Voor de mensen die geen zin hebben om 9 uur lang naar beelden te kijken is dit een prima oplossing. Bovendien extra content dus meer promotie dus meer mogelijkheden om mensen warm te maken voor de volgende editie.wrote:Vraag me dan af wat het nut is van die live edits.wrote:B2s zegt nu in de comments dat er full sets online komen na de live edits
Kost toch alleen maar tijd met al dat knipwerk
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik vind dit soort content eigenlijk helemaal niet zo bijzonder meer. We zien nu al een aantal jaar hetzelfze, geschakelde beelden met coole zoomblurs op de kick. Als je de stage niet zou zien kan 99% het jaar niet eens raden.wrote:Voor de mensen die geen zin hebben om 9 uur lang naar beelden te kijken is dit een prima oplossing. Bovendien extra content dus meer promotie dus meer mogelijkheden om mensen warm te maken voor de volgende editie.wrote:Vraag me dan af wat het nut is van die live edits.wrote:B2s zegt nu in de comments dat er full sets online komen na de live edits
Kost toch alleen maar tijd met al dat knipwerk
Ik zie veel liever wat toffe interviews met de teams vooraf, tijdens en achteraf hun act. Dat gecombineerd met de geschakelde beelden heeft het al een veel uniekere feel. Maarja, wie ben ik.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Volgens je profiel Railion. Aangenaam.wrote:
Ik vind dit soort content eigenlijk helemaal niet zo bijzonder meer. We zien nu al een aantal jaar hetzelfze, geschakelde beelden met coole zoomblurs op de kick. Als je de stage niet zou zien kan 99% het jaar niet eens raden.
Ik zie veel liever wat toffe interviews met de teams vooraf, tijdens en achteraf hun act. Dat gecombineerd met de geschakelde beelden heeft het al een veel uniekere feel. Maarja, wie ben ik.
Hier op zich eigenlijk wel mee eens. Ik bekijk de vids nu ook helemaalwrote:Ik vind dit soort content eigenlijk helemaal niet zo bijzonder meer. We zien nu al een aantal jaar hetzelfze, geschakelde beelden met coole zoomblurs op de kick. Als je de stage niet zou zien kan 99% het jaar niet eens raden.
Daar is niks unieks aan.
Dat is namelijk allemaal al een keer gedaan.
Dat is namelijk allemaal al een keer gedaan.
wrote:Daar is niks unieks aan.
Dat is namelijk allemaal al meerdere keren gedaan.
-
A
Uniekere feel is niet perse een unicum
Ik skip die interviews juist meestal.
Je weet toch al wat een dj gaat zeggen, ze hebben er onwijs veel zin in en het was echt een geweldig optreden met een fantastisch publiek.
Ook daar is niets unieks aan.
Je weet toch al wat een dj gaat zeggen, ze hebben er onwijs veel zin in en het was echt een geweldig optreden met een fantastisch publiek.
Ligt er aan welke, ik vond de oude opzet van Ultra altijd wel interessant, plus ze hebben Defqon ook eens zo gedaan, dat was wel een vet format.wrote:Ik skip die interviews juist meestal.
In de aftermovie van Intents 2016 hebben ze ook enkele interviews verwerkt, zoals met B-Front. Bedoelen jullie zoiets?
Hele gave aftermovie was datwrote:In de aftermovie van Intents 2016 hebben ze ook enkele interviews verwerkt, zoals met B-Front. Bedoelen jullie zoiets?
De beelden ja, de interviews 13/12 met de standaard antwoordenwrote:Hele gave aftermovie was datwrote:In de aftermovie van Intents 2016 hebben ze ook enkele interviews verwerkt, zoals met B-Front. Bedoelen jullie zoiets?
The atmosphere on Intents Festival is just something specialwrote:De beelden ja, de interviews 13/12 met de standaard antwoordenwrote:Hele gave aftermovie was datwrote:In de aftermovie van Intents 2016 hebben ze ook enkele interviews verwerkt, zoals met B-Front. Bedoelen jullie zoiets?
Ja interview dan gewoon alleen dj's die vdk of dronken zijn, anders is het ook maar saai.
View on YouTube
View on YouTube
Haha zeker waar, maar wel heel goed in elkaar gezet. De opzet is in ieder geval tof.wrote:De beelden ja, de interviews 13/12 met de standaard antwoordenwrote:Hele gave aftermovie was datwrote:In de aftermovie van Intents 2016 hebben ze ook enkele interviews verwerkt, zoals met B-Front. Bedoelen jullie zoiets?
zo jammer dat er deze titel bij wordt gezet.wrote:Ja interview dan gewoon alleen dj's die vdk of dronken zijn, anders is het ook maar saai.
View on YouTube
Heady was daar echt nog een jochie die gewoon lekker aan de baco's heeft gezeten.
Dat xtc pilletje was pas in 2006 en daar is helemaal geen interview van.
alles voor de views.
Je komt ook nergens meer in YouTube zonder clickbait.
wat is dat op 8:35
America wel altijd fijn
America wel altijd fijn
Wat blijft America een kippenvel plaatje zeg 
Beste set vond ik Adaro. Spirit of Hardstyle was wel een leuk om mee te maken. En America is idd wel een goeie van Radical Redemption, zo mag hij er nog maken!
-
FHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Audiotricz – Enya