Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Luister nu team blue

Waar kun je die terugluisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 20:09 
 
Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
rikraben schreef:
Luister nu team blue

Waar kun je die terugluisteren?

Mixcloud staan alle setjes op
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 20:14 
 
Hardtraxxer





Wildstylez had team blue online staan, maar helaas heeft hij deze op privé gezet of verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van half 11 tot 2 uur enorm veel last gehad van de drukte. Uiteindelijk de rest van de avond achterin gestaan, zo'n 10 meter tot het einde en hadden we daar genoeg ruimte gevonden om los te gaan, alleen helaas wel minder van de show en artiesten meegemaakt. Verder een enorm vette sfeer met sommige onverwachte tracks tussendoor, Sorrow, Strike, Munky shit VIP :loving:. De stage was enorm vet, alleen de endshow en de stukjes aan het einde van elk team vond ik geforceerd en overbodig. Het geluid vond ik tot 3 uur nog echt zacht staan en hoorde je enorm veel mensen praten, wat enorm afleidde. Helemaal in het begin voelde ik amper bass. Ook wel jammer was dat het wel heel duidelijk was dat Headhunterz 1 keer op Play drukte en het setje lekker liet spelen.
Toch was het een vet feest om HardBass mee af te sluiten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 06:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Ook wel jammer was dat het wel heel duidelijk was dat Headhunterz 1 keer op Play drukte en het setje lekker liet spelen.

Dat is volgens mij de standaard bij live setjes tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
JarneNL schreef:
Ook wel jammer was dat het wel heel duidelijk was dat Headhunterz 1 keer op Play drukte en het setje lekker liet spelen.

Dat is volgens mij de standaard bij live setjes tegenwoordig.


Klopt, zeker waar, maar om het zo duidelijk te laten zien voor duizenden mensen dat je niet zelf draait en liever de hele set niet achter de DJ Booth staat, daar heb ik moeite mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rikraben schreef:





Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dit heel vet vinden, maar het laat mij weer eens zien waarom mijn interesse in hardstyle is afgenomen. Wat een geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gadverdamme wat is dat EoL live een tering meuk zeg. Lkkr klappen op 163 bpm :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Helicaze schreef:
JarneNL schreef:
Ook wel jammer was dat het wel heel duidelijk was dat Headhunterz 1 keer op Play drukte en het setje lekker liet spelen.

Dat is volgens mij de standaard bij live setjes tegenwoordig.


Klopt, zeker waar, maar om het zo duidelijk te laten zien voor duizenden mensen dat je niet zelf draait en liever de hele set niet achter de DJ Booth staat, daar heb ik moeite mee.


Ik heb persoonlijk liever dit dan dat hij daar staat te doen alsof hij echt draait :x . Ik vind dit soort "live"acts persoonlijk ook heel vet, ondanks dat het niet live gemixt is. Je hoort dat er veel voorbereiding/werk in heeft gezeten, net als in bijvoorbeeld de Wildstylez Qlimax set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
rikraben schreef:





Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dit heel vet vinden, maar het laat mij weer eens zien waarom mijn interesse in hardstyle is afgenomen. Wat een geluid


Ik vond Team Red met E-Force, RR en Rejecta echt super tof. Vooral de nieuwe platen van E-Force en Rejecta spraken mij erg aan. Daarentegen vond ik RR maar weinig interessante platen draaien. Vond vooral Rejecta - Hardness, de Rejecta & E-Force collab, Rejecta's nieuwe soloplaat, de collab van Rejecta & Artifact, de Once Again HB edit en de eerste nieuwe ID van E-Force erg vet! Ook vond ik Rooler - Domination er lekker op klappen in het Gelredome :surrender:

End of Line live begon heel interessant, met de End of Line collab, Universe, de nieuwe collab van Killshot, Aftermath, Journey of Ecstasy en de ID - ID. Daarna kwam Take it Back nog. Vanaf dat moment werd de set wat mij betreft een stuk minder. Het kwam voor mij daarna een beetje rommelig over, mede door het feit dat Killshot het nodig vond om de hele set Radical Redemption na te doen met het schreeuwen door de microfoon. Wel +1 voor Delete voor het draaien van Munky Shit VIP en Lunatic. Absoluut dieptepunt was de laatste plaat van Hard Bass 2019 én voor altijd: Killshot - Beastmode (GPF Remix) :sick:

Dus kortom, eerste deel van de set had niet beter gekund :worship: Tweede deel van de set vond ik erg slordig en minder qua plaatkeuze. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ik bij deze set wel zag dat ze het elkaar echt gunde allemaal. End of Line stond er wel als een echt team. Vond dat wel mooi om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
mede door het feit dat Killshot het nodig vond om de hele set Radical Redemption na te doen met het schreeuwen door de microfoon.


Het is mij nog altijd volstrekt onduidelijk waarom die gasten zelf denken dat dit iets toevoegt. Er gaan er inmiddels steeds meer mee in die 'hype', waardoor het voorlopig niet minder lijkt te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend dik feest gehad :thumbsup: en eigenlijk helemaal niet zo'n last gehad van de drukte, stonden voornamelijk linksvoor en was meer dan prima te doen het grootste deel van de avond. Vond de sfeer ook erg goed in het publiek. Voor mijn gevoel waren er wel wat meer buitenlanders dan andere edities op Hard Bass, maar uiteindelijk met n leuke groep n prima plekje uitgezocht.

