Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Zie ginds komt een gloednieuwe editie van ST8MENT weer aan en niet zomaar één! ST8MENT Presents Synth & Beat pakt (letterlijk en figuurlijk) uit op 6 december 2014 met een snoeiharde line-up in de Effenaar Eindhoven. Het thema van deze nieuwe editie zegt eigenlijk al voldoende. ST8MENT gaat zich wanen in de Sinterklaas sferen, maar dan met een knipoog. Synth & Beat is naast het thema ook nog een vette act op de avond, waarin jij bepaalt welke dikke hardstyle track je in je schoentje wenst! De line-up wordt begin komende week bekend gemaakt en de ticketverkoop start woensdag 29 oktober 2014 om 12:00 uur. #st8ment #synthbeat

Tickets: 15 euro

Timetable
22:00 - 23:00 BRILLIANT
23:00 - 00:00 Festuca
00:00 - 00:30 SYNTH & BEAT GIFT-MIX
00:30 - 01:45 B-Front
01:45 - 02:45 Titan
02:45 - 04:00 Phuture Noize
22:00 - 04:00 MC Dash
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! St8ment lekker feestje, Effenaar goede locatie en B-front :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Titan bij de lineup toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend dikke namen tot nu toe! Ben er waarschijnlijk wel weer bij :D

Edit: Festuca, Brilliant en MC Dash toegevoegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:56 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:
Ontzettend dikke namen tot nu toe! Ben er waarschijnlijk wel weer bij :D

Edit: Brilliant toegevoegd!


Één van de beste DJ's die ik ken eindelijk weer eens achter de schuiven :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks mis mee, verwacht wel aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket gehaald... Bueno Fiesta :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Timetable is best prima. Benieuwd naar dat half uurtje Synth & Beat mix. Allee nummers die door ons zijn gekozen in een mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 15:49 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Benieuwd naar dat half uurtje Synth & Beat mix. Allee nummers die door ons zijn gekozen in een mix?


Zoiets zal het wel worden, al lijken me de 50 genoemde tracks een beetje veel in een half uur=)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

The Z. schreef:
Pipa schreef:
Benieuwd naar dat half uurtje Synth & Beat mix. Allee nummers die door ons zijn gekozen in een mix?


Zoiets zal het wel worden, al lijken me de 50 genoemde tracks een beetje veel in een half uur=)


Nouja laat me gewoon verrassen. Dit wordt sowieos een leuk feestje. Ben fan van St8ment
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig, even kijken hoe ik dan zit met mijn financiën etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Misschien aanwezig, even kijken hoe ik dan zit met mijn financiën etc.


Gaan Stefan, weer even stampen net zoals op Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 23:08 
 
Hardtraxx Newbie

Hey mooi line-up titan held! En mooi in m'n hometown hier ga ik zeker heen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Timetable is best prima. Benieuwd naar dat half uurtje Synth & Beat mix. Allee nummers die door ons zijn gekozen in een mix?

Weer net zo hard knallen als op Loudness ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Pipa schreef:
Timetable is best prima. Benieuwd naar dat half uurtje Synth & Beat mix. Allee nummers die door ons zijn gekozen in een mix?

Weer net zo hard knallen als op Loudness ?


Doen we! Effenaar altijd gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig om weer eens rond te huppelend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Heb er echt zin in! Welke Hardtraxxers allemaal aanwezig vooraan blazen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk feestje... in mijn ogen een soort van Mini Loudness.

Brilliant opende erg goed, veel oude knallers en erg stevig voor een opener. Festuca was mooie afwisseling van Euforische platen en wat harder werk. Bfront en Titan waren zoals vanouds en Phuture Noize was wat minder. Vooral slechte afsluiting in mijn ogen met 'hitjes hardcore op hardstyle tempo'.

Synth en Beat was best grappig. Ben benieuwd wie die Sint was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Leuk feestje... in mijn ogen een soort van Mini Loudness.

Brilliant opende erg goed, veel oude knallers en erg stevig voor een opener. Festuca was mooie afwisseling van Euforische platen en wat harder werk. Bfront en Titan waren zoals vanouds en Phuture Noize was wat minder. Vooral slechte afsluiting in mijn ogen met 'hitjes hardcore op hardstyle tempo'.

Synth en Beat was best grappig. Ben benieuwd wie die Sint was :lol:


Ik vond juist Phuture Noize echt dik draaien. Mixwerk was echt goed. Vond Titan heel erg tegenvallen trackkeuze was niet veel en heb hoop mixfouten gehoord. B-front was een standaard setje.
En bij Synth & beat Crackin Ur Ribs rip versie draaien :lol: Hoor je op het einde dat legion of strenght wordt ingemixt, maar dan zetten ze hem uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Standaard setje of niet, Fusion heldjes :worship:
Phuture Noize draaide al 2-3 tracks voor de 2e keer....

Had tracks zoals Dismissed (geteased), We Defend The Raw en Bitch Fight graag gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Synth en Beat was best grappig. Ben benieuwd wie die Sint was :lol:


Dat was The Z.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten