Ja of je leest fatsoenlijk.heggenschaar wrote:Dus je zegt eigenlijk dat de klachten niet terecht zijn en komt dan zelf met precies de zelfde klachten aan?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Quantum Supremacy @ Supremacy 2024 - Statement of Superiority
- View the latest post: Dual Damage LIVE @ Supremacy 2024 - Statement of Superiority
- View the latest post: Mish Pres. M.I.S.H. @ Supremacy 2024 - Statement of Superiority
- View the latest post: Deluzion Pres. The Endless Void @ Supremacy 2024 - Statement of Superiority
- View the latest post: Aversion @ Supremacy 2024 - Statement of Superiority
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 11 hours ago
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 11 hours ago
Ja omdat ik denk dat de jubileumeditie en GelreDome daar grotendeels aan bij hebben gedragen. Wat dat betreft wordt het moeilijk te overtreffen, of zelfs maar te evenaren.ErikZ wrote:Riiss wrote:Voor mij was deze editie echt een flinke vooruitgang tov twee mindere edities, waardoor ik ook denk volgend jaar over te slaan? Het was veel beter dan de afgelopen 2 edities dus daarom ga je niet volgende jaar?
betere line-up en je hebt het al evenaartRiiss wrote:Ja omdat ik denk dat de jubileumeditie en GelreDome daar grotendeels aan bij hebben gedragen. Wat dat betreft wordt het moeilijk te overtreffen, of zelfs maar te evenaren.ErikZ wrote:Riiss wrote:Voor mij was deze editie echt een flinke vooruitgang tov twee mindere edities, waardoor ik ook denk volgend jaar over te slaan? Het was veel beter dan de afgelopen 2 edities dus daarom ga je niet volgende jaar?