Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:41 
 
Hardtraxxer

Masters Of Hardcore
The Conquest Of Fury
Brabanthallen Den Bosch
13 april 2013
22:00 - 07:00

Bron: MOH website
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:41 
 
Hardtraxxer

Hopelijk dan ook weer een Cube of Chaos ;-)
Gaat toch sowieso een lekker feestje worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

met deze ga ik met steven tereur luisteren

inb4 kswoosh :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk ook wel aanwezig! Heerlijk thuis wedstrijdje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:35 
 

Misschien wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. Zeker weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:07 
 

uiteraard weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Misschien wel aanwezig

Heb altijd al een feestje in de brabanthallen willen meemaken en omdat Thrillogy daar niet meer is, dan maar dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:18 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
Aanwezig. Zeker weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:27 
 

patrickjeb schreef:
Almighty schreef:
Misschien wel aanwezig

Heb altijd al een feestje in de brabanthallen willen meemaken en omdat Thrillogy daar niet meer is, dan maar dit.

Oh, maar dat is niet mijn reden. Ik ga niet voor de locatie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen twijfel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:53 
 

hardcoresjors schreef:
Geen twijfel

:bomb: :bomb:
dat wordt weer gezellig beuken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
patrickjeb schreef:
Almighty schreef:
Misschien wel aanwezig

Heb altijd al een feestje in de brabanthallen willen meemaken en omdat Thrillogy daar niet meer is, dan maar dit.

Oh, maar dat is niet mijn reden. Ik ga niet voor de locatie :lol:

Weet ik, maar die zin van jou, geldt ook voor mij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Geen twijfel

:bomb: :bomb:
dat wordt weer gezellig beuken!

Dat word het zeker! :D :woot:

Dit word waarsschijnlijk een facking dure maar facking bruutte dag! :woot:

Eerst Hardshock en dan afteren op MoH! :woot: :woot: :woot:

https://partyflock.nl/party/228979:Hardshock_Festival.html

Ook 13 april :woot: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shit.. Valt dat serieus tegelijk?! Fuck.. Nu moet ik echt keuzes gaan maken. 2 feestjes op 1 dag.. Nee, das niet aan mij besteed. Pep blijft niet eeuwig doorgaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 00:17 
 

Denk wel dat ik deze weer meepak.

Die Industrial was vorige editie uitermate goed bevallen! Ook DaY-már vs Unexist op de main was topsetje.
Nu alleen niet uit mijn broek scheuren :x

Wel erg dom dat ze tegelijk met Hardshock doen..
Weet niet hoe goed Zwolle - Den Bosch te doen is voor de liefhebbers
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 00:31 
 

denk niet weer aanwezig, kutfeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 07:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Denk wel dat ik deze weer meepak.

Die Industrial was vorige editie uitermate goed bevallen! Ook DaY-már vs Unexist op de main was topsetje.
Nu alleen niet uit mijn broek scheuren :x

Wel erg dom dat ze tegelijk met Hardshock doen..
Weet niet hoe goed Zwolle - Den Bosch te doen is voor de liefhebbers

Dom?
Rot op gozer, geniaal juist, dit word een geniale dag! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:15 
 

Sjors, wat is dat nou weer voor reactie?

Het is toch redelijk dom?
Hardshock duurt tot 0:00... Als je dan al een hele dag los hebt staan gaan daar, kun je het echt niet opbrengen om überhaupt nog een hele nacht door te halen bij MoH...

19 uur + nog reizen voor vele... (heen en terug meegerekend) 24 uur misschien? Dat red jij zelfs niet met je middeltjes, of wil je echt een zombiewalker worden en er zo verrot uitzien?

Denk wel dat sommige over het algemeen aan 1 hardcore feest genoeg hebben op een dag. Hardshock lijkt me prima festival maar om nu 2x op een dag compleet los te gaan. Nah, en zo denken er waarschijnlijk wel meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wordt hopen op een toffe industrial zaal, dat was de enige goeie area van het hele feest vorig jaar (alles klopte daar). Ik vind mainstream hardcore best vet maar die main daar was werkelijk een aanfluiting qua geluid en drukte. Andere stijlen boeien me niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Addict

Sowieso aanwezig. En dit jaar wat meer tijd besteden in de Cube of Chaos (of hoe die deze editie ook heet). Vorig jaar echt te weinig gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, 13 april... Even op de partyplanner kijken

EDIT: FUCK THIS!!!! Net het weekend voor mijn tentamens. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

ewthfhdsghipshpoigadsfjoi[aejoireoiqwrjoiaehoifhiadsfhoiadsoifhisf
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :yay: Week na m'n schoolexamens en nog redelijk ruim voor de eindexamens.

Als de Industrial area maar half zo dik wordt als dat vorig jaar de Tyrants Void was ben ik al ruim tevreden ^^ Weer een Terror area zeg ik ook geen nee tegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker wel weer aanwezig. Derde op rij alweeer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:05 
 

Chris Two schreef:
Hardshock duurt tot 0:00... Als je dan al een hele dag los hebt staan gaan daar, kun je het echt niet opbrengen om überhaupt nog een hele nacht door te halen bij MoH...

alles kan geregeld worden xd
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten