Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:11 

Ow is dom van me. In het begin had ik daar wel gevuld, maar later was ik bij een andere wc waarbij de kranen zijn afgesloten. Toen maar ervan uitgegaan dat het overal was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:12 

Hardtraxx Addict

Vooraf niet verwacht dat ik 't zou zeggen, maar wat een super feest!
Bij Mad Dog begonnen, maar was wel lekker inkomen. Niks speciaals maar altijd leuk om platen als Game Over en Oh My Sun te horen. Daarna beetje rondgelopen en wouden naar Drokz & Akira maar daar stond een rij om de zaal binnen te komen, er mochten pas mensen naar binnen als er mensen naar buiten kwamen :'). Mooi niet. TOA live was echt genieten, ene na de andere vette plaat kwam voorbij vliegen. Negative A & Day-Mar hadden set van de nacht voor mij, echt beukwerk. Even bij Wasted Mind geweest, was wel leuk. D-Passion & Ophidian deden wat ik van ze verwachtte, ook een dikk set. Helaas daarvoor wel I:Gor gemist. Nosferatu viel tegen, had wel verwacht dat hij wat meer ging knallen. Sloot wel leuk af.
Feest was vooral gezellig, hing overal een goed sfeertje. En normaal interesseert 't me niet zo veel/niks, maar de aankleding van de main en "tweede main" waren echt dik. Geluid in de industrial was net als vorig jaar bizar goed.
Echt flink genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:14 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Miss K8 die werd uitgefloten, wat bezielt je dan?

Hoezo dit? Paste misschien niet in het moment, maar dat is de fout van de organisatie, of was er wat anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:21 

Ik vind het niet eerlijk ten opzichte van Miss K8. Zij kan er niets aan doen waar en wanneer ze draait. Die meid komt altijd vol enthousiasme het podium op en haar tracks zijn gewoon lekker. ik had het gewoon even met haar te doen. Vind je het niet passen in de timetable, kun je gewoon even voor een uurtje een andere stage bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:22 

Donateur

Draaide ze Unforgettable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:23 

Hardtraxx Addict

Ze draaide wel een Igneon System plaat, toen ik langsliep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:28 

TiMOTHYb schreef:
Draaide ze Unforgettable?

Weet niet, niet hele set beluisterd. Ik kon de track ook niet herkennen toen ze werd uitgefloten. Was dacht ik wel een solo track. Liquid8 misschien, weet niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:35 

Hardtraxx Veteran

Miss K8 kan ook gewoon zeggen: Yo faka organisatie check m'n tracks ik hoor niet in de Industrial thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik heb me goed vermaakt op dit feest. Ik ben een uurtje thuis nu. Vooral op de main en zero gravity gestaan bij de mensen met wie ik ging (stefan_helmond en zijn aanhang ;) ). Het geluid was inderdaad slecht met enkele uitschieters zowel negatief (HC Blasters, dit was trouwens een slechte set) maar ook waren er momenten dat het wat beter klonk (Nosferatu en Re-Style). Ik ben niet veel op de andere stages geweest. 2 Uitstapjes naar de terror, paar keer industrial. Maar er komen nog veel feesten dat ik mijn favo dj's wel een keer ga zien. Set van de avond van wat ik heb bezocht was SRB (dat einde daarvan nondeju), nosferatu en Amnesys.

Er waren wel veel (voorspelbare) minpunten.
Afgesloten kranen, water kost 5,50(!).
Veel dagjesvolk bij de main, stilstaande massa's.
Miss K8 die werd uitgefloten, wat bezielt je dan?

Zegt al genoeg over het volk wat daar stond dan, erg zielig :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 15:44 

Hardtraxx Veteran

Had me zo verheugd op Drokz maar mocht helaas niet de zaal meer in vanwege oververhitting.­ Volgend jaar weer Moh? Ik weet 't nog niet.­ Verder prima vermaakt met Mick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 19:23 

Hardtraxx Veteran

Juanma & Wasted Mind waren beste setjes! :P
Verder vondk die crossbreed wel hard, dacht dat Lowroller draaide, op een feest klinkt dat echt 100 x beter als thuis xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Juanma & Wasted Mind waren beste setjes! :P
Verder vondk die crossbreed wel hard, dacht dat Lowroller draaide, op een feest klinkt dat echt 100 x beter als thuis xD

Hij leert het nog wel een keertje, behalve dat Lowroller niet echt Crossbreed heeft (wel elementen). Maar live is het inderdaad bazig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:23 

Hardtraxx Elite

Beste editie tot nu toe! Heerlijke setjes gehoord en het klopte gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:52 

Hardtraxxer

Beste feestje tot nu toe voor mij! Echt een geweldige nacht gehad! (L)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten