Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg 
En meeting, tsja niet gezien
Stond bijna constant helemaal vooraan rond half 8 tot 9 uur, en idd meeting was 3 keer niks, hoewel ik veel bekende gezichten heb gezienwrote:En meeting, tsja niet gezien
Oh wacht, na inloggen wel, heb er meteen een fotootje van mezelf uit gehaaldwrote:Foto's niet toegankelijkik moet je zeker een request sturen op PF, even denken hoe mijn account ook alweer heette
zijn toch PF onlywrote:Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg
meneer vuurval, wat was jjouw echte naam ookalweer?wrote:Oh wacht, na inloggen wel, heb er meteen een fotootje van mezelf uit gehaaldwrote:Foto's niet toegankelijkik moet je zeker een request sturen op PF, even denken hoe mijn account ook alweer heette
Dacht dat jij gefilmd had ipv. foto's...wrote:zijn toch PF onlywrote:Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg
haha nee gewoon heel veel fotoswrote:Dacht dat jij gefilmd had ipv. foto's...wrote:zijn toch PF onlywrote:Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg
Baswrote:zijn toch PF onlywrote:Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg
meneer vuurval, wat was jjouw echte naam ookalweer?wrote:Oh wacht, na inloggen wel, heb er meteen een fotootje van mezelf uit gehaaldwrote:Foto's niet toegankelijkik moet je zeker een request sturen op PF, even denken hoe mijn account ook alweer heette
neewrote:Basen ik weet nu pas wie Chris Two is, terwijl dat er qua uiterlijk zwaar dik bovenop ligt achteraf
Haha... trololol..wrote:neewrote:Basen ik weet nu pas wie Chris Two is, terwijl dat er qua uiterlijk zwaar dik bovenop ligt achteraf
door die nickname Chris Two zei ik tegen iemand Chris ipv Robdamn you Rob!
ik kon niet normaal praten omdat ik de helft van me stem kwijt was voor et feest begonwrote:Weetje hoe hard het geluid stond, kon echt niet normaal praten haha.
Hahaha, maar ik ben ook geen held in het verstaan van mensen tijdens feesten, dat zeg ik er gelijk bijwrote:ik kon niet normaal praten omdat ik de helft van me stem kwijt was voor et feest begonwrote:Weetje hoe hard het geluid stond, kon echt niet normaal praten haha.
vooral firetrap had daar moeite mee
maar wil je em echt weg hebben? dan haal ik em wel weg hoorwrote:Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg
Haha, bij mij had je er ook moeite mee jawrote:Hahaha, maar ik ben ook geen held in het verstaan van mensen tijdens feesten, dat zeg ik er gelijk bij
Jij bent sowieso niet echt goed in het zeggen van je Hardtraxx nicknamewrote:Haha, bij mij had je er ook moeite mee jawrote:Hahaha, maar ik ben ook geen held in het verstaan van mensen tijdens feesten, dat zeg ik er gelijk bijOp het begin verstond je nog Dakpan.
Mond dicht jij!wrote:Jij bent sowieso niet echt goed in het zeggen van je Hardtraxx nickname
Precieswrote:Haha, bij mij had je er ook moeite mee jawrote:Hahaha, maar ik ben ook geen held in het verstaan van mensen tijdens feesten, dat zeg ik er gelijk bijOp het begin verstond je nog Dakpan.