Ik vond elke set dikke prima, uitschieters toch wel team green en team yellow. Team read het eerste deel heel goed op vermaakt (dikke + voor nummers van E-Force en Rejecta), maar idd RR die mij niet zo deed bekoren (op een enkel nummertje na). Het einde was een beetje treurig met idd alleen maar van die kut kicks. EoL live had ik ietjes meer van verwacht, wel leuk dat ze veel Delete draaiden. Treurig einde alleen met die GPF remix, maar ik zie op elk feest voortaan steeds meer GPF terugkomen; GPF boekingen, GPF feesten en GPF hostings. Ik ben oprecht bang dat deze treurige 'grap' echt gaat uitlopen naar een populair nieuw genre en/of muzikale richting in de scene. Ik had ook wel een afsluitnummer oid verwacht na EoL live, ipv alleen maar 10 minuten naar zo'n scherm kijken van een vertrekkende raket xd. Al met al iig zeer mooie nacht gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik had ook wel een afsluitnummer oid verwacht na EoL live, ipv alleen maar 10 minuten naar zo'n scherm kijken van een vertrekkende raket

Dat kan ik me goed voorstellen.
Zo'n showmomentje duurt veels te lang voor dat tijdstip. Vraag me af of mensen dat nog wel hebben meegekregen.
Sluit dan af met een mix van een aantal hardbass anthems ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Ik had ook wel een afsluitnummer oid verwacht na EoL live, ipv alleen maar 10 minuten naar zo'n scherm kijken van een vertrekkende raket

Dat kan ik me goed voorstellen.
Zo'n showmomentje duurt veels te lang voor dat tijdstip. Vraag me af of mensen dat nog wel hebben meegekregen.
Sluit dan af met een mix van een aantal hardbass anthems ofzo.

Snap dit ook nooit zo. Dan nog liever een half uurtje dokter psyco
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

^ En dit is dus de reden dat r4w hardstylez 300 verschillende kut kicks heeft per track!!! iedere feestganger heeft de attentiespan van een steen!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe klonk het anthem nou live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hoe klonk het anthem nou live?


Wel oké, in ieder geval beter dan thuis. Maar dat komt ook door de show en lichten eromheen natuurlijk. Maar blijf het geen bijzonder goed anthem vinden. Hebben gedurende de nacht veel HB anthems voorbij horen komen, zoals Be Amazed en Deepest Wave. Die klonken toch echt een stuk vetter dan het anthem van dit jaar, maja so be it..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
PEPii schreef:
mede door het feit dat Killshot het nodig vond om de hele set Radical Redemption na te doen met het schreeuwen door de microfoon.


Het is mij nog altijd volstrekt onduidelijk waarom die gasten zelf denken dat dit iets toevoegt. Er gaan er inmiddels steeds meer mee in die 'hype', waardoor het voorlopig niet minder lijkt te worden.


Vooral tijdens het terugluisteren is het echt één cringefest wat die Radical allemaal aan het doen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Ik had ook wel een afsluitnummer oid verwacht na EoL live, ipv alleen maar 10 minuten naar zo'n scherm kijken van een vertrekkende raket

Dat kan ik me goed voorstellen.
Zo'n showmomentje duurt veels te lang voor dat tijdstip. Vraag me af of mensen dat nog wel hebben meegekregen.
Sluit dan af met een mix van een aantal hardbass anthems ofzo.

Haha maar echt... Was niet voldaan na die trieste afsluiter van EoL, dus zat vol spanning te wachten tot er terug een "normale" hardstyle schijf als afsluiter ging in knallen.
Nja niet dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 04:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die afsluiter met die GPF kicks heeft ook wel echt een ranzige nasmaak achtergelaten. Had in de plaats liever nothing like the oldschool als afsluiter gehad, ietwat cheesy natuurlijk, maar had me veel passender geleken.

Snap verder ook echt niet wat Killshot er te zoeken had, snap best dat warface & co hem nog effe een momentje in het Gelredome gunde, maar D-Sturb zou er zoveel beter tussen passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 09:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk dat een minimix van alle Hard Bass anthems + show een passende afsluiter was geweest, laatste kwartiertje oid. Dan sluit je een reeks feesten imo waardig af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Snap verder ook echt niet wat Killshot er te zoeken had


Die hoorde daar ook zeker niet.. Hoort allemaal bij de marketing van het product door Most Wanted! En dat doen ze dan toch wel weer goed hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2019 04:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoiezo beste team Blue van de afgelopem jaren, totaal niet staan vervelen. Headhunterz Live was goud

Volgens mij had Atmozfears een beetje mot met NC en B-Front wat te zien is op youtube. Maar atmozfears sloot ook niet aan op de set en elke keer stug vrolijk deuntje opzetten. Nu begreep ik ook dat dit 1 van de redenen is om te stoppen met Hard Bass omdat de dj's weer een eigen podium willen hebben

Yellow ging lekker maar sub zero had er niet tussen gehoeven..

Maar Headhunterz en Ran-D hebben toch echt wel de dikste sets neergezet, wat een drive in die set van Ran-D. Heel dik gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2019 11:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Volgens mij had Atmozfears een beetje mot met NC en B-Front wat te zien is op youtube.

Voorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2019 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Mcvk schreef:
Volgens mij had Atmozfears een beetje mot met NC en B-Front wat te zien is op youtube.

Voorbeeld?


De gezelligheid onderling spat er niet vanaf, maar ik denk dat het gewoon elkaar instructies geven is waar de plaat in/uit te mixen.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten