Hij is nergens echt goed in, behalve hartjes makenwootum wrote:Mond dicht jij!Daveytl wrote:Jij bent sowieso niet echt goed in het zeggen van je Hardtraxx nickname
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: WiSH Outdoor 2025 (4 t/m 6 juli 2025, Festivalterrein De Aa, Beek en Donk)
- View the latest post: WiSH Outdoor Festival 2023 (30 juni, 1 & 2 Juli, Festivalterrein de Aa, Beek en Donk)
- View the latest post: Meetingtopic - Intents Festival - 02-06-2012 (Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 hours ago
Snapte geen ene kut van die foto waar ze voor door de microfoon riepen. Voor de rest iedereen sowieso toch wel (meerdere malen) gezien over de hele dag. En Dennis met zijn rode clownsneus zag ik echt overal, ging nergens meer over op den duur.
Blijft leuk zo'n kleine area, met zoveel bekende.
Blijft leuk zo'n kleine area, met zoveel bekende.
Die meeting foto is echt een buh
. Wat nou hardtraxx meeting, gewoon de hele stage op de foto.
Ik heb het iig ontzettend gezellig gehad met de vaste klanten
.
Ik heb het iig ontzettend gezellig gehad met de vaste klanten
-
C
Jor-D mocht willen dat dat allemaal op HT zat 
-
G
nog meer van dat emre volk zeker, nee dank jeChris Two wrote:Jor-D mocht willen dat dat allemaal op HT zat
93Wesley93 wrote: En Dennis met zijn rode clownsneus zag ik echt overal, ging nergens meer over op den duur. .
Henk-Jan wrote:Die meeting foto is echt een buh. Wat nou hardtraxx meeting, gewoon de hele stage op de foto.
Ik heb het iig ontzettend gezellig gehad met de vaste klanten.
We konden moeilijk 500 man vragen om even de area te verlaten voor de hardtraxx foto, wel?;-)
Nee hoor, geef alleen aan dat het nou niet bepaald een Hardtraxx meeting foto isTitatovenaar wrote:Henk-Jan wrote:Die meeting foto is echt een buh. Wat nou hardtraxx meeting, gewoon de hele stage op de foto.
We konden moeilijk 500 man vragen om even de area te verlaten voor de hardtraxx foto, wel?;-)
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Er is ook nog een middenweg, gewoon niet omroepen en wat mensen verzamelen die de groep bijeen kunnen brengen. Maargoed maakt verder weinig uit ook.Titatovenaar wrote:Henk-Jan wrote:Die meeting foto is echt een buh. Wat nou hardtraxx meeting, gewoon de hele stage op de foto.

ik kwam deze ook nog tegen. Ik en The Skribbler
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Pas 2 uur later aanwezig omdat ik over moest werken
Daarna ongeveer de hele tijd bij TMS stage gestaan.
Nog een paar nieuwe hardtraxxer ontmoet, ik weet alleen niet meer wie
Daarna ongeveer de hele tijd bij TMS stage gestaan.
Nog een paar nieuwe hardtraxxer ontmoet, ik weet alleen niet meer wie
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Oh is dat Skribbler
Heb het wel een flink aantal keren gedaanJurheinen wrote:Hij is nergens echt goed in, behalve hartjes maken
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 hours ago
Netjes! Op Ground Zero kunnen we het eindelijk weer samen doenwootum wrote:Heb het wel een flink aantal keren gedaanJurheinen wrote:Hij is nergens echt goed in, behalve hartjes makenEn moet toegeven, begin er nu aardig pro in te worden
Ik ook. Was ook wel even lekker nog bij dat circus effe rustig te zitten of niet H-JHenk-Jan wrote: Ik heb het iig ontzettend gezellig gehad met de vaste klanten.
-
G
doe dan de Q van QDansJurheinen wrote:Netjes! Op Ground Zero kunnen we het eindelijk weer samen doenwootum wrote:Heb het wel een flink aantal keren gedaanJurheinen wrote:Hij is nergens echt goed in, behalve hartjes makenEn moet toegeven, begin er nu aardig pro in te worden
-
G
mandy wrote:Kasper was mijn persoonlijke spiegel
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Ik liep er weer rond met mijn Train To Nowhere Shirt.. veel mensen herkent maar niet van naam ;p
Was vet vet vet feest.. mijn held was Chain Reaction _O_
-
G
die heb ik wel zien lopen heheAnco wrote:Ik liep er weer rond met mijn Train To Nowhere Shirt.. veel mensen herkent maar niet van naam ;p
maar gewoon aanspreken en voorstellen dan als je mensen herkent maar niet kent
Hahah! Mensen stellen zich om de 1 of andere reden altijd aan mij voor. Herkennen me altijd.. Ik ben echt zo niet bezig met andere mensen op een feest. Hahah! Altijd lekker in mn eigen wereld (Met of zonder zooi op) en genieten van alles om me heen.
-
C
Komt omdat je een goede buddy bent Jeff!... altijd een dikke knuffel gevend!
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
KSwoosh wrote:die heb ik wel zien lopen heheAnco wrote:Ik liep er weer rond met mijn Train To Nowhere Shirt.. veel mensen herkent maar niet van naam ;p
maar gewoon aanspreken en voorstellen dan als je mensen herkent maar niet kent