POHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Veel plezier iedereen!
Veel voor de spiegel oefenen!wrote:Ook een vermelding voor de moves van Grim bij Bizzey. Was vollenbak ambiance.
Godverwrote:Lekker dagje mensen in elkaar gerost met Priscilla, Vanity, Ricardo en Melvin. Hopelijk volgend jaar weer boys
Klinkt zeker als een geslaagd dagje zo!wrote:Lekker dagje mensen in elkaar gerost met Priscilla, Vanity, Ricardo en Melvin. Hopelijk volgend jaar weer boys
Heeft Indy toch best netjes gedaanwrote:De echte knokpartijen zoals bij bizzey heb ik op het feest zelf helemaal niets van meegekregen, ik wist het pas toen ik vandaag de filmpjes voorbij zag komen.
Wel heb ik vooraan bij Endymion en Evil Activities iemand zo'n 2 meter voor me in 1 klap knockout geslagen zien worden. Ging geen opstootje aan vooraf, geen duw en trek werk, geen enkele aanwijzing dat er een gevecht zou kunnen gaan ontstaan. Vanuit het niets ineens een vuistslag tegen het gezicht van die ander, en die lag meteen gevloerd. Stond een gast van de security vlakbij, maar zijn aandacht ging vooral naar degene die op de grond lag en het oproepen van de EHBO, dus de dader is toen wel ontsnapt. Al met al heeft die kerel zo'n 5 minuten op de grond gelegen, voordat hij werd weggedragen door de EHBO, het was me niet duidelijk of hij inmiddels alweer bij bewustzijn was gekomen of niet.
Ultrasonic in Utrechtwrote:Stages, decoratie en randanimatie tip top in orde! Famke Louise, Lil Kleine, Bizzey en een feesttent op één dag gecombineerd met het reguliere hardstyle geweld op een mooie locatie. Waar vind je dat nog terug?

Kut, ik vertrek de dag ervoor op vakantie.wrote:Ultrasonic in Utrechtwrote:Stages, decoratie en randanimatie tip top in orde! Famke Louise, Lil Kleine, Bizzey en een feesttent op één dag gecombineerd met het reguliere hardstyle geweld op een mooie locatie. Waar vind je dat nog terug?![]()
Zeg me alsjeblieft dat je hier een linkje voor hebtwrote:Heeft Indy toch best netjes gedaanwrote:De echte knokpartijen zoals bij bizzey heb ik op het feest zelf helemaal niets van meegekregen, ik wist het pas toen ik vandaag de filmpjes voorbij zag komen.
Wel heb ik vooraan bij Endymion en Evil Activities iemand zo'n 2 meter voor me in 1 klap knockout geslagen zien worden. Ging geen opstootje aan vooraf, geen duw en trek werk, geen enkele aanwijzing dat er een gevecht zou kunnen gaan ontstaan. Vanuit het niets ineens een vuistslag tegen het gezicht van die ander, en die lag meteen gevloerd. Stond een gast van de security vlakbij, maar zijn aandacht ging vooral naar degene die op de grond lag en het oproepen van de EHBO, dus de dader is toen wel ontsnapt. Al met al heeft die kerel zo'n 5 minuten op de grond gelegen, voordat hij werd weggedragen door de EHBO, het was me niet duidelijk of hij inmiddels alweer bij bewustzijn was gekomen of niet.![]()
OT: Iemand dat filmpje nog gezien van die jongen die met boom en al het publiek in dondert?
https://www.dumpert.nl/mediabase/768929 ... oeker.htmlwrote:Zeg me alsjeblieft dat je hier een linkje voor hebtwrote:Heeft Indy toch best netjes gedaanwrote:De echte knokpartijen zoals bij bizzey heb ik op het feest zelf helemaal niets van meegekregen, ik wist het pas toen ik vandaag de filmpjes voorbij zag komen.
Wel heb ik vooraan bij Endymion en Evil Activities iemand zo'n 2 meter voor me in 1 klap knockout geslagen zien worden. Ging geen opstootje aan vooraf, geen duw en trek werk, geen enkele aanwijzing dat er een gevecht zou kunnen gaan ontstaan. Vanuit het niets ineens een vuistslag tegen het gezicht van die ander, en die lag meteen gevloerd. Stond een gast van de security vlakbij, maar zijn aandacht ging vooral naar degene die op de grond lag en het oproepen van de EHBO, dus de dader is toen wel ontsnapt. Al met al heeft die kerel zo'n 5 minuten op de grond gelegen, voordat hij werd weggedragen door de EHBO, het was me niet duidelijk of hij inmiddels alweer bij bewustzijn was gekomen of niet.![]()
OT: Iemand dat filmpje nog gezien van die jongen die met boom en al het publiek in dondert?
Dat was goud ja. Jaarlijks wedstrijdje wie 't eerst in de basket hangtwrote:Zag er goed uit jaNou moet ik zeggen dat er met Emporium volgens mij al sinds 2010 in allerlei zaken geklommen wordt. Volgens mij zit er ergens nog in een aftermovie een stukkie van iemand die in een basketballpaal hangt.