Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
zaterdag 21 maart 2015
22:00 - 04:00
Effenaar
Eindhoven

Prijzen
Voorverkoop: € 15,-
Deurverkoop: € 20,-

Voorverkoop is gestart op zaterdag 7 februari 2015 om 12:00.
Verkrijgbaar bij Ticketscript.

22:00 - 04:00: Dash
22:00 - 23:00: The Z.
23:00 - 00:15: Energyzed
00:15 - 01:30: Noisecontrollers
01:30 - 02:45: Jack of Sound
02:45 - 04:00: Deetox
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Iemand die hier nog heen gaat?
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Ja, ik... voortaan gratis tickets vanwege ambassadorship. Leuke namen in de line-up!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ja aanwezig :)
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Heel misschien aanwezig! :)
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
aanwezig
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
aardig :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Rond half 12 pas binnen...

Noisecontrollers draaide lekker wat oudere tracks. Jack of Sound was weer :thumbup: :thumbup: (Apocalypse, 911, Men of Steel). Deetox brak de tent geweldig af... Madman live gehoord en weer goed hard Theracords snoeiwerk. Afsluiten met N-Vitral & Triax - The Reaper :worship:

Minpuntjes waren toch dat er aantal mensen nodig vonden om kwart-volle bekers te gaan gooien (of waar nog best veel ijs inzat)... en een of andere halve gare vent die denkt dat ie een vrouw is (Volgens mij was het gewoon een shemale) die dus weer dacht dat ie alles kon maken.. Vriendin van me bijna ruzie tegenover groepje meiden die er alleen waren om mooi te zijn, rot gewoon op joh.... :thumbdown:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
rakkietakkie wrote:Rond half 12 pas binnen...

Noisecontrollers draaide lekker wat oudere tracks. Jack of Sound was weer :thumbup: :thumbup: (Apocalypse, 911, Men of Steel). Deetox brak de tent geweldig af... Madman live gehoord en weer goed hard Theracords snoeiwerk. Afsluiten met N-Vitral & Triax - The Reaper :worship:

Minpuntjes waren toch dat er aantal mensen nodig vonden om kwart-volle bekers te gaan gooien (of waar nog best veel ijs inzat)... en een of andere halve gare vent die denkt dat ie een vrouw is (Volgens mij was het gewoon een shemale) die dus weer dacht dat ie alles kon maken.. Vriendin van me bijna ruzie tegenover groepje meiden die er alleen waren om mooi te zijn, rot gewoon op joh.... :thumbdown:
Het eerst zo sfeervolle st8ment is echt gegroeid tot een feestje met kutsfeer en vervelend volk. Ik kom ook niet meer
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
rakkietakkie wrote:Rond half 12 pas binnen...

Die met dat hempje? xd

Waren iets voor 11en binnen en rond kwart over 3 vertrokken. Rug was redelijk goed naar de klote maar wel vermaakt :)
T
Hardtraxxer
178 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Het kwam wat later op gang dan andere edities, maar zeker een toffe avond gehad! Energyzed had een leuke platenkeuze en Noisecontrollers en JoS is altijd genieten imo. Helaas op tijd naar huis voor andere verplichtingen.

Voor de geïnteresseerden, dit was mijn tracklist:

Image

+ nog wat teeeeease geneuzel van:

Prophet & Duro - Not E-nuff
Scope DJ - Househeads
Dom, Lomp & Famous (Josh & Wesz Bootleg)
DBSTF - Keep it Coming
....??
S
De Bom :worship:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
cb92 wrote: Die met dat hempje? xd
JA, DIE!... vond het ook erg leuk om met een vriendin rondjes te draaien (elkaars armen vastpakken en dat soort centrifugale draaicirkel creëren door met elkaar te gaan draaien)... Die tyfte aardig tegen een bartafel op btw :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
rakkietakkie wrote:
cb92 wrote: Die met dat hempje? xd
JA, DIE!... vond het ook erg leuk om met een vriendin rondjes te draaien (elkaars armen vastpakken en dat soort centrifugale draaicirkel creëren door met elkaar te gaan draaien)... Die tyfte aardig tegen een bartafel op btw :lol: :lol:
Idd, ergerde me er dood aan.. Maar kon soms gewoon niet stoppen met lachen, dacht echt dat sommige op het verkeerde feestje beland waren en bij het feest ernaast moeten zijn xd