Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lief doen jij, rooie :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 10:46 
 
Hardtraxxer

Hoe verloopt de kaartverkoop hiervoor. Heb nog niet echt het idee dat de hype groot is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij niet heel denderend, maar desalniettemin wel een kijkje nemen. Zijn er nog meer HT'ers aanwezig? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Volgens mij niet heel denderend, maar desalniettemin wel een kijkje nemen. Zijn er nog meer HT'ers aanwezig? :cool:


Kijk er echt onwijs naar uit! Millenium in de HMH, wat wil je nog meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 14:10 
 
Hardtraxx Elite

Paling schreef:
Volgens mij niet heel denderend, maar desalniettemin wel een kijkje nemen. Zijn er nog meer HT'ers aanwezig? :cool:

Ben zeer in twijfel. Niemand die mee wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 16:12 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Paling schreef:
Volgens mij niet heel denderend, maar desalniettemin wel een kijkje nemen. Zijn er nog meer HT'ers aanwezig? :cool:


Kijk er echt onwijs naar uit! Millenium in de HMH, wat wil je nog meer


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Volgens mij niet heel denderend, maar desalniettemin wel een kijkje nemen. Zijn er nog meer HT'ers aanwezig? :cool:


Zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 22:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Beloofd te helpen met verhuizen op die datum, godverdegodver


stommerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephanie schreef:
corneelwr schreef:
Beloofd te helpen met verhuizen op die datum, godverdegodver


stommerd

Sorry skat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephanie schreef:
corneelwr schreef:
Beloofd te helpen met verhuizen op die datum, godverdegodver


stommerd


Steeeeppphhhh (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ewa Remi, zeg Melodic Madness maar af we gaan bingo spelen in de AFAS gek :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb mijn Hitster recent niet meer geoefend maar ik heb wel obscure Japanse paardenrace-filmpjes gekeken ter voorbereiding. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
obscure Japanse paardenrace-filmpjes



pffff classic
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 00:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Volgens mij niet heel denderend, maar desalniettemin wel een kijkje nemen. Zijn er nog meer HT'ers aanwezig? :cool:


Ik :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Remi schreef:
obscure Japanse paardenrace-filmpjes



pffff classic

Hele grote shoutout naar Indy White :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 10:33 
 
Hardtraxx Elite

Welke ruggengraat.
Ticket gehaald dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 00:57 
 
Hardtraxx Newbie

Hoogtepunt van de dag:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad met hoogtepunt de draaiskills bij de Supreme Team.

Heb alleen nog nooit zo een zaal zien platdraaien en leeglopen als bij Third Movement. Holy shit was dat een oersaaie set,
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 01:27 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Heerlijke dag gehad met hoogtepunt de draaiskills bij de Supreme Team.

Heb alleen nog nooit zo een zaal zien platdraaien en leeglopen als bij Third Movement. Holy shit was dat een oersaaie set,


Third Movement, zeker het begin, vond ik dus echt te ziek voor woorden. Heerlijk die vage underground stijl en wat mij betreft respect dat je dat ‘durft’ na Supreme Team! Vond het misschien wel de set van de dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 01:28 
 
Hardtraxxer

Verder snap ik heel goed dat niet iedereen daarop zit te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 01:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heerlijke dag gehad met hoogtepunt de draaiskills bij de Supreme Team.


Die pre-recorded set bedoel je?

Vond het verder wel een dik feest. Vond Third Movement persoonlijk ook heel erg dik, maar qua tijd misschien verkeerd idd. Enzyme ook heel gruwelijk, met name Ophi en Nossie … Endymion mag wel minder aanwezig zijn, maar dat is wel weer hun ding natuurlijk.

XX Hardcore had toffer kunnen zijn, wel lekker begin met Lost In Dreams Weapon X Remix :loving:

Hardcore Italia gewoon dikke prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb alleen nog nooit zo een zaal zien platdraaien en leeglopen als bij Third Movement. Holy shit was dat een oersaaie set,

Alles behalve saai, veruit het hoogtepunt van de dag :loving: ook erg genoten van wat Day-Mar bracht in die XX set, No Prada, More Drumming en zelfs Screwdriver :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook erg benieuwd naar Dang Do z’n vlog trouwens :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Die pre-recorded set bedoel je?


Feest verpest, set was pre recorded :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten