Ik heb me goed vermaakt op dit feest. Ik ben een uurtje thuis nu. Vooral op de main en zero gravity gestaan bij de mensen met wie ik ging (stefan_helmond en zijn aanhang

). Het geluid was inderdaad slecht met enkele uitschieters zowel negatief (HC Blasters, dit was trouwens een slechte set) maar ook waren er momenten dat het wat beter klonk (Nosferatu en Re-Style). Ik ben niet veel op de andere stages geweest. 2 Uitstapjes naar de terror, paar keer industrial. Maar er komen nog veel feesten dat ik mijn favo dj's wel een keer ga zien. Set van de avond van wat ik heb bezocht was SRB (dat einde daarvan nondeju), nosferatu en Amnesys.
Er waren wel veel (voorspelbare) minpunten.
Afgesloten kranen, water kost 5,50(!).
Veel dagjesvolk bij de main, stilstaande massa's.
Miss K8 die werd uitgefloten, wat bezielt je dan?