Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
H
Hardtraxx Elite
2587 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Revolting Against wrote:Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.
Het was een flinke stap terug, denk dat dat voornamelijk het probleem was.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Revolting Against wrote:Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.
Tuurlijk zijn er mensen die van de set hebben genoten, helemaal hier, maar 40% van de zaal liep gewoon leeg. Het was erg moeilijke trage HC met veel vage bliepjes waar de grote mederheid van de zaal gewoon niet mee kon. Van Supreme Team terug naar 150bpm doet de sfeer gewoon niet goeds.

@Charon wat laat jou denken dat het pre-recorded was, heb mixfouten gehoord en Angerfist en Evil Activities zaten elkaar geweldig in de weg te zitten door platen snel in te mixen en weer terug.

Ergerde mij ook wel aan de grote hoeveelheid dubbele platen, tof dat Unleash the Beast (Angerfist Remix) wordt gedraaid want die hoor je nooit meer. Wat doet Korsakoff, exact dezelfde plaat...
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Denk dat met de username die jij hebt, je anderhalf uur lang enorm had genoten. :) Heb eindelijk een keer die oude D-Passion tracks op goed geluid kunnen horen, waaronder veel van het Data Recovery Album, The Signal Remix, Plat en Voorspelbaar, maar bijvoorbeeld ook blij verrast met Promo - The Tablet en Lenny Dee & Promo - I Called You :love: Maar ja, het is inderdaad "erg moeilijke trage hardcore met veel vage bliepjes"
Hardtraxx Addict
1046 posts member since 2015
last seen 14 minutes ago
ErikZ wrote:@Charon wat laat jou denken dat het pre-recorded was.
Image

In grote lijnen was het iig pre-recorded ...
ErikZ wrote:Tuurlijk zijn er mensen die van de set hebben genoten, helemaal hier, maar 40% van de zaal liep gewoon leeg. Het was erg moeilijke trage HC met veel vage bliepjes waar de grote mederheid van de zaal gewoon niet mee kon. Van Supreme Team terug naar 150bpm doet de sfeer gewoon niet goeds.
En inderdaad dit, was wel zonde want er zaten echt moeilijk dikke platen tussen
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Dit is wel een nieuw dieptepunt hoor :lol:

Ff verhaal halen bij de front of house hahahahah
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
@charon werkt niet bij mij helaas, nu wel nieuwsgierig ;)
H
Hardtraxx Elite
2587 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Rickzel wrote:Dit is wel een nieuw dieptepunt hoor :lol:

Ff verhaal halen bij de front of house hahahahah
Als je er achter staat kan je dat makkelijk zien als je weer waar je op moet letten
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 5 days ago
Charon_NL wrote:
ErikZ wrote:@Charon wat laat jou denken dat het pre-recorded was.
Image

In grote lijnen was het iig pre-recorded ...
ErikZ wrote:Tuurlijk zijn er mensen die van de set hebben genoten, helemaal hier, maar 40% van de zaal liep gewoon leeg. Het was erg moeilijke trage HC met veel vage bliepjes waar de grote mederheid van de zaal gewoon niet mee kon. Van Supreme Team terug naar 150bpm doet de sfeer gewoon niet goeds.
En inderdaad dit, was wel zonde want er zaten echt moeilijk dikke platen tussen
Is dan ook wel een beetje aan de organisatie te verwijten. Je weet dat the supreme team logischerwijs na TMT zou moeten staan. Al weet je natuurlijk ook niet of het met de dj's individueel te plannen was :whistle:
B
Hardtraxxer
300 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Ik zit niet op te letten :P Supreme Team idd lekker prerecorded idd
Last edited by Backfire on 11 Nov 2024 17:40, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen 13 hours ago
Backfire wrote:Dit is software die leest wat er op dat moment op de CDJ afgespeeld wordt
En die bovenste balk genaamd "MASTERMINDS | SUPREME TEAM | FINAL 2" met als tijd " 34:54:2...", die wordt afgespeeld op CDJ-3000 dan? Wat zou je zeggen dat dat is?
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 13 days ago
Paling wrote:
Denk dat met de username die jij hebt, je anderhalf uur lang enorm had genoten. :) Heb eindelijk een keer die oude D-Passion tracks op goed geluid kunnen horen, waaronder veel van het Data Recovery Album, The Signal Remix, Plat en Voorspelbaar, maar bijvoorbeeld ook blij verrast met Promo - The Tablet en Lenny Dee & Promo - I Called You :love: Maar ja, het is inderdaad "erg moeilijke trage hardcore met veel vage bliepjes"
Ik denk dat ik ook wel had genoten. Ik zag aardig wat vette platen voorbij komen op social media.

Maar goed ze hadden ze misschien wat eerder op de dag kunnen zetten. Was vroeger wel vaker het 'probleem' :D
Hardtraxx Addict
last seen 13 hours ago
View on YouTube