Die NCBM edit van Spirit of Hardstyle
Wat een gevoel.
Wat een gevoel.
In de video staat Audiotricz - Discover the NewPedaalemre wrote:Audiotricz – Enya
zou echt zonde zijn idd, origineel is echt heerlijkDesley DD wrote:Als die achterlijke Stresstest edit betekend dat we de normale nooit meer te horen krijgen ben ik echt zwaar geïrriteerd.
Eens haha, de originele is echt mijn favoriete E-Force plaat. Vroeg me alleen af waardoor t kwam dat ze die tracks eruit editen[+_+] wrote:zou echt zonde zijn idd, origineel is echt heerlijkDesley DD wrote:Als die achterlijke Stresstest edit betekend dat we de normale nooit meer te horen krijgen ben ik echt zwaar geïrriteerd.
Een aftermovie maken die er zo uit ziet neemt absoluut niet bijna een heel jaar in. Weken hard werken ja, niet maanden.Fantazoo wrote:Aftermovie steekt retestrak in elkaar en mensen gaan erover klagen dat hij nu pas naar buiten komt![]()
Toch mooi dat er uiteindelijk toch nog een aftermovie is, denk met weemoed terug aan een hele mooie avond daar.
Ik dacht dat het nogal vanzelfsprekend is dat dit idd nu wordt gepost om promotiedoeleinden voor hun kaartvekoopRemi wrote:Het is toch gewoon een tactisch moment, zo met de huidige voorverkoop?
Dit inderdaad.Remi wrote:Het is toch gewoon een tactisch moment, zo met de huidige voorverkoop?
Q-Dance doet precies hetzelfde, kijk maar met de ROH set vlak voor het Project One feest, of (alweer een tijdje geleden) de Power Hour van Defqon.makrooy wrote:Ik dacht dat het nogal vanzelfsprekend is dat dit idd nu wordt gepost om promotiedoeleinden voor hun kaartvekoopRemi wrote:Het is toch gewoon een tactisch moment, zo met de huidige voorverkoop?