Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: XXlerator Spotlight: Wildstylez
Datum: 18-01-2020
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: Doornroosje, Nijmegen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.matrixx.nl/tickets/xxlerator-spotlight-wildstylez/?fbclid=IwAR3tsy7aU3YaHQ0j5aV8kh2yCbn70pW8uf3cWjY22CCzAVKcL0lnxTCGfXo
Prijs: €25,- (ex fee)



XXlerator FB Pagina schreef:
XXLERATOR SPOTLIGHT: WILDSTYLEZ

On the 18th of January Doornroosje in Nijmegen will be the scene of a 3 hours XXtended Hardstyle Showcase by true Hardstyle legend Wildstylez!

Are you ready to honour the rich discography of one of the greatest Hardstyle artists in history?!

Support acts: Special guest - Audiotricz - Aftershock - Jay Reeve - Primeshock - MC DL

Get your tickets for XXlerator Spotlight: Wildstylez now at Matrixx.nl!

https://www.facebook.com/events/422646418449878

Line-up:
Wildstylez
Special guest
Audiotricz
Aftershock
Jay Reeve
Primeshock
MC - DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd wie 'm dit jaar krijgt. Vorig jaar echt een top avond gehad bij B-Front :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Wildstylez?

Hier zet ik mijn geld ook op, zou wel vet zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als het Wildstylez is dan zeker aanwezig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit klinkt leuk! Even kijken wie of wat het wordt en dan wellicht kaarten aanschaffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Als het Wildstylez is dan zeker aanwezig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Als het Wildstylez is dan zeker aanwezig :love:


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

XXlerator FB Pagina schreef:
On the 18th of January, it’s time to place yet another hardstyle legend in the Spotlight.


Scantraxx presents: Requiem

OT: Hoop persoonlijk op weer een euphorische DJ inderdaad, Wildstylez zou top zijn. NC en Heady hebben al hun eigen event dus dit past precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 16:21 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
XXlerator FB Pagina schreef:
On the 18th of January, it’s time to place yet another hardstyle legend in the Spotlight.


Scantraxx presents: Requiem

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een Italiaan lijkt me persoonlijk ook heel vet! Alleen is dat commercieel gezien waarschijnlijk minder aantrekkelijk dan bijv een Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Manjana schreef:
Een Italiaan lijkt me persoonlijk ook heel vet! Alleen is dat commercieel gezien waarschijnlijk minder aantrekkelijk dan bijv een Wildstylez.

Andy The Core :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Manjana schreef:
Een Italiaan lijkt me persoonlijk ook heel vet!


Unriesolft!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Manjana schreef:
Een Italiaan lijkt me persoonlijk ook heel vet! Alleen is dat commercieel gezien waarschijnlijk minder aantrekkelijk dan bijv een Wildstylez.


Commercieel minder aantrekkelijk blabla

Wat dacht je van 'en veel minder terecht'?

Ik kan misschien 1 italiaan noemen die het evenveel verdient als Wildstylez, en dat is Tuneboy. En dan nog verdient Wildstylez het m.i. meer dan hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Andy The Core :worship:

DonnyD schreef:
Unriesolft!!

Deze twee namen zouden inderdaad uitermate geschikt zijn.

Pedaalemre schreef:
Manjana schreef:
Een Italiaan lijkt me persoonlijk ook heel vet! Alleen is dat commercieel gezien waarschijnlijk minder aantrekkelijk dan bijv een Wildstylez.


Commercieel minder aantrekkelijk blabla

Wat dacht je van 'en veel minder terecht'?

Ik kan misschien 1 italiaan noemen die het evenveel verdient als Wildstylez, en dat is Tuneboy. En dan nog verdient Wildstylez het m.i. meer dan hem.

Dan verschillen wij daarover in mening. Ik vind dat Technoboy, Tuneboy, Activator, Tatanka etc het evenveel verdienen als Wildstylez gezien hun bijdrage aan de hardstyle scene. En commercieel minder aantrekkelijk is toch gewoon zo, Wildstylez verkoopt doornroosje waarschijnlijk binnen no-time uit terwijl dat bij een Italiaan nog maar de vraag is. Hoe jammer het ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Manjana schreef:
Wildstylez verkoopt doornroosje waarschijnlijk binnen no-time uit


Denk dat je dit wel overschat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ken in mijn directe omgeving vrijwel niemand die anno 2019 nog geld zou neerleggen voor een Wildstylez feest. Terwijl dat voor bijv. D-Block & S-Te-Fan een heel ander verhaal is. Toegegeven, het is een fantastische producer, met een waslijst aan geweldige producties, maar dat betekent niet direct uitverkochte zalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat #NC200 feest van Noisecontrollers is ook nog niet uitverkocht terwijl de verkoop al wel even aan de gang is. Nou weet ik niet exact wat de capaciteit van 013 is t.o.v. Doornroosje, maar toch. Overigens is de datum van #NC200 (tussen Kerst en oudjaar) niet heel gelukkig, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Als het Wildstylez is dan zeker aanwezig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat #NC200 feest van Noisecontrollers is ook nog niet uitverkocht terwijl de verkoop al wel even aan de gang is. Nou weet ik niet exact wat de capaciteit van 013 is t.o.v. Doornroosje, maar toch. Overigens is de datum van #NC200 (tussen Kerst en oudjaar) niet heel gelukkig, maar toch.

Wat ik zo kan vinden is de capaciteit van Doornroosje 1100 personen (grote zaal), volgens mij is capaciteit van 013 rond de 2000/3000 afhankelijk van indeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
volgens mij is capaciteit van 013 rond de 2000/3000 afhankelijk van indeling.


Capaciteit is 1400 met alleen de vloer, 2300 met de trappen erbij, en 3000 met het balkon erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 12:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Ik kan misschien 1 italiaan noemen die het evenveel verdient als Wildstylez, en dat is Tuneboy. En dan nog verdient Wildstylez het m.i. meer dan hem.


Wildstylez begon net toen Tuneboy, Technoboy, Activator, Zatox, Tatanka al jaren kwaliteit afleverden. Minder verdienen, rot op man :lol:. Wildstylez zou zonder deze mannen überhaupt niet begonnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

rOt oP mAn :aww:

Wildstylez is een grote naam, trekt veel mensen naar de scene toe want grote naam. Is voor mij automatisch al 'credits'. En Tuneboy maakt al eeuwen geen (goede) soloplaten meer, hooguit wat leuke TNT plaatjes maar dat is ook gewoon hetzelfde riedeltje de hele tijd. Ja, ik vind dat Wildstylez meer betekent heeft dan Tuneboy, maakt me geen hol uit of Tuneboy met 37 aliassen de helft van alle Hardstyle heeft gemaakt die bestaat. Nu, anno 2019, is hij gewoon minder relevant dan Wildstylez gr.

Altijd dat gevraag naar kleinere namen omdat smaak, terwijl het gewoon totaal onrealistisch is dat er op dit moment een Italiaanse naam een Spotlight avond krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
rOt tOcH oP mAn :aww:


Wel grappig altijd dat je zo reageert, maar wanneer anderen het zelfde bij jou doen dat je keihard gaat janken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kopieer jouw woorden ja, omdat je echt tering snel op je teentjes getrapt bent de laatste tijd.

Het maakt toch geen reet uit of Tuneboy meer/minder/wat dan ook heeft betekend dan Wildstylez, op dit moment zou een Wildstylez spotlight avond gewoon logischer zijn dan x italiaanse naam. Lijkt net een lichte versie van Harderstate soms man, hopen ze ook dat een willekeurige artiest die 6 jaar geleden z'n laatste beetje relevantie heeft verloren opeens op Qlimax komt, ja man :lol:

En nee, dat laatste is ook niet vergelijkbaar met Tuneboy, maar nog zou het echt 0 sense maken als hij opeens de Spotlight avond had gekregen.
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten