Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:01 

Hardtraxx Elite

ST8MENT · Music is Melody
Effenaar - Eindhoven
zaterdag 5 april 2014

Line-Up:
Atmozfears
Audiotricz
Jones
Noisecontrollers
Sound Rush
MC: Dash
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:10 

Hardtraxx Veteran

Line-Up:

Atmozfears
Audiotricz
Jones
Noisecontrollers
Sound Rush
MC: Dash

Staat op Partyflock

Wel benieuwd naar Jones en Noisecontrollers, lekker dichtbij dus ben wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 13:54 

Hardtraxxer

Hoe laat is St8ment afgelopen? Is toch meestal rond een uur of 4? En de entreeprijs iets over bekend? Ik ben tegenwoordig vaak in Eindhoven dus is wel een goede kans dat ik hier naar toe ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 13:57 

Hardtraxx Veteran

Ja, altijd om 4 uur. Kaarten zijn €15,- (staat al op partyflock), daar komt dan nog zo'n 2,50 tot 3,50 aan servicekosten en iDeal kosten bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:06 

Hardtraxx Elite

Denk dat we deze maar weer een keer overslaan, lineup is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 23:17 

Hardtraxxer

Lineup is wel lekker joh!

Denk ik wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 23:37 

Hardtraxxer

De Timetable!

Timetable:
22:00 - 23:15 Jones
23:15 - 00:30 Sound Rush
00:30 - 01:45 Audiotricz
01:45 - 02:45 Atmozfears
02:45 - 04:00 Noisecontrollers
22:00 - 04:00 MC Dash

Afbeelding

Ik ben aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:43 

Hardtraxx Veteran

Toch niet aanwezig, verjaardag van een maat. En alleen Jones en Noisecontrollers lijken mij persoonlijk leuk.
Hopen dat die van 6 December en de Outdoor editie weer wat meer naar mijn smaak zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:33 

Hardtraxx Veteran

Ik ga wel wat biertjes doen hier met Stefan, ben benieuwd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 15:30 

Hardtraxxer

Beter laat dan nooit, een kort verslagje:

Na een flinke fietstocht kwamen we binnen tijdens Audiotricz. Het achterste gedeelte van de Effenaar was afgesloten, dus een stuk minder bezoekers dan de afgelopen twee edities. Opvallend vond ik het aantal mensen wat van de kaart was, maar kon me er opzich niet aan storen. Ik vond een aantal 'sfeerbegeleiders' wel irritant. Stilstaan voor je neus, midden in de zaal en dan stug om je heen kijken. Niet erg sfeer bevorderend.

Audiotricz draaide een euforisch setje. Prima voor thuis, maar op een feest kan me het niet echt bekoren. Atmozfears vond ik prima aan te horen, vooral aan het eind draaide hij best wat lekkere platen al kan ik me zo niet meer precies herinneren welke. Noisecontrollers was uiteraard de baas van de avond. Heerlijke set met o.a. Wake Up, Down Down, The Last City On Earth/Ctrl.Alt.Delete Edit, Cats Jets Breaks, Faster 'n Further Remix, Pounding Senses en nog heel wat meer dikke platen. De sfeer in de zaal dat laatste uur was erg goed!

Al met al prima editie, dankzij NC, maar daar kwamen we ook voor :)

Owja, hij sloot af met DBSTF - F*ck The NC :evil: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:20 

Hardtraxxer

Moxizz schreef:
Beter laat dan nooit, een kort verslagje:

Na een flinke fietstocht

Haha joostie, je bent niet goed wijs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:45 

Hardtraxx Elite

Had via Partyflock tickets gewonnen... Vriendin van me mee.
Vroeg binnen dus heel Jones z'n set meegepakt! Veel oude platen erin (o.a. paar Project 1'rs :love: )

Sound Rush draaide daarna wel... mwoah, ok... aardig. Audiotricz was ook wel ok (CDJ in reloop knallen en niet eruit komen, altijd leuk)...
Atmozfears draaide prima... Arabica o.a. (lekker stevig aan het einde, ondanks eufo-editie). Noisecontrollers veel nieuw album werk. Prima verder.

Jones blijft setje van de avond, mede door oude knallers! Veels te veel VDK'rs (echt schandalig hoe die erbij liepen) en ruimte was idd kleiner maar doordat het lang niet uitverkocht was ook weer veel ruimte.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten