Jezus, en dat voor dat schraal feest? Nee, dan blijf ik liever hier feesten.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Knock Out Circuz (10-12-2016, Sydney Showground, Sydney)
- View the latest post: Defqon.1 Fesitval 2014 - Australia - Unleash The Beast (20-09-2014, Sydney International Regatta Centre)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (15-09-2012, Sydney International Regatta Centre, Australië)
- View the latest post: Donkey Rollers @ Defqon.1 Festival Sydney
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
S
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Vind het wel vreemd Opperhoofd, je boort alle hardstyle van nu de grond in maar gaat wel naar Defqon Australia? 
Hij heeft het over de Black en de Orange.. Dat zijn ook andere stijlen dan Hardstyletomb wrote:Vind het wel vreemd Opperhoofd, je boort alle hardstyle van nu de grond in maar gaat wel naar Defqon Australia?
-
O
Deze typische reactie zie je vaker van minderbedeelde kinderen dus maak je niet druk.stefaneke wrote:Jezus, en dat voor dat schraal feest? Nee, dan blijf ik liever hier feesten.
Dat is het misverstand dat bij jullie allemaal heerst; Defqon.1 is geen Hardstyle event.tomb wrote:Vind het wel vreemd Opperhoofd, je boort alle hardstyle van nu de grond in maar gaat wel naar Defqon Australia?
Wij waren voornamelijk bij de ORANGE, BLACK en PURPLE.
En Defqon.1 Festival Australia, hoe belachelijk duur het ook is, is wel mijn favoriete event!
Last edited by Opperhoofd on 28 Oct 2010 09:19, edited 1 time in total.
-
A
Kan me er wel wat bij voorstellen jaOpperhoofd wrote:
En Defqon.1 Festival Australia, hoe belachelijk duur het ook is, is wel mijn favoriete event!