Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 12:26 
 
Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.

Het was een flinke stap terug, denk dat dat voornamelijk het probleem was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.


Tuurlijk zijn er mensen die van de set hebben genoten, helemaal hier, maar 40% van de zaal liep gewoon leeg. Het was erg moeilijke trage HC met veel vage bliepjes waar de grote mederheid van de zaal gewoon niet mee kon. Van Supreme Team terug naar 150bpm doet de sfeer gewoon niet goeds.


@Charon wat laat jou denken dat het pre-recorded was, heb mixfouten gehoord en Angerfist en Evil Activities zaten elkaar geweldig in de weg te zitten door platen snel in te mixen en weer terug.

Ergerde mij ook wel aan de grote hoeveelheid dubbele platen, tof dat Unleash the Beast (Angerfist Remix) wordt gedraaid want die hoor je nooit meer. Wat doet Korsakoff, exact dezelfde plaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.

Denk dat met de username die jij hebt, je anderhalf uur lang enorm had genoten. :) Heb eindelijk een keer die oude D-Passion tracks op goed geluid kunnen horen, waaronder veel van het Data Recovery Album, The Signal Remix, Plat en Voorspelbaar, maar bijvoorbeeld ook blij verrast met Promo - The Tablet en Lenny Dee & Promo - I Called You :love: Maar ja, het is inderdaad "erg moeilijke trage hardcore met veel vage bliepjes"
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
@Charon wat laat jou denken dat het pre-recorded was.


Afbeelding

In grote lijnen was het iig pre-recorded ...

ErikZ schreef:
Tuurlijk zijn er mensen die van de set hebben genoten, helemaal hier, maar 40% van de zaal liep gewoon leeg. Het was erg moeilijke trage HC met veel vage bliepjes waar de grote mederheid van de zaal gewoon niet mee kon. Van Supreme Team terug naar 150bpm doet de sfeer gewoon niet goeds.


En inderdaad dit, was wel zonde want er zaten echt moeilijk dikke platen tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel een nieuw dieptepunt hoor :lol:

Ff verhaal halen bij de front of house hahahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@charon werkt niet bij mij helaas, nu wel nieuwsgierig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 15:17 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Dit is wel een nieuw dieptepunt hoor :lol:

Ff verhaal halen bij de front of house hahahahah

Als je er achter staat kan je dat makkelijk zien als je weer waar je op moet letten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
ErikZ schreef:
@Charon wat laat jou denken dat het pre-recorded was.


Afbeelding

In grote lijnen was het iig pre-recorded ...

ErikZ schreef:
Tuurlijk zijn er mensen die van de set hebben genoten, helemaal hier, maar 40% van de zaal liep gewoon leeg. Het was erg moeilijke trage HC met veel vage bliepjes waar de grote mederheid van de zaal gewoon niet mee kon. Van Supreme Team terug naar 150bpm doet de sfeer gewoon niet goeds.


En inderdaad dit, was wel zonde want er zaten echt moeilijk dikke platen tussen


Is dan ook wel een beetje aan de organisatie te verwijten. Je weet dat the supreme team logischerwijs na TMT zou moeten staan. Al weet je natuurlijk ook niet of het met de dj's individueel te plannen was :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 17:21 
 
Hardtraxxer

Ik zit niet op te letten :P Supreme Team idd lekker prerecorded idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Dit is software die leest wat er op dat moment op de CDJ afgespeeld wordt

En die bovenste balk genaamd "MASTERMINDS | SUPREME TEAM | FINAL 2" met als tijd " 34:54:2...", die wordt afgespeeld op CDJ-3000 dan? Wat zou je zeggen dat dat is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2024 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Revolting Against schreef:
Ben dan wel heel benieuwd wat er zo kut was aan die TTM set, want afgaande op verhalen en filmpjes hoorde ik alleen maar goede shit.

Denk dat met de username die jij hebt, je anderhalf uur lang enorm had genoten. :) Heb eindelijk een keer die oude D-Passion tracks op goed geluid kunnen horen, waaronder veel van het Data Recovery Album, The Signal Remix, Plat en Voorspelbaar, maar bijvoorbeeld ook blij verrast met Promo - The Tablet en Lenny Dee & Promo - I Called You :love: Maar ja, het is inderdaad "erg moeilijke trage hardcore met veel vage bliepjes"

Ik denk dat ik ook wel had genoten. Ik zag aardig wat vette platen voorbij komen op social media.

Maar goed ze hadden ze misschien wat eerder op de dag kunnen zetten. Was vroeger wel vaker het 'probleem' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten