Ow is dom van me. In het begin had ik daar wel gevuld, maar later was ik bij een andere wc waarbij de kranen zijn afgesloten. Toen maar ervan uitgegaan dat het overal was.
Vooraf niet verwacht dat ik 't zou zeggen, maar wat een super feest!
Bij Mad Dog begonnen, maar was wel lekker inkomen. Niks speciaals maar altijd leuk om platen als Game Over en Oh My Sun te horen. Daarna beetje rondgelopen en wouden naar Drokz & Akira maar daar stond een rij om de zaal binnen te komen, er mochten pas mensen naar binnen als er mensen naar buiten kwamen :'). Mooi niet. TOA live was echt genieten, ene na de andere vette plaat kwam voorbij vliegen. Negative A & Day-Mar hadden set van de nacht voor mij, echt beukwerk. Even bij Wasted Mind geweest, was wel leuk. D-Passion & Ophidian deden wat ik van ze verwachtte, ook een dikk set. Helaas daarvoor wel I:Gor gemist. Nosferatu viel tegen, had wel verwacht dat hij wat meer ging knallen. Sloot wel leuk af.
Feest was vooral gezellig, hing overal een goed sfeertje. En normaal interesseert 't me niet zo veel/niks, maar de aankleding van de main en "tweede main" waren echt dik. Geluid in de industrial was net als vorig jaar bizar goed.
Echt flink genoten.