Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Masters of Hardcore - Cosmic Conquest
Datum: 25 maart 2023
Tijd: 14:00 - 23:00 (en tot 02:00 met een officiele afterparty)
Locatie: Brabanthallen, Den Bosch
Leeftijd: ?
Ticketsale: https://shop.mastersofhardcore.com/mast ... 23/tickets
Prijs: vanaf €76,45

Line-up:
Afbeelding

https://www.mastersofhardcore.com/this- ... t-line-up/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 10:49 
 
Hardtraxxer

Na hardstyle nu ook al techno op MoH, waar gaat dit heen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Na hardstyle nu ook al techno op MoH, waar gaat dit heen zeg.


Vind het niet eens zo'n vreemde keuze. Industrial Techno (of de tiktok techno die nu populair is) lijkt meer op hardcore/gabber dan hardstyle imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 11:00 
 
Hardtraxxer

Tuurlijk, vind het ook wel lachen, maar laat de hardcorepurist het niet horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Tuurlijk, vind het ook wel lachen, maar laat de hardcorepurist het niet horen.

Reacties op insta zijn niet mals nee haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het ook al een aantal keren benoemd in appgroepen, maar vind het toch wel een opvallende keuze dat er nu na Hardstyle ook nog eens Hard Techno wordt geprogrammeerd, terwijl er geen enkele Industrial artiest op de line-up staat. Best gek op een feest dat Masters of Hardcore heet. Ik snap marketing technisch best dat ze inspringen op deze hype, zeker o.b.v. wat Job hierboven aangeeft, maar je had dit dan best kunnen combineren met een aantal Industrial artiesten zoals Tymon, Mindustries, TOA bijvoorbeeld. Snap verder ook niet echt de toegevoegde waarde van een Cynthia Spiering Gabber set, terwijl er een Early Hardcore area is.

Het leek me na Thunderdome wel nice om wat vaker Hardcore feesten te bezoeken, maar het gebrek aan een Industrial area en de (wellicht) andere aanwas die nu MOH gaat bezoeken vanwege de Hard Techno area zorgt er wel voor dat ik dit feest 100% links laat liggen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 11:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Riiss schreef:
Na hardstyle nu ook al techno op MoH, waar gaat dit heen zeg.


Vind het niet eens zo'n vreemde keuze. Industrial Techno (of de tiktok techno die nu populair is) lijkt meer op hardcore/gabber dan hardstyle imo.


Industrial techno heeft niks te maken met TikTok techno. Anders zag je Tymon, [KRTM], Makornik, Dep Affect, Mickey Nox, D. Carbone, Trust True, Cancel, Peaky Pounder, Rebekah, Rude Awakening e.d. wel staan :P.

Die platen die jij voor ogen hebt en die je op Verknipt e.d. hoort zijn imo meer verkapte en versimpelde varianten van early hardstyle en hardtrance. Wat een DYEN, Shlomo e.d. draaien iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen hardcore hoort op masters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog nooit naar een Masters of Hardcore event geweest (en de kans dat ik dat ga doen is ook minimaal), maar ik snap gezien de populariteit van die hardere techno/rave wel dat ze daar een gokje op wagen. Goede manier om mensen weer richting hardcore te krijgen en waarschijnlijk verkoopt het beter dan nog een subgenre van hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb echt een hekel aan de techno crowd dus snap wel dat mensen hier een beetje pissed over zijn.
Techno en hun fans horen niet op een hardcore feest (Maar hardstyle eigenlijk ook niet)

Snap niet waarom de organisatie niet gewoon alleen hardcore doet. Bij thunderdome blijkt dat het nog prima uitverkoopt dus waarom die move naar techno en raw? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Techno fans horen niet op een hardcore feest


Wat fijn dat jij dat bepaalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Rubrix schreef:
Techno fans horen niet op een hardcore feest


Wat fijn dat jij dat bepaalt


Nick Moody, grootste voorbeeld waarom dit een achterlijk statement is :P

Meteen kaart voor Defqon.1 verkocht omdat je niet meerdere genres leuk mag vinden.

