Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-02-2019, 23:17 

Hardtraxxer

zeke schreef:
Citaat:
Ik had ook wel een afsluitnummer oid verwacht na EoL live, ipv alleen maar 10 minuten naar zo'n scherm kijken van een vertrekkende raket

Dat kan ik me goed voorstellen.
Zo'n showmomentje duurt veels te lang voor dat tijdstip. Vraag me af of mensen dat nog wel hebben meegekregen.
Sluit dan af met een mix van een aantal hardbass anthems ofzo.

Haha maar echt... Was niet voldaan na die trieste afsluiter van EoL, dus zat vol spanning te wachten tot er terug een "normale" hardstyle schijf als afsluiter ging in knallen.
Nja niet dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 04:27 

Hardtraxxer

Die afsluiter met die GPF kicks heeft ook wel echt een ranzige nasmaak achtergelaten. Had in de plaats liever nothing like the oldschool als afsluiter gehad, ietwat cheesy natuurlijk, maar had me veel passender geleken.

Snap verder ook echt niet wat Killshot er te zoeken had, snap best dat warface & co hem nog effe een momentje in het Gelredome gunde, maar D-Sturb zou er zoveel beter tussen passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 09:06 

Kraak... Piep...

Denk dat een minimix van alle Hard Bass anthems + show een passende afsluiter was geweest, laatste kwartiertje oid. Dan sluit je een reeks feesten imo waardig af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 10:14 

Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
Snap verder ook echt niet wat Killshot er te zoeken had

Die hoorde daar ook zeker niet.. Hoort allemaal bij de marketing van het product door Most Wanted! En dat doen ze dan toch wel weer goed hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2019, 04:01 

Hardtraxxer

Zoiezo beste team Blue van de afgelopem jaren, totaal niet staan vervelen. Headhunterz Live was goud

Volgens mij had Atmozfears een beetje mot met NC en B-Front wat te zien is op youtube. Maar atmozfears sloot ook niet aan op de set en elke keer stug vrolijk deuntje opzetten. Nu begreep ik ook dat dit 1 van de redenen is om te stoppen met Hard Bass omdat de dj's weer een eigen podium willen hebben

Yellow ging lekker maar sub zero had er niet tussen gehoeven..

Maar Headhunterz en Ran-D hebben toch echt wel de dikste sets neergezet, wat een drive in die set van Ran-D. Heel dik gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2019, 11:00 

Hardtraxx Veteran

Mcvk schreef:
Volgens mij had Atmozfears een beetje mot met NC en B-Front wat te zien is op youtube.

Voorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2019, 11:50 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Mcvk schreef:
Volgens mij had Atmozfears een beetje mot met NC en B-Front wat te zien is op youtube.

Voorbeeld?

De gezelligheid onderling spat er niet vanaf, maar ik denk dat het gewoon elkaar instructies geven is waar de plaat in/uit te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2019, 12:04 

Hardtraxx Addict

Best gezellig toch xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2019, 13:46 

Hardtraxx Veteran

Mcvk schreef:
Zoiezo beste team Blue van de afgelopem jaren, totaal niet staan vervelen. Headhunterz Live was goud

Volgens mij had Atmozfears een beetje mot met NC en B-Front wat te zien is op youtube. Maar atmozfears sloot ook niet aan op de set en elke keer stug vrolijk deuntje opzetten. Nu begreep ik ook dat dit 1 van de redenen is om te stoppen met Hard Bass omdat de dj's weer een eigen podium willen hebben

Yellow ging lekker maar sub zero had er niet tussen gehoeven..

Maar Headhunterz en Ran-D hebben toch echt wel de dikste sets neergezet, wat een drive in die set van Ran-D. Heel dik gedaan

Hier moet je wel hele duidelijke voorbeelden van hebben wil je zo'n gerucht de wereld in helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2019, 15:48 

Hardtraxxer

Wat een onzin :lol: pure stokerij dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2019, 16:04 

Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:

Dit dus, slaat nergens op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2019, 19:07 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
joostmakaay schreef:

Dit dus, slaat nergens op >.<

Ik dacht juist op de beelden te zien dat zowel Atmozfears, maar vooral NC aan het genieten waren hoe B-front los ging etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-02-2019, 20:16 

Hardtraxxer

Mcvk schreef:
Zoiezo

Ik stopte hier al met lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-02-2019, 03:57 

Hardtraxxer

NC en Atmozfears hadden bovendien ook nog gewoon plezier op Qlimax afgelopen jaar. Dit is gewoon een juist beeld opzoeken en het uit context halen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-02-2019, 09:56 

Hardtraxx Elite

Shownieuws is er niks bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-02-2019, 13:05 

Hardtraxx Addict

Hahah wat een bullshit, awesome :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-02-2019, 22:36 

Hardtraxxer

Atmozfears zegt van niet

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-02-2019, 23:44 

Hardtraxx Elite

Woutr schreef:
Atmozfears zegt van niet

Afbeelding

faka Albert Verlinde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-02-2019, 11:00 

Kraak... Piep...

Woutr schreef:
Atmozfears zegt van niet

Afbeelding

Het lijkt net alsof hij direct in de camera kijkt en dit als geintje/cynisme doet. Maar trap er niet in mensen!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-02-2019, 11:07 

Hardtraxx Veteran

Heb op Facebook gestaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-02-2019, 11:08 

Hardtraxx Elite

Hardtraxx Boulevard hierzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-02-2019, 11:21 

Hardtraxxer

PEPii schreef:
mede door het feit dat Killshot het nodig vond om de hele set Radical Redemption na te doen met het schreeuwen door de microfoon.

Tja, als je in de studio niets toevoegt, dan kan je zo nog iets van jezelf in het geluidssysteem krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-02-2019, 20:07 

Hardtraxxer

tjakevladze schreef:
PEPii schreef:
mede door het feit dat Killshot het nodig vond om de hele set Radical Redemption na te doen met het schreeuwen door de microfoon.

Tja, als je in de studio niets toevoegt, dan kan je zo nog iets van jezelf in het geluidssysteem krijgen :lol:

True :lol: Het meest erge vind ik nog dat hij er nog fans door krijgt ook. Die vinden zijn enthousiasme op en buiten het podium helemaal te gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-02-2019, 09:31 

Donateur

ff een vraag van mijn kant: wie de fuck is killshot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-02-2019, 09:36 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
ff een vraag van mijn kant: wie de fuck is killshot?

Ook ik weet echt dafuq niet wie dat is :$
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten