Rond half 12 pas binnen...
Noisecontrollers draaide lekker wat oudere tracks. Jack of Sound was weer

(Apocalypse, 911, Men of Steel). Deetox brak de tent geweldig af... Madman live gehoord en weer goed hard Theracords snoeiwerk. Afsluiten met N-Vitral & Triax - The Reaper
Minpuntjes waren toch dat er aantal mensen nodig vonden om kwart-volle bekers te gaan gooien (of waar nog best veel ijs inzat)...
en een of andere halve gare vent die denkt dat ie een vrouw is (Volgens mij was het gewoon een shemale) die dus weer dacht dat ie alles kon maken.. Vriendin van me bijna ruzie tegenover groepje meiden die er alleen waren om mooi te zijn, rot gewoon op joh....

Waren iets voor 11en binnen en rond kwart over 3 vertrokken. Rug was redelijk goed naar de klote maar wel vermaakt