Rubrix schreef:
heb echt een hekel aan de techno crowd dus snap wel dat mensen hier een beetje pissed over zijn.
Techno en hun fans horen niet op een hardcore feest (Maar hardstyle eigenlijk ook niet)


Die simpele figuren bij een Verknipt en die tokkies op een Masters Of Hardcore zou ik op beiden ook graag vermijden op een feest. En die social media aandachtshoeren heb je op beide feesten, misschien dat het daarom wel past.

Als iemand die naar beide feesten gaat/ging maakt het geen reet uit. Ik heb bij beide soorten kutpubliek meegemaakt. Bij alles van kleinere feesten tot grotere feesten. Of nou iedereen met z'n telefoon zat en kringgesprekjes te doen ipv met het feest bezig te zijn of iedereen was dood voor zich uit aan het staren en maar wat aan het bewegen wat ze nog konden met alles wat ze in hun mik gooiden.

Bij een goed technofeest heb je veel bijv chill publiek in de zin van iedereen is met de muziek bezig en vriendelijk en iedereen laat elkaar lekker hun ding doen. Dit principe gaat even goed op voor hardstyle en hardcore, maar je gaat gewoon anders los en bent op de dansvloer ietwat meer sociaal. Het welbekende opgaan in de muziek (techno) ipv meedoen met de muziek (hardstyle/hardcore).

Uptempo, Raw (wat MoH toch tegenwoordig is) en Hard Techno zijn allemaal extreem populair dus je krijgt op allemaal het zelfde kut dagjes/social media volk wat er op af komt, ze kleden zich alleen anders en vinden een ander muziek genre beter, maar veel verschil zit er verder ook niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Dit was BB zijn spreekbeurt, dank je wel BB!

Zijn er nog vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dit was BB zijn spreekbeurt, dank je wel BB!

Zijn er nog vragen?


Dit was ErikZ zijn grapje, dank je wel ErikZ!

Zijn er nog meer die een touw willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat alles goed Dennis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 16:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gaat alles goed Dennis?


Ik denk dat we beiden in de overgang zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis nog Vieze Asbak
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Gaat alles goed Dennis?


Ik denk dat we beiden in de overgang zitten


Samen tikken we de 60 aan dus op zich kan dat wel kloppen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 18:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Gaat alles goed Dennis?


Ik denk dat we beiden in de overgang zitten


Samen tikken we de 60 aan dus op zich kan dat wel kloppen ja.


61 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte jongens, zal een kaarsje voor jullie branden tijdens de downtempo set van Mad Dog hopppaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen nog een beetje hyped hiervoor? Ik zeker, erg veel zin in de Downtempo set van Mad Dog!
Voor de rest denk ik een beetje schommelen tussen main en de masters of raw! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg veel zin in! 1e keer masters dus ik laat me verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:27 
 
Hardtraxx Addict

Early wel in een heel klein rot hoekje gepropt zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 16:47 
 
Hardtraxxer

Wou voor de eerste keer hierheen, maar je kan of een regular ticket + hotel boeken of regular + after ticket waar dan weer geen hotelcombi bij mogelijk is. Wou dit voor mn vriendin halen voor haar verjaardag maar aangezien zij sws naar de after zou willen (Dimitri K) en het goedkoopste hotel los erbij boeken in Den Bosch 250 eu is, zou dit voor 2 regular + aftertickets + 1 hotelovernachting tegen de 500 eu zitten. Geen haar op mn hoofd, al was ik miljonair. Wat een grap :lol: dan maar lekker naar harder kan toch niet de week erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Wou voor de eerste keer hierheen, maar je kan of een regular ticket + hotel boeken of regular + after ticket waar dan weer geen hotelcombi bij mogelijk is. Wou dit voor mn vriendin halen voor haar verjaardag maar aangezien zij sws naar de after zou willen (Dimitri K) en het goedkoopste hotel los erbij boeken in Den Bosch 250 eu is, zou dit voor 2 regular + aftertickets + 1 hotelovernachting tegen de 500 eu zitten. Geen haar op mn hoofd, al was ik miljonair. Wat een grap :lol: dan maar lekker naar harder kan toch niet de week erna.


al aan een taxi terug gedacht? :) Of TS staan ook nog veel tickets, gok dat die nog wel omlaag gaan met een niet uitverkocht feest! :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten