Beter laat dan nooit, een kort verslagje:
Na een flinke fietstocht kwamen we binnen tijdens Audiotricz. Het achterste gedeelte van de Effenaar was afgesloten, dus een stuk minder bezoekers dan de afgelopen twee edities. Opvallend vond ik het aantal mensen wat van de kaart was, maar kon me er opzich niet aan storen. Ik vond een aantal 'sfeerbegeleiders' wel irritant. Stilstaan voor je neus, midden in de zaal en dan stug om je heen kijken. Niet erg sfeer bevorderend.
Audiotricz draaide een euforisch setje. Prima voor thuis, maar op een feest kan me het niet echt bekoren. Atmozfears vond ik prima aan te horen, vooral aan het eind draaide hij best wat lekkere platen al kan ik me zo niet meer precies herinneren welke. Noisecontrollers was uiteraard de baas van de avond. Heerlijke set met o.a. Wake Up, Down Down, The Last City On Earth/Ctrl.Alt.Delete Edit, Cats Jets Breaks, Faster 'n Further Remix, Pounding Senses en nog heel wat meer dikke platen. De sfeer in de zaal dat laatste uur was erg goed!
Al met al prima editie, dankzij NC, maar daar kwamen we ook voor
Owja, hij sloot af met DBSTF - F*ck The NC
