Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Vorig jaar was het een vet feest omdat ik er was. Nu ben ik te vinden in Praag op Transfusion, dus wordt MoH een stuk minder leuk.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Inderdaad. Vorig jaar was het een vet feest omdat ik er was. Nu ben ik te vinden in Praag op Transfusion, dus wordt MoH een stuk minder leuk.

Ja doehoei! Jij was de hele tijd rondjes lopen, pannenkoek!
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Derde keer voor mij alweer.

Chukkels schreef:
Inderdaad. Vorig jaar was het een vet feest

Vorig jaar was fucking geniaal xD
Heb nog nooit zo'n vaag feest meegemaakt whahaha :P
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

samen met pinda!
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Chukkels schreef:
Inderdaad. Vorig jaar was het een vet feest omdat ik er was. Nu ben ik te vinden in Praag op Transfusion, dus wordt MoH een stuk minder leuk.

Ja doehoei! Jij was de hele tijd rondjes lopen, pannenkoek!

Haha, dat was ik afgelopen zaterdag ook weer aan het doen in de Brabanthallen. xd Is leuk joh! ^^
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer weer samen? Dominator was de laatste keer rondjes... :cry:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Wanneer weer samen? Dominator was de laatste keer rondjes... :cry:

Loudness, Beat The Bridge en Emporium. Maar we gaan vooral samen rondjes lopen op Awakenings Festival! ^^
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
jRn schreef:
Wanneer weer samen? Dominator was de laatste keer rondjes... :cry:

Loudness, Beat The Bridge en Emporium. Maar we gaan vooral samen rondjes lopen op Awakenings Festival! ^^

Jaaaaaa!! Op Awake gaan we lopen hoor, hoppa!!
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
samen met pinda!

Die gaat niet mee man, kut zooi :P
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
jRn schreef:
samen met pinda!

Die gaat niet mee man, kut zooi :P

wtffffffff, mewie ga je dan?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness gaan we wel rondjengs lopen Jorn :D Vorige Loudness ben ik ook geen 5 minuten in 1 zaal geweest :lol:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
hardcoresjors schreef:
jRn schreef:
samen met pinda!

Die gaat niet mee man, kut zooi :P

wtffffffff, mewie ga je dan?

Met dezelfde groep xD
Pinda heeft geen geld :P
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik me aan gaan houden:

01:00 - 02:30 - Akira & Drokz
02:30 - 03:30 - Day-Mar & Negative A
03:30 - 04:30 - Miss K8.

De rest zie ik wel.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 10:47 
 
Hardtraxx Addict

23:00-24:00 Mad dog / Lenny Dee
23:30 - 0:15 Project Omeaga
0:15 - 01:00 Lowroller / T-Junction & Rudeboy / The Sinner live
1:00 - 2:00 - Akira & Drokz
2:00 - 2:30 TOA live
2:30 - 3:30 Day mar & Negative A

3:30 - 4:30 Miss Kate / 4:00 - 4:30 Wasted Mind / 3:30 - 3:45 the destroyer live
4:30 - 5:00 I:Gor live
5:00 - 6:00 D-Passion & Ophidian

6:00 - 7:00 Nosferatu / Headbanger & J.D.A.

Dit is mijne. Dikgedrukt ga ik sws zien.
Bericht Geplaatst op 13 apr 2013 15:12 
 

Jesus wat kut helmond...
inkakken to the max wordt dat dus :lol:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jesus wat kut helmond...
inkakken to the max wordt dat dus :lol:

Haha ja, had Miss K8 en Drokz graag omgedraaid gezien.
Bericht Geplaatst op 13 apr 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Dit gaat volgend jaar toch wel een punt op de agenda worden denk ik, zit nu echt jaloers naar die stream te luisteren...
Bericht Geplaatst op 13 apr 2013 22:39 
 
Hardtraxx Addict

Stelt anders geen kut voor wat ik tot nu toe gehoord heb.
Bericht Geplaatst op 13 apr 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decipher & Shinra zijn inderdaad niet de beste artiesten out there. Doen ze eigenlijk alleen de main? Dan wordt het wel heel karig. Alleen Hardcore Blasters live en Dyprax hebben dan mijn interesse...en Noize Suppressor dan maar die is me te laat :P
Bericht Geplaatst op 13 apr 2013 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Ik luister nu Mad Dog maar dat is helemaal huilen met de pet op :worship:
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Stelt anders geen kut voor wat ik tot nu toe gehoord heb.


Nee gek he als je alleen de main te horen krijgt :whistle:
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 11:04 
 

Ik heb me goed vermaakt op dit feest. Ik ben een uurtje thuis nu. Vooral op de main en zero gravity gestaan bij de mensen met wie ik ging (stefan_helmond en zijn aanhang ;) ). Het geluid was inderdaad slecht met enkele uitschieters zowel negatief (HC Blasters, dit was trouwens een slechte set) maar ook waren er momenten dat het wat beter klonk (Nosferatu en Re-Style). Ik ben niet veel op de andere stages geweest. 2 Uitstapjes naar de terror, paar keer industrial. Maar er komen nog veel feesten dat ik mijn favo dj's wel een keer ga zien. Set van de avond van wat ik heb bezocht was SRB (dat einde daarvan nondeju), nosferatu en Amnesys.

Er waren wel veel (voorspelbare) minpunten.
Afgesloten kranen, water kost 5,50(!).
Veel dagjesvolk bij de main, stilstaande massa's.
Miss K8 die werd uitgefloten, wat bezielt je dan?
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 11:53 
 

Oh ja en ik vergeet helemaal dat het geluid in de terror bij drokz minutenlang uit was. Toen gingen we maar; was ook gevaarlijk benauwd en klein daar.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik heb me goed vermaakt op dit feest. Ik ben een uurtje thuis nu. Vooral op de main en zero gravity gestaan bij de mensen met wie ik ging (stefan_helmond en zijn aanhang ;) ). Het geluid was inderdaad slecht met enkele uitschieters zowel negatief (HC Blasters, dit was trouwens een slechte set) maar ook waren er momenten dat het wat beter klonk (Nosferatu en Re-Style). Ik ben niet veel op de andere stages geweest. 2 Uitstapjes naar de terror, paar keer industrial. Maar er komen nog veel feesten dat ik mijn favo dj's wel een keer ga zien. Set van de avond van wat ik heb bezocht was SRB (dat einde daarvan nondeju), nosferatu en Amnesys.

Er waren wel veel (voorspelbare) minpunten.
Afgesloten kranen, water kost 5,50(!).
Veel dagjesvolk bij de main, stilstaande massa's.
Miss K8 die werd uitgefloten, wat bezielt je dan?


Vorige week op ASOT kon je gewoon linksvoor bij de main je flesje water vullen bij de WC's. Het waren wel de enige wc's waar de kranen hard stroomden.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mocht aan 't einde ook niet meer las ik. Ruklocatie.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten