Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik voel me direct minder slecht over niet gegaan te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik voel me direct minder slecht over niet gegaan te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het was wel gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Maar het was wel gezellig!


En daar gaat het toch om! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Maar het was wel gezellig!


Jij vermaakt je ook nog op een congres dag van de politiek partij 'Denk'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Paultheone schreef:
Maar het was wel gezellig!


Jij vermaakt je ook nog op een congres dag van de politiek partij 'Denk'

Net zoals jij je vermaakt op de congresdag van de NSDAP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Paultheone schreef:
Maar het was wel gezellig!


Jij vermaakt je ook nog op een congres dag van de politiek partij 'Denk'


Geef me een krat pils, en ik zet die hele toko op zn kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hekzitter schreef:
Paultheone schreef:
Maar het was wel gezellig!


Jij vermaakt je ook nog op een congres dag van de politiek partij 'Denk'

Net zoals jij je vermaakt op de congresdag van de NSDAP?


Was lit in Neurenberg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niels87 schreef:
Tim889 schreef:
Dus de liefhebbers van de Wildstylez 2007-2012 discografie hebben gelijk gekregen om niet te gaan ?


Told you. Ws staat ook nooit meer op classicsfeesten. Zal vast een reden hebben.

Is Clubbin nog gedraaid ofwa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gemengde gevoelens na dit feestje. Het begin van het feest was ontzettend leuk met Primeshock, Jay Reeve, Audiotricz en de eerste twee uur van Wildstylez. Maar na die eerste twee uur van Wildstylez vond ik het echt steeds minder worden. Dit kwam mede omdat ik toch een aantal platen van Wildstylez heb gemist die ik wel had verwacht. Noisecontrollers vond ik tegenvallen en Aftershock was een aanfluiting (Bassline Junkie, Sandstorm Remix en Nothing Like The Oldschool :thumbdown: ) Wel pluspunten voor het goede geluid, de drukte en de prima temperatuur in de zaal!

Ik had ook nog de eer om een meet & greet te hebben met Wildstylez tijdens het eind van de set van Jay Reeve. Erg leuk om hem een keer te spreken onder het genot van een biertje. Een aantal vragen gesteld over hoe hij naar de huidige scene kijkt, waarom hij zelden classics draait en nog wat vragen over zijn voorbereiding voor dit feest. Het was maar 10 a 15 minuten, dus de meet & greet was zo weer voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Ik had ook nog de eer om een meet & greet te hebben met Wildstylez tijdens het eind van de set van Jay Reeve. Erg leuk om hem een keer te spreken onder het genot van een biertje. Een aantal vragen gesteld over hoe hij naar de huidige scene kijkt, waarom hij zelden classics draait en nog wat vragen over zijn voorbereiding voor dit feest. Het was maar 10 a 15 minuten, dus de meet & greet was zo weer voorbij.

En zijn antwoorden daarop waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Idd, ben ook wel benieuwd wat z'n antwoorden waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over de huidige scene liet hij niet zoveel los. Hij zei vooral dat hij focust op zijn eigen werk en dat hij zich niet echt bezig houdt met de ontwikkelingen op het gebied van de hardere kant van raw, mede omdat het niet zijn voorkeur heeft. Hij zei dat hij het ook nog steeds leuk vind om zijn sets in bijvoorbeeld China te draaien, waar het voor de meeste mensen nieuwe muziek is. Verder ben ik zijn antwoord een beetje vergeten :beer: :x Ik zal even aan de vriend met wie ik de meet & greet had vragen of hij het nog weet.

Hij draait op dit moment zelden op classic feesten omdat hij daarin teveel één kant op wordt gestuurd (het draaien van enkel en zijn eigen classics). Hij vertelde dat hij zijn voorkeur geeft naar het draaien van zowel platen van zichzelf als van anderen (DBSTF, Headhunterz, Noisecontrollers etc.). Dit zag je dan ook in zijn 3 uur durende set, hij draaide naast zijn eigen platen ook platen van enkele van de artiesten die ik hierboven heb genoemd. Het kwam er op neer dat hij graag zelf de keuze heeft bij het kiezen van zijn platen.

Zijn voorbereiding van de set vond hij lastig omdat hij het moeilijk vond om een keuze te maken tussen al zijn tracks en daarnaast ook nog platen van andere artiesten in zijn set te plaaten. Hij probeerde er een zo'n gevarieerd mogelijke set van te maken met oud en nieuwe platen. Het was dan ook anders dan de 3h set van B-Front en Noisecontrollers die enkel hun eigen platen draaide. Misschien dat het daarom voor sommige wat tegenviel dat Wildstylez de voorkeur gaf aan platen van andere artiesten in plaats van zijn eigen (oudere) platen. Voor mij viel dit persoonlijk ook tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Thanks! :D


Haha ja echt erg dat ik het niet meer weet. Ik was voor het feest al naar Cafe Samson geweest met een aantal vrienden en daar behoorlijk wat speciaalbier weggetikt :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 01-18.html

De tracklist voor de mensen die niet zijn geweest, of het zijn vergeten.

1. Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight
2. Wildstylez - Revenge
3. Wildstylez & TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - Exist
4. Wildstylez - Timeless
5. Coone & Wildstylez - Here I Come
6. Project One - Luminosity
7. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 2010 Anthem)
8. Headhunterz ft. Malukah - Dragonborn Part 2 (The Way Of The Voice)
9. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix)
10. Wildstylez - A Complex Situation
11. Project One - The Story Unfolds
12. Wildstylez - Children Of Drums
13. Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix / Wildstylez 2018 Edit)
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 Remix)
15. Armin van Buuren vs. Vini Vici vs. Hardwell & KSHMR vs. W&W - Great Spirit vs. Power vs. Chakra (Qlimax 2018 Edit)
16. Wildstylez & D-Block & S-te-Fan - Wolves Cry
17. Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - World Of Madness (Defqon.1 Anthem 2012)
18. Wildstylez - Back 2 Basics
19. Solardo & Eli Brown - XTC (TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy Bootleg)
20. Wildstylez & Da Tweekaz - Adrenaline
21. D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
22. Wildstylez & DJ Isaac - Lost In Music /w Push That Feeling
23. Underworld - Born Slippy (Wildstylez Live Edit)
24. Max Enforcer - Lost In Paradise
25. W&W & Armin van Buuren - Ready To Rave (Bass Modulators Remix)
26. Project One - Life Beyond Earth (2018 Edit)
27. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - No One Can Stop Us Now
Jay Reeve On Stage
28. Wildstylez & Jay Reeve - ID
29. Headhunterz - Destiny
30. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
31. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
32. Gostosa - Sutra
33. Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
34. Wildstylez ft. E-Life - #DoTheWildstylez
35. Wildstylez - Heartbeat
36. D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - Harder State Of Mind
37. KAYZO - This Time (Sub Zero Project Edit)
38. Wildstylez - Temple Of Light (Official Qlimax 2017 Anthem)
39. Wildstylez & E-Life - Run With The Wolves
40. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (Wildstylez Kick Edit)
41. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy & Brennan Heart - Realness
42. Ghost Stories - Sweet Dreams
43. Project One - Love Is Not Enough
44. DJ Isaac - Party People
45. Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body
46. Wildstylez & Sound Rush ft. Ruby Prophet - Untamable
47. Project One - The Upside Down
48. Hard Driver - #WUT (Kick Edit)
Aftershock On Stage
49. Wildstylez & Aftershock - ID
50. Aftershock ft. LXCPR - Survivor
51. Project One - Interstellar
52. League Of Legends ft. Against The Current - Legends Never Die (Wildstylez Bootleg)
53. D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories (Live Edit)
54. R3HAB vs. Vini Vici ft. Pangea & Dego - Alive (Wildstylez Remix)
55. Project One - Art Of Creation (Defqon.1 2018 Live Edit)
56. JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment (Wildstylez Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten paar kleine foutjes in. Yellow Minute was de A2 remix, Lost in Music was met de climax van Push That Feeling. Rest klopt inderdaad, heel nice dat iemand dit heeft toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Een spotlight artiest moet gewoon in die drie uur zijn eigen werk draaien of maximaal een remix van z'n eigen plaat. Erg teleurstellend dat je dit dan niet doet. Vooral werk van anderen draaien die je elders ook wel hoort..
Toch wel jammer. Hopelijk treed de volgende artiest wel in de sporen van NC & B-front en houden ze het bij een set met hun discografie.

Ik klink misschien overdreven streng maar zo'n artiest moet zich wel beseffen dat de bezoekers zo'n feest bezoeken voor zijn werk en legacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 16:15 
 

RTM93 schreef:
Een spotlight artiest moet gewoon in die drie uur zijn eigen werk draaien of maximaal een remix van z'n eigen plaat. Erg teleurstellend dat je dit dan niet doet. Vooral werk van anderen draaien die je elders ook wel hoort..
Toch wel jammer.

Eens. Had veel liever oudere Wildstylez platen gehoord dan platen van andere artiesten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik er niet geweest ben, mis ik inderdaad wel platen als I See Stars etc. als ik de lijst zo zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Leandertjeee schreef:
Ondanks dat ik er niet geweest ben, mis ik inderdaad wel platen als I See Stars etc. als ik de lijst zo zie.


Thanks voor het benoemen van I See Stars, ff opzetten. Wat een plaat blijft dat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat 3 uur wildstylez heel dik is en dat hij ook erg vette platen heeft gedraaid, valt deze tracklist echt heel erg tegen... maar dat ligt meer aan de verwachting die ik van zo’n set zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ondanks dat 3 uur wildstylez heel dik is en dat hij ook erg vette platen heeft gedraaid, valt deze tracklist echt heel erg tegen... maar dat ligt meer aan de verwachting die ik van zo’n set zou hebben.

Eens. Veel dikke platen, maar zou zeker na een uur wel het idee krijgen van 'Waar zijn de oude platen' en me daar vervolgens de laatste 2 uur aan gaan irriteren.

Je verwacht bij een 'Special 3 hour set' + een feest wat jouw naam heeft, dat je een 'reis door de discografie van' maakt, maar daar had Wildstylez dus geen zin in. Platen als Sutra en Rage zou ik best kunnen hebben en zelfs Lost In Paradise (Want die draait hij vaker en zal dus speciaal voor hem zijn) al zijn ze niet van hem, maar Harder State of Mind, Ready To Rave en The Clock (En nog meer platen) hebben vrij weinig te zoeken in zo'n set naar mijn mening.

Het is wel een lastig punt, want Wildstylez moet natuurlijk kunnen draaien wat hij wilt, maar zoals eerder genoemd zijn er wel verwachtingen bij een '3 hour set' bij een 'Spotlight: artiest' feest en ik vind wel dat je daar rekening mee moet houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Leandertjeee schreef:
Ondanks dat ik er niet geweest ben, mis ik inderdaad wel platen als I See Stars etc. als ik de lijst zo zie.


Thanks voor het benoemen van I See Stars, ff opzetten. Wat een plaat blijft dat :loving:


Ik ken geen HS plaat die zo over sex gaat zonder het te benoemen zoals deze xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
Leandertjeee schreef:
Ondanks dat ik er niet geweest ben, mis ik inderdaad wel platen als I See Stars etc. als ik de lijst zo zie.


Thanks voor het benoemen van I See Stars, ff opzetten. Wat een plaat blijft dat :loving:


Ik ken geen HS plaat die zo over sex gaat zonder het te benoemen zoals deze xd


Idd haha. Goeie lyrics ja :lol:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten