Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

POHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over 5 minuten ook die kant op.... Weertje ziet er prima uit :thumbsup: :thumbsup:

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 12:09 
 
Hardtraxxer

Ik ga niet zovaak meer naar feestjes maar Emporium is vlakbij en organisatorisch altijd dik voor mekaar.

Temperatuur was vergeleken met afgelopen twee edities een verademing, daardoor ook niet gigantische hoeveelheden water gedronken. Scheelt me zeker 5x extra zeiken in de nacht.

Muzikaal gezien prima setjes gehoord, sfeer was met momenten goed en andere momenten tam. Als de muziek uitgedraaid wordt en werkelijk niemand meezingt bijvoorbeeld :whistle: Verder viel het me mee met het stoertjes gehalte, heeft regio Nijmegen vaak meer last van. Jammer van die vechtpartij wel bij Bizzy.

Endshow was leuk met veel vuurwerk, jammer dat er bij the Clock even iets misging.

Muntjes wel echt grandioos duur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja zulke zooi krijg je als je nep artiesten als Bizzey enzo op Emporium of wat voor multi genre festivals je hebt waar deze nep artiesten hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal gezien niet zo heel bijzonder (op Famke Louise na, was gaande). Clockartz vs Chris One en The purge vs Mind Dimension onwijs dikke sets geleverd. Ook vooral heel gezellig met alle hardtraxxers gisteren.
Extra vermelding voor Paultheone die erg teleurgesteld was toen B-front & Myst Warface - I Need You draaide :lol: .
5 minuten vermaak was dat haha.
Ook een vermelding voor de moves van Grim bij Bizzey. Was vollenbak ambiance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd een prima feestje! Stages zoals altijd weer dik voor mekaar! Thema leent zich er perfect voor! Muzikaal ook dik voor elkaar! Jammer zoals hierboven gezegd dat muziek eventjes uitviel! Vuurwerk ook mooi vanaf het water! Volgend jaar weer zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ook een vermelding voor de moves van Grim bij Bizzey. Was vollenbak ambiance.


Veel voor de spiegel oefenen!

Dit was mijn 3e keer Emporium en moet toch wel zeggen dat het een van mijn favoriete ééndagsfestivals is geworden. :loving:

Stages, decoratie en randanimatie tip top in orde! Famke Louise, Lil Kleine, Bizzey en een feesttent op één dag gecombineerd met het reguliere hardstyle geweld op een mooie locatie. Waar vind je dat nog terug?

Volgend jaar weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dagje mensen in elkaar gerost met Priscilla, Vanity, Ricardo en Melvin. Hopelijk volgend jaar weer boys :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Lekker dagje mensen in elkaar gerost met Priscilla, Vanity, Ricardo en Melvin. Hopelijk volgend jaar weer boys :thumbsup:


Godver :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Lekker dagje mensen in elkaar gerost met Priscilla, Vanity, Ricardo en Melvin. Hopelijk volgend jaar weer boys :thumbsup:


Klinkt zeker als een geslaagd dagje zo! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De echte knokpartijen zoals bij bizzey heb ik op het feest zelf helemaal niets van meegekregen, ik wist het pas toen ik vandaag de filmpjes voorbij zag komen.

Wel heb ik vooraan bij Endymion en Evil Activities iemand zo'n 2 meter voor me in 1 klap knockout geslagen zien worden. Ging geen opstootje aan vooraf, geen duw en trek werk, geen enkele aanwijzing dat er een gevecht zou kunnen gaan ontstaan. Vanuit het niets ineens een vuistslag tegen het gezicht van die ander, en die lag meteen gevloerd. Stond een gast van de security vlakbij, maar zijn aandacht ging vooral naar degene die op de grond lag en het oproepen van de EHBO, dus de dader is toen wel ontsnapt. Al met al heeft die kerel zo'n 5 minuten op de grond gelegen, voordat hij werd weggedragen door de EHBO, het was me niet duidelijk of hij inmiddels alweer bij bewustzijn was gekomen of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 07:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De echte knokpartijen zoals bij bizzey heb ik op het feest zelf helemaal niets van meegekregen, ik wist het pas toen ik vandaag de filmpjes voorbij zag komen.

Wel heb ik vooraan bij Endymion en Evil Activities iemand zo'n 2 meter voor me in 1 klap knockout geslagen zien worden. Ging geen opstootje aan vooraf, geen duw en trek werk, geen enkele aanwijzing dat er een gevecht zou kunnen gaan ontstaan. Vanuit het niets ineens een vuistslag tegen het gezicht van die ander, en die lag meteen gevloerd. Stond een gast van de security vlakbij, maar zijn aandacht ging vooral naar degene die op de grond lag en het oproepen van de EHBO, dus de dader is toen wel ontsnapt. Al met al heeft die kerel zo'n 5 minuten op de grond gelegen, voordat hij werd weggedragen door de EHBO, het was me niet duidelijk of hij inmiddels alweer bij bewustzijn was gekomen of niet.

Heeft Indy toch best netjes gedaan :D

OT: Iemand dat filmpje nog gezien van die jongen die met boom en al het publiek in dondert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 08:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zag er goed uit ja :lol: Nou moet ik zeggen dat er met Emporium volgens mij al sinds 2010 in allerlei zaken geklommen wordt. Volgens mij zit er ergens nog in een aftermovie een stukkie van iemand die in een basketballpaal hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Stages, decoratie en randanimatie tip top in orde! Famke Louise, Lil Kleine, Bizzey en een feesttent op één dag gecombineerd met het reguliere hardstyle geweld op een mooie locatie. Waar vind je dat nog terug?


