Het was een flinke stap terug, denk dat dat voornamelijk het probleem was.Revolting Against wrote:Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Live For This: 10 years of Warface (11-11-2023, AFAS Live, Amsterdam)
- View the latest post: Warface presents Live For This 2022 (13-11-2022, AFAS Live, Amsterdam)
- View the latest post: Warface & D-Sturb presents Live For This (UITVERKOCHT) (21-12-2019, AFAS Live, Amsterdam)
- View the latest post: Warface presents Live For This (01-12-2018, AFAS Live, Amsterdam)
- View the latest post: Aversion - Dare to Dream (01-02-2025, Afas Live, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Tuurlijk zijn er mensen die van de set hebben genoten, helemaal hier, maar 40% van de zaal liep gewoon leeg. Het was erg moeilijke trage HC met veel vage bliepjes waar de grote mederheid van de zaal gewoon niet mee kon. Van Supreme Team terug naar 150bpm doet de sfeer gewoon niet goeds.Revolting Against wrote:Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.
@Charon wat laat jou denken dat het pre-recorded was, heb mixfouten gehoord en Angerfist en Evil Activities zaten elkaar geweldig in de weg te zitten door platen snel in te mixen en weer terug.
Ergerde mij ook wel aan de grote hoeveelheid dubbele platen, tof dat Unleash the Beast (Angerfist Remix) wordt gedraaid want die hoor je nooit meer. Wat doet Korsakoff, exact dezelfde plaat...
Denk dat met de username die jij hebt, je anderhalf uur lang enorm had genoten.Revolting Against wrote:Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.
ErikZ wrote:@Charon wat laat jou denken dat het pre-recorded was.

In grote lijnen was het iig pre-recorded ...
En inderdaad dit, was wel zonde want er zaten echt moeilijk dikke platen tussenErikZ wrote:Tuurlijk zijn er mensen die van de set hebben genoten, helemaal hier, maar 40% van de zaal liep gewoon leeg. Het was erg moeilijke trage HC met veel vage bliepjes waar de grote mederheid van de zaal gewoon niet mee kon. Van Supreme Team terug naar 150bpm doet de sfeer gewoon niet goeds.
Dit is wel een nieuw dieptepunt hoor
Ff verhaal halen bij de front of house hahahahah
@charon werkt niet bij mij helaas, nu wel nieuwsgierig 
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Als je er achter staat kan je dat makkelijk zien als je weer waar je op moet lettenRickzel wrote:Dit is wel een nieuw dieptepunt hoor![]()
Is dan ook wel een beetje aan de organisatie te verwijten. Je weet dat the supreme team logischerwijs na TMT zou moeten staan. Al weet je natuurlijk ook niet of het met de dj's individueel te plannen wasCharon_NL wrote:ErikZ wrote:@Charon wat laat jou denken dat het pre-recorded was.
In grote lijnen was het iig pre-recorded ...
En inderdaad dit, was wel zonde want er zaten echt moeilijk dikke platen tussenErikZ wrote:Tuurlijk zijn er mensen die van de set hebben genoten, helemaal hier, maar 40% van de zaal liep gewoon leeg. Het was erg moeilijke trage HC met veel vage bliepjes waar de grote mederheid van de zaal gewoon niet mee kon. Van Supreme Team terug naar 150bpm doet de sfeer gewoon niet goeds.
-
BHardtraxxer
- 300 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Ik zit niet op te letten
Supreme Team idd lekker prerecorded idd
Last edited by Backfire on 11 Nov 2024 17:40, edited 1 time in total.
En die bovenste balk genaamd "MASTERMINDS | SUPREME TEAM | FINAL 2" met als tijd " 34:54:2...", die wordt afgespeeld op CDJ-3000 dan? Wat zou je zeggen dat dat is?Backfire wrote:Dit is software die leest wat er op dat moment op de CDJ afgespeeld wordt
Ik denk dat ik ook wel had genoten. Ik zag aardig wat vette platen voorbij komen op social media.Paling wrote:Denk dat met de username die jij hebt, je anderhalf uur lang enorm had genoten.Revolting Against wrote:Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.Heb eindelijk een keer die oude D-Passion tracks op goed geluid kunnen horen, waaronder veel van het Data Recovery Album, The Signal Remix, Plat en Voorspelbaar, maar bijvoorbeeld ook blij verrast met Promo - The Tablet en Lenny Dee & Promo - I Called You
Maar ja, het is inderdaad "erg moeilijke trage hardcore met veel vage bliepjes"
Maar goed ze hadden ze misschien wat eerder op de dag kunnen zetten. Was vroeger wel vaker het 'probleem'