Hier eigenlijk vrij weinig aan toe te voegen. Was iets later binnen dan gepland en zodoende nog maar een kwartiertje van Primeshock gehoord. Was ouderwets genieten evenals Jay Reeve, Audiotricz en de eerste twee uur van Wildstylez. Daarna werd het inderdaad wat minder, nog steeds prima, maar miste nog wel wat oude klappers uit zijn eigen discografie. Noisecontrollers misschien al wel iets te vaak gehoord dus zijn set wist me niet echt te raken. Van Aftershock alleen de eerste 2 platen ofzo gehoord en dat was ook meer dan genoeg dus toen gauw op huus an. Desondanks een genieten avondje gehad!PEPii wrote:Het begin van het feest was ontzettend leuk met Primeshock, Jay Reeve, Audiotricz en de eerste twee uur van Wildstylez. Maar na die eerste twee uur van Wildstylez vond ik het echt steeds minder worden. Dit kwam mede omdat ik toch een aantal platen van Wildstylez heb gemist die ik wel had verwacht. Noisecontrollers vond ik tegenvallen en Aftershock was een aanfluiting (Bassline Junkie, Sandstorm Remix en Nothing Like The Oldschool) Wel pluspunten voor het goede geluid, de drukte en de prima temperatuur in de zaal!
Nog een pluspunt trouwens voor Jay Reeve die Josh & Wesz - RTHM draaide