Da's weer als vanouds lekker dichtbij! Ben benieuwd 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Deze locatie i.c.m. 3 uur Noisecontrollers. Zo vet, 100% aanwezig! 
Top locatie op kruip afstand, hele goede optie. 
Last edited by yannickvk on , edited 1 time in total.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 3 hours ago
Moet 21-04-2018 zijn. Vond het al zo raar op een woensdag 
Leuke carnaval video.
Altijd een groot Noisecontrollers fan geweest maar helaas vallen zn setjes mij de laatste tijd steeds vaker tegen, met een 3 uur set moet het helemaal goedkomen 
Hier moet ik toch wel bij zijn. 3 uur NC
Hoe is deze locatie verder? Beetje vergelijkbaar met The Matrix qua grootte?
Zeker aanwezig, 3 uur Noisecontrollers zou geweldig zijn! Lekker hierna in het ouderlijk nest slapen zodat ik op de fiets naar huis kan!
Grote zaal van Doornroosje is ongeveer 1500 man met het balkon open!wrote:Hier moet ik toch wel bij zijn. 3 uur NCHoe is deze locatie verder? Beetje vergelijkbaar met The Matrix qua grootte?
Nee, zeker niet. Doornroosje is max de helft van wat er in de Matrixx ging. Wordt een knusse/intieme avond dus met een beperkt aantal tickets!wrote:Hoe is deze locatie verder? Beetje vergelijkbaar met The Matrix qua grootte?
wrote:Noisecontrollers lijkt mij?
EINDELIJK iemand die een artiest lang neer durft te zetten. Lange sets & diepte: erg graag! Gebeurt alleen op XQ avonden en die 10 Years of TBY avonden.
Daarom ook grote optie
.
Daarom ook grote optie
Dag erna jarig... misschien een leuk idee om het hier te vieren mits de lineup goed is maar dat moet wel goed zitten met een 3 uur NC set (SOH-WSZ-heady als support?
)
Hee dag erna ben ik ook jarig. Dus was precies mijn idee ookwrote:Dag erna jarig... misschien een leuk idee om het hier te vieren mits de lineup goed is maar dat moet wel goed zitten met een 3 uur NC set (SOH-WSZ-heady als support?)
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Mooi concept!
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Hier ga ik wel proberen bij te zijn, lekker dichtbij ten opzichte van andere feesten en waarschijnlijk leuke artiesten. Vriendin overhalen en dan aanwezig. 
Edit: ticketprijs is 25 (ex. fee) geld.
Edit: ticketprijs is 25 (ex. fee) geld.
Na het wegvallen van het Honigcomplex ben ik blij dat jullie toch doorgaan met het organiseren van evenementen rondom Nijmegen.wrote:Nee, zeker niet. Doornroosje is max de helft van wat er in de Matrixx ging. Wordt een knusse/intieme avond dus met een beperkt aantal tickets!wrote:Hoe is deze locatie verder? Beetje vergelijkbaar met The Matrix qua grootte?![]()
wrote:Noisecontrollers lijkt mij?![]()
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 3 hours ago
wrote:Na het wegvallen van het Honigcomplex ben ik blij dat jullie toch doorgaan met het organiseren van evenementen rondom Nijmegen.
Wat is daarmee gebeurd dan?
Gemeente geeft geen vergunningen meer uit voor evenementen daar. (dacht ik) Eromheen werd al flink gebouwd en de hal wordt/werd als opslag gebruikt.wrote:wrote:Na het wegvallen van het Honigcomplex ben ik blij dat jullie toch doorgaan met het organiseren van evenementen rondom Nijmegen.
Wat is daarmee gebeurd dan?
Zou mij niks verbazen als Ecstatic hier ook staat. Matrixx heeft ze al vaker een mooi plekje gegund en qua stijl sluit het aardig aan op Noisecontrollers 
Haha lucky bastard.wrote:wrote:Shit, wat dichtbij![]()
Hopelijk hier snel meer info over... kaartverkoop begint ook al bijna 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Lekker dichtbij. Vind alleen 25 euro voor een avond Doornroosje wel prijzig zeg! Zal aan de line-up liggen of dat ik hier heen ga.
Weet niet of het al naar buiten gebracht mag worden anders verwijder maar.
Supportacts zijn: Audiotricz, Devin Wild, Andy SVGE & Demi Kanon.
Supportacts zijn: Audiotricz, Devin Wild, Andy SVGE & Demi Kanon.