hier moet je een plek boeken op Libema vakantiepark en dan krijg je een code voor de kaartverkoop las ik ergens?
Hoe werkt het precies, kan iemand me dat uitleggen?
Bericht Geplaatst op 16 feb 2014 19:46 
 

Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Ik heb even een vraag over de kaartverkoop van Decibel dit jaar. Aangezien er nog geen nieuw topic is voor de editie van dit jaar doe ik het even hier. Ik wil graag een weekend gaan, maar snap er niet zoveel van. Defqon.1 koop je gewoon een plek en ticket in 1. Hier moet je een plek boeken op Libema vakantiepark en dan krijg je een code voor de kaartverkoop las ik ergens?
Hoe werkt het precies, kan iemand me dat uitleggen?


Dat was idd mijn vraag! Nogmaals bedankt Basshunterzz
Bericht Geplaatst op 17 feb 2014 04:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Ik heb even een vraag over de kaartverkoop van Decibel dit jaar. Aangezien er nog geen nieuw topic is voor de editie van dit jaar doe ik het even hier. Ik wil graag een weekend gaan, maar snap er niet zoveel van. Defqon.1 koop je gewoon een plek en ticket in 1. Hier moet je een plek boeken op Libema vakantiepark en dan krijg je een code voor de kaartverkoop las ik ergens?
Hoe werkt het precies, kan iemand me dat uitleggen?

Klopt. De verkoop van Libema start eerder. Hier kan je dan je plek proberen te bemachtigen (was vorig jaar een drama, om 13:00 ging de site meteen plat en kwamen mensen er heel af en toe door, telefoonlijnen waren ook bezet). Deze plek moet je eerst betalen aan Libema. Na verloop van tijd maakt b2s bekend dat ze de tickets verkoop gaan starten en krijg je een code in je inbox waarmee je de tickets kan bestellen. Hier heb je dan geloof ik een week de tijd voor ofzo. Je koopt ze dus inderdaad los van elkaar. Van die ticket ben je gegarandeerd, mits je die voor de deadline koopt. Doe je dit niet, dan word je boeking geannuleerd.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

thmn schreef:
Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Ik heb even een vraag over de kaartverkoop van Decibel dit jaar. Aangezien er nog geen nieuw topic is voor de editie van dit jaar doe ik het even hier. Ik wil graag een weekend gaan, maar snap er niet zoveel van. Defqon.1 koop je gewoon een plek en ticket in 1. Hier moet je een plek boeken op Libema vakantiepark en dan krijg je een code voor de kaartverkoop las ik ergens?
Hoe werkt het precies, kan iemand me dat uitleggen?

Klopt. De verkoop van Libema start eerder. Hier kan je dan je plek proberen te bemachtigen (was vorig jaar een drama, om 13:00 ging de site meteen plat en kwamen mensen er heel af en toe door, telefoonlijnen waren ook bezet). Deze plek moet je eerst betalen aan Libema. Na verloop van tijd maakt b2s bekend dat ze de tickets verkoop gaan starten en krijg je een code in je inbox waarmee je de tickets kan bestellen. Hier heb je dan geloof ik een week de tijd voor ofzo. Je koopt ze dus inderdaad los van elkaar. Van die ticket ben je gegarandeerd, mits je die voor de deadline koopt. Doe je dit niet, dan word je boeking geannuleerd.


Maar B2S bied toch ook gewoon campingplaatsen aan tijdens de kaartverkoop?
Bericht Geplaatst op 17 feb 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope
Bericht Geplaatst op 17 feb 2014 15:39 
 

thmn schreef:
Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Ik heb even een vraag over de kaartverkoop van Decibel dit jaar. Aangezien er nog geen nieuw topic is voor de editie van dit jaar doe ik het even hier. Ik wil graag een weekend gaan, maar snap er niet zoveel van. Defqon.1 koop je gewoon een plek en ticket in 1. Hier moet je een plek boeken op Libema vakantiepark en dan krijg je een code voor de kaartverkoop las ik ergens?
Hoe werkt het precies, kan iemand me dat uitleggen?

Klopt. De verkoop van Libema start eerder. Hier kan je dan je plek proberen te bemachtigen (was vorig jaar een drama, om 13:00 ging de site meteen plat en kwamen mensen er heel af en toe door, telefoonlijnen waren ook bezet). Deze plek moet je eerst betalen aan Libema. Na verloop van tijd maakt b2s bekend dat ze de tickets verkoop gaan starten en krijg je een code in je inbox waarmee je de tickets kan bestellen. Hier heb je dan geloof ik een week de tijd voor ofzo. Je koopt ze dus inderdaad los van elkaar. Van die ticket ben je gegarandeerd, mits je die voor de deadline koopt. Doe je dit niet, dan word je boeking geannuleerd.


Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?
Bericht Geplaatst op 17 feb 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?


Dat vakantiepark van de Beekse Bergen volgens mij? Of is dat dat Libema?
Bericht Geplaatst op 17 feb 2014 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?


Dat vakantiepark van de Beekse Bergen volgens mij? Of is dat dat Libema?


Ja, dat is van Libema. (Ik loop trouwens stage bij Libema :P )
Bericht Geplaatst op 17 feb 2014 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?


Dat vakantiepark van de Beekse Bergen volgens mij? Of is dat dat Libema?


Ja, dat is van Libema. (Ik loop trouwens stage bij Libema :P )


Nou, campingplekken voor het gehele forum zijn geregeld dus :D
Bericht Geplaatst op 17 feb 2014 23:10 
 

Haha heerlijk!
Nee maar dan blijft mijn vraag waar je dan wel kan slapen?

