Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Daveytl schreef:
Jij bent sowieso niet echt goed in het zeggen van je Hardtraxx nickname :whistle:

Mond dicht jij! :innocent:


Hij is nergens echt goed in, behalve hartjes maken (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snapte geen ene kut van die foto waar ze voor door de microfoon riepen. Voor de rest iedereen sowieso toch wel (meerdere malen) gezien over de hele dag. En Dennis met zijn rode clownsneus zag ik echt overal, ging nergens meer over op den duur. xd

Blijft leuk zo'n kleine area, met zoveel bekende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die meeting foto is echt een buh xd. Wat nou hardtraxx meeting, gewoon de hele stage op de foto.
Ik heb het iig ontzettend gezellig gehad met de vaste klanten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 15:47 
 

Jor-D mocht willen dat dat allemaal op HT zat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:20 
 

Chris Two schreef:
Jor-D mocht willen dat dat allemaal op HT zat :lol:

nog meer van dat emre volk zeker, nee dank je xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
En Dennis met zijn rode clownsneus zag ik echt overal, ging nergens meer over op den duur. .

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Die meeting foto is echt een buh xd. Wat nou hardtraxx meeting, gewoon de hele stage op de foto.
Ik heb het iig ontzettend gezellig gehad met de vaste klanten :).



We konden moeilijk 500 man vragen om even de area te verlaten voor de hardtraxx foto, wel?;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Henk-Jan schreef:
Die meeting foto is echt een buh xd. Wat nou hardtraxx meeting, gewoon de hele stage op de foto.
Ik heb het iig ontzettend gezellig gehad met de vaste klanten :).



We konden moeilijk 500 man vragen om even de area te verlaten voor de hardtraxx foto, wel?;-)

Nee hoor, geef alleen aan dat het nou niet bepaald een Hardtraxx meeting foto is ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Henk-Jan schreef:
Die meeting foto is echt een buh xd. Wat nou hardtraxx meeting, gewoon de hele stage op de foto.
Ik heb het iig ontzettend gezellig gehad met de vaste klanten :).



We konden moeilijk 500 man vragen om even de area te verlaten voor de hardtraxx foto, wel?;-)


Er is ook nog een middenweg, gewoon niet omroepen en wat mensen verzamelen die de groep bijeen kunnen brengen. Maargoed maakt verder weinig uit ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
ik kwam deze ook nog tegen. Ik en The Skribbler
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:05 
 
Hardtraxxer

Pas 2 uur later aanwezig omdat ik over moest werken :mad:
Daarna ongeveer de hele tijd bij TMS stage gestaan.
Nog een paar nieuwe hardtraxxer ontmoet, ik weet alleen niet meer wie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Oh is dat Skribbler
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hij is nergens echt goed in, behalve hartjes maken (L)

Heb het wel een flink aantal keren gedaan :loving: En moet toegeven, begin er nu aardig pro in te worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Hij is nergens echt goed in, behalve hartjes maken (L)

Heb het wel een flink aantal keren gedaan :loving: En moet toegeven, begin er nu aardig pro in te worden :cool:


Netjes! Op Ground Zero kunnen we het eindelijk weer samen doen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik heb het iig ontzettend gezellig gehad met de vaste klanten :).


Ik ook. Was ook wel even lekker nog bij dat circus effe rustig te zitten of niet H-J :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 08:55 
 

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Hij is nergens echt goed in, behalve hartjes maken (L)

Heb het wel een flink aantal keren gedaan :loving: En moet toegeven, begin er nu aardig pro in te worden :cool:


Netjes! Op Ground Zero kunnen we het eindelijk weer samen doen :love:

doe dan de Q van QDans
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:05 
 

mandy schreef:
Kasper was mijn persoonlijke spiegel :cool:

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 00:45 
 
Hardtraxxer

Ik liep er weer rond met mijn Train To Nowhere Shirt.. veel mensen herkent maar niet van naam ;p

Was vet vet vet feest.. mijn held was Chain Reaction _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 02:14 
 

Anco schreef:
Ik liep er weer rond met mijn Train To Nowhere Shirt.. veel mensen herkent maar niet van naam ;p

Was vet vet vet feest.. mijn held was Chain Reaction _O_

die heb ik wel zien lopen hehe
maar gewoon aanspreken en voorstellen dan als je mensen herkent maar niet kent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahah! Mensen stellen zich om de 1 of andere reden altijd aan mij voor. Herkennen me altijd.. Ik ben echt zo niet bezig met andere mensen op een feest. Hahah! Altijd lekker in mn eigen wereld (Met of zonder zooi op) en genieten van alles om me heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:34 
 

Komt omdat je een goede buddy bent Jeff!... altijd een dikke knuffel gevend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Anco schreef:
Ik liep er weer rond met mijn Train To Nowhere Shirt.. veel mensen herkent maar niet van naam ;p

Was vet vet vet feest.. mijn held was Chain Reaction _O_

die heb ik wel zien lopen hehe
maar gewoon aanspreken en voorstellen dan als je mensen herkent maar niet kent :P



:innocent:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten