Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up
Mandy
Authentic
Digital Punk
E-Force
Exit Mind
MC: Dash

Locatie:
Effenaar te Eindhoven

Tijd:
22.00 - 04.00

Prijs:
15,-
Tickets via; https://vip.partyflock.nl/order_ticket/ ... ipt/298876
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap echt niet waarom Mandy zoveel gepusht word, daarnaast wist ik niet dat zij ook Raw maakte?
Leuke artwork daarnaast maar zal er niet aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 17:44 
 

SAIN7 schreef:
Ik snap echt niet waarom Mandy zoveel gepusht word, daarnaast wist ik niet dat zij ook Raw maakte?
Leuke artwork daarnaast maar zal er niet aanwezig zijn.


Der is vast wel iemand die haar ff een raw plaatje wil maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Der is vast wel iemand die haar ff een raw plaatje wil maken

Die is er al zelfs ;)

https://www.facebook.com/raidennl/video ... 637862817/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Kiloknaller schreef:
Der is vast wel iemand die haar ff een raw plaatje wil maken

Die is er al zelfs ;)

https://www.facebook.com/raidennl/video ... 637862817/


Ben benieuwd wanneer de speciale Mandy LIVE act zal komen en haar X-Qlusive. Die heeft ze inmiddels ook al wel verdiend. :whistle: :corn:

/sarcasm off voor de mensen die denken dat dit echt mijn mening is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
/sarcasm off voor de mensen die denken dat dit echt mijn mening is.


Misschien wel verstandig ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste naam die bij de line-up toegevoegd wordt ineens zwaar kut :(
Zet haar maar mooi het eerste 1,5 uur. Kom ik wat later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal niks verbazen als volgorde is

Authentic - 1hr
Mandy - 1hr
Digital Punk - 1hr
E-Force - 1,5hr
Exit Mind - 1,5hr
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exit Mind aflsuiten ja? Denk eerder als 3e.

Zal niet de eerste keer zijn dat ze een artiest die ik wèl wil zien laten openen, gevolgd door eentje die ik minder vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 15:33 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Zal niks verbazen als volgorde is

Authentic - 1hr
Mandy - 1hr
Digital Punk - 1hr
E-Force - 1,5hr
Exit Mind - 1,5hr


Mag toch hopen dat Authentic na Mandy mag draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 10:31 
 
Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Was het maar zo'n feest :P

Jammer want ik weet wel wie er beter is :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 12:15 
 
Hardtraxxer

Ik ga speciaal voor Mandy naar dit feest! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

22:00 - 23:15: Authentic
23:15 - 00:30: MANDY
00:30 - 01:45: Exit Mind
01:45 - 03:00: Digital Punk
03:00 - 04:00: Live: E-Force

Ben laat (00:30) aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 21:03 
 
Hardtraxxer

Ja aanwezig! Jammer dat MANDY als 2e act staat. Had haar maar laten openen. Vik wat mogen we van jullie verwachten in de set? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat Authentic allemaal voor moois gaat draaien, eerlijk gezegd. Hoop dat ze een hoop oude kneiters erop gooien zoals Luna - Unlocked, Activator - Big Fat Pancake, Geck-o - Smasher (origineel en niet de delete remix) en dan zoiets afsluiten met Kill The Tresspassers of Ding Dong van Thera en Geck-o.. Krijgen ze mijn voetjes wel van de vloer mee in ieder geval

Jongens, verzoekjes... hoef je niks mee te doen he :lol: :x


Verder ook wel benieuwd wat zo'n Mandy gaat draaien en wat Exit Mind redelijk vroeg op de avond gaat draaien, aangezien dat toch meer een artiest is die als laatste moest (in mijn ogen).

Al met al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oud? kneiter? Big Fat Pancake? niet mee eens :P Best harde verzoekjes ook verder voor het eerste uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 23:33 
 

rakkietakkie schreef:
Ben benieuwd wat Authentic allemaal voor moois gaat draaien


Ik heb van horen zeggen dat ze trance gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch om 22:00 al aanwezig. Hopen op een leuke set van Authentic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Aanwezig dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 17:22 
 
Hardtraxxer

Zitten ze niet in de weg tijdens het mixen? Tenzij ze niet live mixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:32 
 

dit is een raw feest he , je meot er gewoon aan draaien, dan heb je de screeches al, nog ff een gek vinden die graag tegen dingen aan mept en tadaaah je hebt raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 22:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En weer even genoeg met de Mandy grappen, dank u vriendelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die memmen zijn daar wel fucking groot ( :love: ), maar op andere foto's valt dat allemaal wel mee. Heb ik uit betrouwbare bron gehoord, niet zelf waargenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man, dy jongens houden ook maar niet op hè...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 01:38 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Die memmen zijn daar wel fucking groot ( :love: ), maar op andere foto's valt dat allemaal wel mee. Heb ik uit betrouwbare bron gehoord, niet zelf waargenomen.

Push-up bh?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten