Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 21:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

zaterdag 21 maart 2015
22:00 - 04:00
Effenaar
Eindhoven

Prijzen
Voorverkoop: € 15,-
Deurverkoop: € 20,-

Voorverkoop is gestart op zaterdag 7 februari 2015 om 12:00.
Verkrijgbaar bij Ticketscript.

22:00 - 04:00: Dash
22:00 - 23:00: The Z.
23:00 - 00:15: Energyzed
00:15 - 01:30: Noisecontrollers
01:30 - 02:45: Jack of Sound
02:45 - 04:00: Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 21:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Iemand die hier nog heen gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, ik... voortaan gratis tickets vanwege ambassadorship. Leuke namen in de line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ja aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel misschien aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 13:29 
 
Hardtraxxer

aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 14:56 
 
Hardtraxxer

aardig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rond half 12 pas binnen...

Noisecontrollers draaide lekker wat oudere tracks. Jack of Sound was weer :thumbup: :thumbup: (Apocalypse, 911, Men of Steel). Deetox brak de tent geweldig af... Madman live gehoord en weer goed hard Theracords snoeiwerk. Afsluiten met N-Vitral & Triax - The Reaper :worship:

Minpuntjes waren toch dat er aantal mensen nodig vonden om kwart-volle bekers te gaan gooien (of waar nog best veel ijs inzat)... en een of andere halve gare vent die denkt dat ie een vrouw is (Volgens mij was het gewoon een shemale) die dus weer dacht dat ie alles kon maken.. Vriendin van me bijna ruzie tegenover groepje meiden die er alleen waren om mooi te zijn, rot gewoon op joh.... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Rond half 12 pas binnen...

Noisecontrollers draaide lekker wat oudere tracks. Jack of Sound was weer :thumbup: :thumbup: (Apocalypse, 911, Men of Steel). Deetox brak de tent geweldig af... Madman live gehoord en weer goed hard Theracords snoeiwerk. Afsluiten met N-Vitral & Triax - The Reaper :worship:

Minpuntjes waren toch dat er aantal mensen nodig vonden om kwart-volle bekers te gaan gooien (of waar nog best veel ijs inzat)... en een of andere halve gare vent die denkt dat ie een vrouw is (Volgens mij was het gewoon een shemale) die dus weer dacht dat ie alles kon maken.. Vriendin van me bijna ruzie tegenover groepje meiden die er alleen waren om mooi te zijn, rot gewoon op joh.... :thumbdown:

Het eerst zo sfeervolle st8ment is echt gegroeid tot een feestje met kutsfeer en vervelend volk. Ik kom ook niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Rond half 12 pas binnen...

Noisecontrollers draaide lekker wat oudere tracks. Jack of Sound was weer :thumbup: :thumbup: (Apocalypse, 911, Men of Steel). Deetox brak de tent geweldig af... Madman live gehoord en weer goed hard Theracords snoeiwerk. Afsluiten met N-Vitral & Triax - The Reaper :worship:

Minpuntjes waren toch dat er aantal mensen nodig vonden om kwart-volle bekers te gaan gooien (of waar nog best veel ijs inzat)... en een of andere halve gare vent die denkt dat ie een vrouw is (Volgens mij was het gewoon een shemale) die dus weer dacht dat ie alles kon maken.. Vriendin van me bijna ruzie tegenover groepje meiden die er alleen waren om mooi te zijn, rot gewoon op joh.... :thumbdown:


Die met dat hempje? xd

Waren iets voor 11en binnen en rond kwart over 3 vertrokken. Rug was redelijk goed naar de klote maar wel vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 12:05 
 
Hardtraxxer

Het kwam wat later op gang dan andere edities, maar zeker een toffe avond gehad! Energyzed had een leuke platenkeuze en Noisecontrollers en JoS is altijd genieten imo. Helaas op tijd naar huis voor andere verplichtingen.

Voor de geïnteresseerden, dit was mijn tracklist:

Afbeelding

+ nog wat teeeeease geneuzel van:

Prophet & Duro - Not E-nuff
Scope DJ - Househeads
Dom, Lomp & Famous (Josh & Wesz Bootleg)
DBSTF - Keep it Coming
....??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:43 
 

De Bom :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Die met dat hempje? xd


JA, DIE!... vond het ook erg leuk om met een vriendin rondjes te draaien (elkaars armen vastpakken en dat soort centrifugale draaicirkel creëren door met elkaar te gaan draaien)... Die tyfte aardig tegen een bartafel op btw :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 06:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
cb92 schreef:
Die met dat hempje? xd


JA, DIE!... vond het ook erg leuk om met een vriendin rondjes te draaien (elkaars armen vastpakken en dat soort centrifugale draaicirkel creëren door met elkaar te gaan draaien)... Die tyfte aardig tegen een bartafel op btw :lol: :lol:

Idd, ergerde me er dood aan.. Maar kon soms gewoon niet stoppen met lachen, dacht echt dat sommige op het verkeerde feestje beland waren en bij het feest ernaast moeten zijn xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten