Best gezellig toch

Hier moet je wel hele duidelijke voorbeelden van hebben wil je zo'n gerucht de wereld in helpen.Mcvk wrote:Zoiezo beste team Blue van de afgelopem jaren, totaal niet staan vervelen. Headhunterz Live was goud
Volgens mij had Atmozfears een beetje mot met NC en B-Front wat te zien is op youtube. Maar atmozfears sloot ook niet aan op de set en elke keer stug vrolijk deuntje opzetten. Nu begreep ik ook dat dit 1 van de redenen is om te stoppen met Hard Bass omdat de dj's weer een eigen podium willen hebben
Yellow ging lekker maar sub zero had er niet tussen gehoeven..
Maar Headhunterz en Ran-D hebben toch echt wel de dikste sets neergezet, wat een drive in die set van Ran-D. Heel dik gedaan
Dit dus, slaat nergens opjoostmakaay wrote:Wat een onzinpure stokerij dit
Ik dacht juist op de beelden te zien dat zowel Atmozfears, maar vooral NC aan het genieten waren hoe B-front los ging etc.Nuracore wrote:Dit dus, slaat nergens opjoostmakaay wrote:Wat een onzinpure stokerij dit
Ik stopte hier al met lezen.Mcvk wrote:Zoiezo
faka Albert VerlindeWoutr wrote:Atmozfears zegt van niet
Het lijkt net alsof hij direct in de camera kijkt en dit als geintje/cynisme doet. Maar trap er niet in mensen!!!!Woutr wrote:Atmozfears zegt van niet
Tja, als je in de studio niets toevoegt, dan kan je zo nog iets van jezelf in het geluidssysteem krijgenPEPii wrote:mede door het feit dat Killshot het nodig vond om de hele set Radical Redemption na te doen met het schreeuwen door de microfoon.
Truetjakevladze wrote:Tja, als je in de studio niets toevoegt, dan kan je zo nog iets van jezelf in het geluidssysteem krijgenPEPii wrote:mede door het feit dat Killshot het nodig vond om de hele set Radical Redemption na te doen met het schreeuwen door de microfoon.
Ook ik weet echt dafuq niet wie dat isTiMOTHYb wrote:ff een vraag van mijn kant: wie de fuck is killshot?