En @Fluxion kan je ons vertellen wanneer die plekken in de voorverkoop gaan dan?
Bericht Geplaatst op 17 feb 2014 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Haha heerlijk!
Nee maar dan blijft mijn vraag waar je dan wel kan slapen?

En @Fluxion kan je ons vertellen wanneer die plekken in de voorverkoop gaan dan?


Nee helaas, daar heb ik echt compleet niks mee te maken en ook niet iemand die bij mij op kantoor werkt

Basshunterzz schreef:
Nou, campingplekken voor het gehele forum zijn geregeld dus :D


Haha, was het maar mogelijk :P
Bericht Geplaatst op 18 feb 2014 03:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?

Klopt. Stel je komt er niet door bij Libema, dan kan je niet naar het hele weekend. De pre-, night-, en afterparty zijn alleen toegankelijk voor mensen met een plek geboekt via Libema.

Overigens waren vorig jaar volgens mij de campingplekken niet uitverkocht (SafariCamp, stukje verder lopen). De camping dichtbij & alle huisjes waren wel uitverkocht.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2014 20:10 
 

thmn schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?

Klopt. Stel je komt er niet door bij Libema, dan kan je niet naar het hele weekend. De pre-, night-, en afterparty zijn alleen toegankelijk voor mensen met een plek geboekt via Libema.

Overigens waren vorig jaar volgens mij de campingplekken niet uitverkocht (SafariCamp, stukje verder lopen). De camping dichtbij & alle huisjes waren wel uitverkocht.


Maar dan kan je alsnog een weekendticket voor zaterdag en zondag boeken neem ik aan?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2014 20:22 
 
Hardtraxx Addict

Nee alleen los de zaterdag
zoals gezegd de pre op vrijdag, night op zaterdag en after op zondag zijn alleen toegankelijk met een camping plaats.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2014 20:55 
 

Ik had Libema gemaild, ze zeggen dat het dit jaar weer 1 maart is. Maar weten het niet 100% zeker en verwijzen me naar www.b2s.nl, echter staat daar nog 0 informatie op. Dus ook maar even daarheen gemaild.

Maar ga er dus maar vanuit dat 1 maart de plekken weer in de verkoop gaan.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2014 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Nee alleen los de zaterdag
zoals gezegd de pre op vrijdag, night op zaterdag en after op zondag zijn alleen toegankelijk met een camping plaats.


Hoeveel ben je dan in totaal kwijt?
Bericht Geplaatst op 19 feb 2014 04:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Miwer schreef:
Nee alleen los de zaterdag
zoals gezegd de pre op vrijdag, night op zaterdag en after op zondag zijn alleen toegankelijk met een camping plaats.


Hoeveel ben je dan in totaal kwijt?

Ehm het was dat ik 89 euro voor de kaart als ik me niet vergis. Campingplek zal een paar tientjes zijn, weet ik niet precies, ik zat in een huisje.
Bericht Geplaatst op 19 feb 2014 13:12 
 

Control freak dat ik ben heb ik nog weer even met b2s en Libema gemaild.
Deze week, en hoogstwaarschijnlijk vrijdag, komt alle informatie op de site van b2s.
Dan heb ik 't over hoe het werkt met boeken, prijzen etc.

^^
Bericht Geplaatst op 19 feb 2014 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Control freak dat ik ben heb ik nog weer even met b2s en Libema gemaild.
Deze week, en hoogstwaarschijnlijk vrijdag, komt alle informatie op de site van b2s.
Dan heb ik 't over hoe het werkt met boeken, prijzen etc.

^^


:huh:
Als je toch gewoon kijkt naar de berichten van vorig jaar dan weet je toch hoe het werkt?
Bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:09 
 

Kevin-Raw schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Control freak dat ik ben heb ik nog weer even met b2s en Libema gemaild.
Deze week, en hoogstwaarschijnlijk vrijdag, komt alle informatie op de site van b2s.
Dan heb ik 't over hoe het werkt met boeken, prijzen etc.

^^


:huh:
Als je toch gewoon kijkt naar de berichten van vorig jaar dan weet je toch hoe het werkt?



Ik zeg alleen dat die informatie op de site komt, niet dat ik het niet snap?
Bericht Geplaatst op 19 feb 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
Kevin-Raw schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Control freak dat ik ben heb ik nog weer even met b2s en Libema gemaild.
Deze week, en hoogstwaarschijnlijk vrijdag, komt alle informatie op de site van b2s.
Dan heb ik 't over hoe het werkt met boeken, prijzen etc.

^^


:huh:
Als je toch gewoon kijkt naar de berichten van vorig jaar dan weet je toch hoe het werkt?



Ik zeg alleen dat die informatie op de site komt, niet dat ik het niet snap?


Hij doelt waarschijnlijk op de info waar je naar vraagt ;)
Bericht Geplaatst op 19 feb 2014 23:11 
 

Oh zo sorry. Ik vroeg naar prijzen en of het nou echt 1 maart wordt of niet?
Ze zeiden nog heel even geduld en dat het zeer binnenkort op de site kwam.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Oh zo sorry. Ik vroeg naar prijzen en of het nou echt 1 maart wordt of niet?
Ze zeiden nog heel even geduld en dat het zeer binnenkort op de site kwam.

Prijzen zijn hetzelfde gebleven, alleen ticketprijs is met 5 euro verhoogd.

http://www.libemavakantieparken.nl/deci ... ntiehuizen
Bericht Geplaatst op 24 feb 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 1-persoons kampeertickets koop je via de website van B2S.

Blijkbaar koop je deze dit jaar gewoon via de B2S ticketshop :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten