Past

Decibel Outdoor Festival 2014

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Decibel Outdoor Festival 2014

Data:
15-08-2014 (16:00 - 01:00)
16-08-2014 (11:00 - 23:00)
16-08-2014 (22:00 -02:00)
17-08-2014 (14:00 - 23:00)

Genres:
darkcore, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, early rave, freestyle, french tek, happy hardcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, jump, oldschool, raw hardstyle, schranz, terror

Prijzen:
TBA

Line-up:
TBA
Last edited by Basshunterzz on , edited 1 time in total.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Teddy Knalkaak wrote:Ik heb even een vraag over de kaartverkoop van Decibel dit jaar. Aangezien er nog geen nieuw topic is voor de editie van dit jaar doe ik het even hier. Ik wil graag een weekend gaan, maar snap er niet zoveel van. Defqon.1 koop je gewoon een plek en ticket in 1. Hier moet je een plek boeken op Libema vakantiepark en dan krijg je een code voor de kaartverkoop las ik ergens?
Hoe werkt het precies, kan iemand me dat uitleggen?
T
Basshunterzz wrote:
Teddy Knalkaak wrote:Ik heb even een vraag over de kaartverkoop van Decibel dit jaar. Aangezien er nog geen nieuw topic is voor de editie van dit jaar doe ik het even hier. Ik wil graag een weekend gaan, maar snap er niet zoveel van. Defqon.1 koop je gewoon een plek en ticket in 1. Hier moet je een plek boeken op Libema vakantiepark en dan krijg je een code voor de kaartverkoop las ik ergens?
Dat was idd mijn vraag! Nogmaals bedankt Basshunterzz
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Aug 2014
Basshunterzz wrote:
Klopt. De verkoop van Libema start eerder. Hier kan je dan je plek proberen te bemachtigen (was vorig jaar een drama, om 13:00 ging de site meteen plat en kwamen mensen er heel af en toe door, telefoonlijnen waren ook bezet). Deze plek moet je eerst betalen aan Libema. Na verloop van tijd maakt b2s bekend dat ze de tickets verkoop gaan starten en krijg je een code in je inbox waarmee je de tickets kan bestellen. Hier heb je dan geloof ik een week de tijd voor ofzo. Je koopt ze dus inderdaad los van elkaar. Van die ticket ben je gegarandeerd, mits je die voor de deadline koopt. Doe je dit niet, dan word je boeking geannuleerd.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
thmn wrote:
Basshunterzz wrote:
Klopt. De verkoop van Libema start eerder. Hier kan je dan je plek proberen te bemachtigen (was vorig jaar een drama, om 13:00 ging de site meteen plat en kwamen mensen er heel af en toe door, telefoonlijnen waren ook bezet). Deze plek moet je eerst betalen aan Libema. Na verloop van tijd maakt b2s bekend dat ze de tickets verkoop gaan starten en krijg je een code in je inbox waarmee je de tickets kan bestellen. Hier heb je dan geloof ik een week de tijd voor ofzo. Je koopt ze dus inderdaad los van elkaar. Van die ticket ben je gegarandeerd, mits je die voor de deadline koopt. Doe je dit niet, dan word je boeking geannuleerd.
Maar B2S bied toch ook gewoon campingplaatsen aan tijdens de kaartverkoop?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nope
T
thmn wrote:
Basshunterzz wrote:
Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?
B
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Teddy Knalkaak wrote: Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?
Dat vakantiepark van de Beekse Bergen volgens mij? Of is dat dat Libema?
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Basshunterzz wrote:
Teddy Knalkaak wrote: Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?
Ja, dat is van Libema. (Ik loop trouwens stage bij Libema :P )
B
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Fluxion wrote:
Basshunterzz wrote:
Ja, dat is van Libema. (Ik loop trouwens stage bij Libema :P )
Nou, campingplekken voor het gehele forum zijn geregeld dus :D
T
Haha heerlijk!
Nee maar dan blijft mijn vraag waar je dan wel kan slapen?

En @Fluxion kan je ons vertellen wanneer die plekken in de voorverkoop gaan dan?
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Teddy Knalkaak wrote:Haha heerlijk!
Nee maar dan blijft mijn vraag waar je dan wel kan slapen?

En @Fluxion kan je ons vertellen wanneer die plekken in de voorverkoop gaan dan?
Nee helaas, daar heb ik echt compleet niks mee te maken en ook niet iemand die bij mij op kantoor werkt
Basshunterzz wrote: Nou, campingplekken voor het gehele forum zijn geregeld dus :D
Haha, was het maar mogelijk :P
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Teddy Knalkaak wrote:Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?
Klopt. Stel je komt er niet door bij Libema, dan kan je niet naar het hele weekend. De pre-, night-, en afterparty zijn alleen toegankelijk voor mensen met een plek geboekt via Libema.

Overigens waren vorig jaar volgens mij de campingplekken niet uitverkocht (SafariCamp, stukje verder lopen). De camping dichtbij & alle huisjes waren wel uitverkocht.
T
thmn wrote:
Teddy Knalkaak wrote:Dankje! Dus een plek op Libema verzekert je van Decibel weekend als je niet zit te slapen tijdens die week dat je de kaarten zelf kan kopen als ik het goed begrijp? En stel dat je er niet doorheen komt bij Libema, dan moet je dus een weekendticket kopen in de reguliere verkoop en waar kan je dan slapen?
Klopt. Stel je komt er niet door bij Libema, dan kan je niet naar het hele weekend. De pre-, night-, en afterparty zijn alleen toegankelijk voor mensen met een plek geboekt via Libema.

Overigens waren vorig jaar volgens mij de campingplekken niet uitverkocht (SafariCamp, stukje verder lopen). De camping dichtbij & alle huisjes waren wel uitverkocht.
Maar dan kan je alsnog een weekendticket voor zaterdag en zondag boeken neem ik aan?
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Nee alleen los de zaterdag
zoals gezegd de pre op vrijdag, night op zaterdag en after op zondag zijn alleen toegankelijk met een camping plaats.
T
Ik had Libema gemaild, ze zeggen dat het dit jaar weer 1 maart is. Maar weten het niet 100% zeker en verwijzen me naar www.b2s.nl, echter staat daar nog 0 informatie op. Dus ook maar even daarheen gemaild.

Maar ga er dus maar vanuit dat 1 maart de plekken weer in de verkoop gaan.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Miwer wrote:Nee alleen los de zaterdag
zoals gezegd de pre op vrijdag, night op zaterdag en after op zondag zijn alleen toegankelijk met een camping plaats.
Hoeveel ben je dan in totaal kwijt?
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Basshunterzz wrote:
Miwer wrote:Nee alleen los de zaterdag
Hoeveel ben je dan in totaal kwijt?
Ehm het was dat ik 89 euro voor de kaart als ik me niet vergis. Campingplek zal een paar tientjes zijn, weet ik niet precies, ik zat in een huisje.
T
Control freak dat ik ben heb ik nog weer even met b2s en Libema gemaild.
Deze week, en hoogstwaarschijnlijk vrijdag, komt alle informatie op de site van b2s.
Dan heb ik 't over hoe het werkt met boeken, prijzen etc.

^^
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Teddy Knalkaak wrote:Control freak dat ik ben heb ik nog weer even met b2s en Libema gemaild.
Deze week, en hoogstwaarschijnlijk vrijdag, komt alle informatie op de site van b2s.

^^
:huh:
Als je toch gewoon kijkt naar de berichten van vorig jaar dan weet je toch hoe het werkt?
T
Kevin-Raw wrote:
Teddy Knalkaak wrote:Control freak dat ik ben heb ik nog weer even met b2s en Libema gemaild.

^^
Als je toch gewoon kijkt naar de berichten van vorig jaar dan weet je toch hoe het werkt?

Ik zeg alleen dat die informatie op de site komt, niet dat ik het niet snap?
B
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Teddy Knalkaak wrote:
Kevin-Raw wrote:

^^

Ik zeg alleen dat die informatie op de site komt, niet dat ik het niet snap?
Hij doelt waarschijnlijk op de info waar je naar vraagt ;)
T
Oh zo sorry. Ik vroeg naar prijzen en of het nou echt 1 maart wordt of niet?
Ze zeiden nog heel even geduld en dat het zeer binnenkort op de site kwam.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Teddy Knalkaak wrote:Oh zo sorry. Ik vroeg naar prijzen en of het nou echt 1 maart wordt of niet?
Ze zeiden nog heel even geduld en dat het zeer binnenkort op de site kwam.
Prijzen zijn hetzelfde gebleven, alleen ticketprijs is met 5 euro verhoogd.

http://www.libemavakantieparken.nl/deci ... ntiehuizen
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
De 1-persoons kampeertickets koop je via de website van B2S.

Blijkbaar koop je deze dit jaar gewoon via de B2S ticketshop :)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago