Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Het begin van het feest was ontzettend leuk met Primeshock, Jay Reeve, Audiotricz en de eerste twee uur van Wildstylez. Maar na die eerste twee uur van Wildstylez vond ik het echt steeds minder worden. Dit kwam mede omdat ik toch een aantal platen van Wildstylez heb gemist die ik wel had verwacht. Noisecontrollers vond ik tegenvallen en Aftershock was een aanfluiting (Bassline Junkie, Sandstorm Remix en Nothing Like The Oldschool :thumbdown: ) Wel pluspunten voor het goede geluid, de drukte en de prima temperatuur in de zaal!


Hier eigenlijk vrij weinig aan toe te voegen. Was iets later binnen dan gepland en zodoende nog maar een kwartiertje van Primeshock gehoord. Was ouderwets genieten evenals Jay Reeve, Audiotricz en de eerste twee uur van Wildstylez. Daarna werd het inderdaad wat minder, nog steeds prima, maar miste nog wel wat oude klappers uit zijn eigen discografie. Noisecontrollers misschien al wel iets te vaak gehoord dus zijn set wist me niet echt te raken. Van Aftershock alleen de eerste 2 platen ofzo gehoord en dat was ook meer dan genoeg dus toen gauw op huus an. Desondanks een genieten avondje gehad! :thumbup:

Nog een pluspunt trouwens voor Jay Reeve die Josh & Wesz - RTHM draaide :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 22:49 
 
Hardtraxx Addict

Leandertjeee schreef:
Ondanks dat ik er niet geweest ben, mis ik inderdaad wel platen als I See Stars etc. als ik de lijst zo zie.

Ja, dit was erg teleurstellend. Zat hier constant op te wachten net zoals: What It's Like, In & Out, Delay Distortion, Huh?, Lonely, Extaordinary Hapiness 2012, Back to History etc. Als ik zo terugkijk erg veel platen die zeker gedraaid mochten worden in plaats van platen van andere artiesten. Maar goed, desondanks dat toch een erg fijne avond gehad. Heb toch erg genoten van de set van Wildstylez met Heartbeat, Complex Situation, Upside Down en Jay Reeve collab als hoogtepuntjes :loving: Audiotricz draaide ook erg fijn, maar Noisecontrollers vond ik beetje matig. Had sommige platen beter thuis kunnen laten. Als ik zo op alle edities terugkijk vond ik deze muzikaal wat minder in vergelijking met B-Front en Noisecontrollers. Vorig jaar was dan ook wel erg fijn met P&D, Phuture Noize en 3 uur B-Front.
Dussss, volgend jaar D-Block & S-Te-Fan? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Voor volgend jaar heb ik ook wel een shortlist :

Crypsis
Frontliner
Adaro

In willekeurige volgorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 23:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zal wel wat gemist hebben maar wie is die Aftershock eigenlijk en waarom stond ie op dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat DBSTF het meeste kans maakt volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ik denk dat DBSTF het meeste kans maakt volgend jaar.

Geen gekke keuze inderdaad. Brennan Heart zou mij ook niet verbazen.

Heb DBSTF echt zo vaak gezien in bills bar Markelo, ook in langere setjes (anderhalf tot wee uur lang). bewaar daar nog goeie herinneringen aan. Ik zou daar ook zo een kaartje voor kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zal wel wat gemist hebben maar wie is die Aftershock eigenlijk en waarom stond ie op dit feest?


Dit was eerder Shockerz voordat hij ging ghost producen voor o.a scantraxx. Heeft een tijdje voor Sub Sonik geproduceerd (toch?)

Sinds vorig jaar besloot hij toch zelf weer de stage op te kruipen als Aftershock en is het een behoorlijk push project van WE R geworden. Produceert volgens mij ook voor een gros van We R artiesten als ik mij niet vergis. Hoor veel invloeden in wat hardere BH tracks e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Adaro


Een set van 3 uur van Adaro met al z'n eigen tracks en alle classics en andere pareltjes die hij er met de (begin) jaren regelmatig bij gepakt heeft. Yes please :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 09:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zie het niet gebeuren, maar ik zou Zany heel erg vet vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zal wel wat gemist hebben maar wie is die Aftershock eigenlijk en waarom stond ie op dit feest?


Wildstylez draait best vaak zijn platen, dus vandaar denk ik.

Het was wel echt een aanfluiting, een uur lang niet 1 keer een fatsoenlijke overgang gedaan. Het was stop, paar seconde wachten, en play. Daarnaast ook ontzettende boutplaten gehoord die totaal niet bij dit feest hoorde. Draaide de zaal behoorlijk dood ook.

Noisecontrollers viel ook echt behoorlijk tegen. Op zo'n feest ga je toch je platen met wildstylez draaien, als je een zaal vol hebt staan met mensen die voor wildstylez komen. Bizar eigenlijk dat de 2 beste sets van Jay Reeve en Primeshock kwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 23:17 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:

8. Headhunterz ft. Malukah - Dragonborn Part 2 (The Way Of The Voice)
19. Solardo & Eli Brown - XTC (TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy Bootleg)
21. D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
25. W&W & Armin van Buuren - Ready To Rave (Bass Modulators Remix)
29. Headhunterz - Destiny
36. D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - Harder State Of Mind
37. KAYZO - This Time (Sub Zero Project Edit)
41. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy & Brennan Heart - Realness
42. Ghost Stories - Sweet Dreams
44. DJ Isaac - Party People
45. Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body
48. Hard Driver - #WUT (Kick Edit)
53. D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories (Live Edit)

Kom op man, hier zit toch helemaal niemand in de zaal op zo'n avond op te wachen?

Tegenwoordig zie je amper variatie in de setjes, bezoek je een keer een 3uur durende set om juist de complete discografie van iemand te horen, krijg je dit xd Zat ernstig te twijfelen op voorhand om te gaan, blij met de keuze om dat niet te doen wanneer je deze tracklist ziet. Zó ontzettend veel niet gedraaide Wildstylez platen die hier veel gepaster waren geweest, gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik denk dat DBSTF het meeste kans maakt volgend jaar.

Dan weer aanwezig! :worship:

ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
Leandertjeee schreef:
Ondanks dat ik er niet geweest ben, mis ik inderdaad wel platen als I See Stars etc. als ik de lijst zo zie.


Thanks voor het benoemen van I See Stars, ff opzetten. Wat een plaat blijft dat :loving:


Ik ken geen HS plaat die zo over sex gaat zonder het te benoemen zoals deze xd

Ik vind Noisecontrollers - Shreek ook altijd wel beetje die kant op gaan.
Net even opgezocht, blijkt te gaan over zwangerschap. :x Ik dacht altijd dat het soort horror story was over een grot met vleermuizen ofzo haha

http://medhum.med.nyu.edu/view/1165
"The First Voice is a (presumably) married woman who gives birth and takes her baby home during the course of the poem. The Second, a secretary, has a miscarriage, not her first, and the Third, a college student, gives birth after an unwanted pregnancy, and gives the baby up for adoption."
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist ik ook niet :lol:

And what if two lives leaked between my thighs?
I have seen the white clean chamber with its instruments.
It is a place of shrieks. It is not happy.
'This is where you will come when you are ready.'
The night lights are flat red moons. They are dull with blood.
I am not ready for anything to happen.
I should have murdered this, that murders me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
'This is where you will come when you are ready.'

Deze zin had ik mijn hoofd al heel vies gemaakt en het klopt dus ook nog. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

The fuck :lol:

TIL.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten