Feest: Knock Out Circuz 2016
Datum: 10-12-2016
Tijd: 15:00 - 00:00
Leeftijd: 18+
Line-up:
Project One
Coone
Crisis Era
Gammer
Warface
Wasted Penguinz
Noisecontrollers
Max Enforcer
Tha Playah & Evil Activities

wrote:Niet aanwezig, veel te veel buitenlanders
Kijk Veronica, alles onderschept...wrote:Is er supercola?

Poeh Poeh ik zit in Australië maar wat een ergenis een stel Chinezen op een feest. Oh wacht ik behoor zelf ook tot de buitenlanders op dit feest..wrote:Ook echt wel dat ik hierheen ga~!!!!
Zoveel kippenvel van al jullie berichten of P1 @ Qlimax en van het 47x kijken van de aftermovie.![]()
KAN NIET WACHTEN![]()
En ergens had ik het al verwacht dat P1 hier zou komen.
De geruchten gingen al lang rond dat ze op Qlimax zouden komen, en ging hier ook vanuit.
Maar toen ik de poster van dit event zag, dacht ik, die vent heeft wel wat weg van Willem... het zou toch niet![]()
En toen werd het bekend gemaakt, eerder dan de Qlimax act zelfs, en mijn geluk kon niet meer op!
Edit:
Iemand enig idee hoe de line-up eruit zal zien?
zelf denk ik;
Gammer 15-16
Crisis Era 16-17
Coone 17-18
Project One 18 - 18.45
Max Enforcer 18.45 - 19.45
Wasted Penguinz 19.45 - 21 (Album?)
Noisecontrollers 21 - 22
Warface 22 - 23
Tha Playah & Evil Activities 23 - 24
Vind de overstap van Noisecontrollers naar Warface wel groot, maar toch denk ik dat hij het beste dit in kan vullen ten opzichte van WP of Max.
Zal rond een uurtje of 16.30 binnen komen, half uurtje bier halen boel verkennen en mooi plekkie zoeken.
Heb helemaal niks met Gammer en denk dat Crisis Era ook nog bagger zal draaien voor al die vage rave chinezen. Ohh wat een ergenis is dat zeg....
Die schijnen nog erger te wezen dan fransenwrote:wrote:vage rave chinezen
Haha ik kende hem helemaal niet. Even snel opgezocht op Youtube. Wat een kermis muziekwrote:Zal wel aan mij liggen, maar Gammer op die tijd wat
Zie 't nu inderdaad. Bevalt me primawrote:Een uur lang P1#jaloers