rakkietakkie schreef:
Leuk feestje... in mijn ogen een soort van Mini Loudness.
Brilliant opende erg goed, veel oude knallers en erg stevig voor een opener. Festuca was mooie afwisseling van Euforische platen en wat harder werk. Bfront en Titan waren zoals vanouds en Phuture Noize was wat minder. Vooral slechte afsluiting in mijn ogen met 'hitjes hardcore op hardstyle tempo'.
Synth en Beat was best grappig. Ben benieuwd wie die Sint was

Ik vond juist Phuture Noize echt dik draaien. Mixwerk was echt goed. Vond Titan heel erg tegenvallen trackkeuze was niet veel en heb hoop mixfouten gehoord. B-front was een standaard setje.
En bij Synth & beat Crackin Ur Ribs rip versie draaien

Hoor je op het einde dat legion of strenght wordt ingemixt, maar dan zetten ze hem uit