Ultrasonic in Utrecht :yay:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste keer Emporium voor mij, prima dagje gehad! Aankleding van dit festival is wel echt goed, zag er allemaal netjes uit. Degos & Re-done, Clockarrz & Chris One, Rooler en Mind Dimension & The Purge draaie erg lekker, setjes van de dag. Volgend jaar weer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 09:42 
 
Hardtraxx Addict

Rond half 3 binnen om aan te sluiten bij Rebourne en Devin Wild. Vooral veel geluld en gedronken, maar klonk verder allemaal prima. Hierna door naar Act of Rage, die een paar zieke overgangen had. Geluid stond ook goed hard hier. Hierna Clockartz & Chris One :surrender: Genoeg ruimte en fans vooraan wat de sfeer ten goede kwam. Erg fijn dat Blackout Remix voorbij kwam en dat ik daarbij gecondoleerd werd Job. Ook een speciale vermelding toen Prisma werd gedraaid en we met ongeveer met 25 man als gekken tekeer gingen. Hierna even mijn shirt uit gewrongen, op adem gekomen en door naar Rejecta. Dikke set en kicks kwamen lekker door :drool: Wildstylez & Sound Rush en Noisecontrollers ook fijn. Hoog hitjesgehalte, maar was niet heel erg op dat moment. Toen was het tijd voor de set van de dag: B-Front & MYST :loving: Wat een heerlijke combinatie is dit, zeg. Gunz For Hire was ook wel prima, maar kwam vooral omdat ik ze al een tijdje niet had gezien. Sub Zero Project was een stuk dikker geweest als het BPM hoger had gelegen. Ging allemaal te langzaam tov G4H. Toch erg genoten van de album platen en sommige kick-edits :bomb:
Fijn dagje weer gehad met een hoop bekenden en het goede weer. Muzikaal gezien vond ik het vorig jaar wel een stuk beter, maar toch goed vermaakt en volgend jaar wel weer aanwezig :)

+++ B-Front & MYST :loving:
++ Clockartz & Chris One, Rejecta Live
+ Stages en thema, snelheid aan bar, flesjes kunnen bijvullen
- Overkill aan bass op sommige momenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Grim schreef:
Stages, decoratie en randanimatie tip top in orde! Famke Louise, Lil Kleine, Bizzey en een feesttent op één dag gecombineerd met het reguliere hardstyle geweld op een mooie locatie. Waar vind je dat nog terug?


Ultrasonic in Utrecht :yay:



Kut, ik vertrek de dag ervoor op vakantie. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Norther66 schreef:
De echte knokpartijen zoals bij bizzey heb ik op het feest zelf helemaal niets van meegekregen, ik wist het pas toen ik vandaag de filmpjes voorbij zag komen.

Wel heb ik vooraan bij Endymion en Evil Activities iemand zo'n 2 meter voor me in 1 klap knockout geslagen zien worden. Ging geen opstootje aan vooraf, geen duw en trek werk, geen enkele aanwijzing dat er een gevecht zou kunnen gaan ontstaan. Vanuit het niets ineens een vuistslag tegen het gezicht van die ander, en die lag meteen gevloerd. Stond een gast van de security vlakbij, maar zijn aandacht ging vooral naar degene die op de grond lag en het oproepen van de EHBO, dus de dader is toen wel ontsnapt. Al met al heeft die kerel zo'n 5 minuten op de grond gelegen, voordat hij werd weggedragen door de EHBO, het was me niet duidelijk of hij inmiddels alweer bij bewustzijn was gekomen of niet.

Heeft Indy toch best netjes gedaan :D

OT: Iemand dat filmpje nog gezien van die jongen die met boom en al het publiek in dondert?


Zeg me alsjeblieft dat je hier een linkje voor hebt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
corneelwr schreef:
Norther66 schreef:
De echte knokpartijen zoals bij bizzey heb ik op het feest zelf helemaal niets van meegekregen, ik wist het pas toen ik vandaag de filmpjes voorbij zag komen.

Wel heb ik vooraan bij Endymion en Evil Activities iemand zo'n 2 meter voor me in 1 klap knockout geslagen zien worden. Ging geen opstootje aan vooraf, geen duw en trek werk, geen enkele aanwijzing dat er een gevecht zou kunnen gaan ontstaan. Vanuit het niets ineens een vuistslag tegen het gezicht van die ander, en die lag meteen gevloerd. Stond een gast van de security vlakbij, maar zijn aandacht ging vooral naar degene die op de grond lag en het oproepen van de EHBO, dus de dader is toen wel ontsnapt. Al met al heeft die kerel zo'n 5 minuten op de grond gelegen, voordat hij werd weggedragen door de EHBO, het was me niet duidelijk of hij inmiddels alweer bij bewustzijn was gekomen of niet.

Heeft Indy toch best netjes gedaan :D

OT: Iemand dat filmpje nog gezien van die jongen die met boom en al het publiek in dondert?


Zeg me alsjeblieft dat je hier een linkje voor hebt :lol:


https://www.dumpert.nl/mediabase/768929 ... oeker.html :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Je vraagt je echt af van; WHY...
Trouwens, dat vechtfilmpje op Dumpert... man man man, kansloos volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad, prima weer ook.

+ Goede aankleding
+ Kluisjes
+ Gewonnen met vechten bij Endymion vs Evil Activities

- Sfeer op sommige momenten
- Dipje na het eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een contrast ook tussen de 2 filmpjes. Bij Urban een vechtpartij, bij hardcore iemand die een boom afbreekt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 11:28 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zag er goed uit ja :lol: Nou moet ik zeggen dat er met Emporium volgens mij al sinds 2010 in allerlei zaken geklommen wordt. Volgens mij zit er ergens nog in een aftermovie een stukkie van iemand die in een basketballpaal hangt.

Dat was goud ja. Jaarlijks wedstrijdje wie 't eerst in de basket hangt
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten