Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:06 
 

Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yay: Sta weer op geen enkele foto, gelukkig :)

En meeting, tsja niet gezien :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
En meeting, tsja niet gezien :huh:

Stond bijna constant helemaal vooraan rond half 8 tot 9 uur, en idd meeting was 3 keer niks, hoewel ik veel bekende gezichten heb gezien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet bij de meeting geweest, maar het was imo één grote meeting haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb wel genoeg bekenden gezien :cool: was wel kewl
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, weer wat mensen gemeet enzo.
Het was weer erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Foto's niet toegankelijk :( ik moet je zeker een request sturen op PF, even denken hoe mijn account ook alweer heette :P


Oh wacht, na inloggen wel, heb er meteen een fotootje van mezelf uit gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:36 
 

Chris Two schreef:
Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg :cry:

zijn toch PF only ;)

Firetrap schreef:
Firetrap schreef:
Foto's niet toegankelijk :( ik moet je zeker een request sturen op PF, even denken hoe mijn account ook alweer heette :P


Oh wacht, na inloggen wel, heb er meteen een fotootje van mezelf uit gehaald :)

meneer vuurval, wat was jjouw echte naam ookalweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:47 
 

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg :cry:

zijn toch PF only ;)



Dacht dat jij gefilmd had ipv. foto's...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 22:02 
 

Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg :cry:

zijn toch PF only ;)



Dacht dat jij gefilmd had ipv. foto's...

haha nee gewoon heel veel fotos xd
filmen doe ik bijna nooit meer, duurt veel te lang xd en kijk je de hele tijd maar naar dat stomme schermpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg :cry:

zijn toch PF only ;)

Firetrap schreef:
Firetrap schreef:
Foto's niet toegankelijk :( ik moet je zeker een request sturen op PF, even denken hoe mijn account ook alweer heette :P


Oh wacht, na inloggen wel, heb er meteen een fotootje van mezelf uit gehaald :)

meneer vuurval, wat was jjouw echte naam ookalweer?


Bas ;) en ik weet nu pas wie Chris Two is, terwijl dat er qua uiterlijk zwaar dik bovenop ligt achteraf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 23:27 
 

Firetrap schreef:
Bas ;) en ik weet nu pas wie Chris Two is, terwijl dat er qua uiterlijk zwaar dik bovenop ligt achteraf :P

nee xd

door die nickname Chris Two zei ik tegen iemand Chris ipv Rob xd damn you Rob!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 23:38 
 

KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
Bas ;) en ik weet nu pas wie Chris Two is, terwijl dat er qua uiterlijk zwaar dik bovenop ligt achteraf :P

nee xd

door die nickname Chris Two zei ik tegen iemand Chris ipv Rob xd damn you Rob!


Haha... trololol..
Maargoed, als je P-stylez aan een meidje laat uitleggen waarom je Chris/Martin heet snapt hij het zelfs niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weetje hoe hard het geluid stond, kon echt niet normaal praten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Geen last van, eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 00:12 
 

p-stylez schreef:
Weetje hoe hard het geluid stond, kon echt niet normaal praten haha.

ik kon niet normaal praten omdat ik de helft van me stem kwijt was voor et feest begon
vooral firetrap had daar moeite mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 00:13 
 

Patrick, welke bostrol zit er op je facebook op die foto te reageren? je vriendin van het heuken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
p-stylez schreef:
Weetje hoe hard het geluid stond, kon echt niet normaal praten haha.

ik kon niet normaal praten omdat ik de helft van me stem kwijt was voor et feest begon
vooral firetrap had daar moeite mee :lol:


Hahaha, maar ik ben ook geen held in het verstaan van mensen tijdens feesten, dat zeg ik er gelijk bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 00:56 
 

zo had ik moeite met het verstaan van squid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:23 
 

Chris Two schreef:
Kswoosh, weg met die foto... van BH momentje, wat een kop trek ik daar zeg :cry:

maar wil je em echt weg hebben? dan haal ik em wel weg hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hahaha, maar ik ben ook geen held in het verstaan van mensen tijdens feesten, dat zeg ik er gelijk bij :P

Haha, bij mij had je er ook moeite mee ja :P Op het begin verstond je nog Dakpan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Firetrap schreef:
Hahaha, maar ik ben ook geen held in het verstaan van mensen tijdens feesten, dat zeg ik er gelijk bij :P

Haha, bij mij had je er ook moeite mee ja :P Op het begin verstond je nog Dakpan.

Jij bent sowieso niet echt goed in het zeggen van je Hardtraxx nickname :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jij bent sowieso niet echt goed in het zeggen van je Hardtraxx nickname :whistle:

Mond dicht jij! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Firetrap schreef:
Hahaha, maar ik ben ook geen held in het verstaan van mensen tijdens feesten, dat zeg ik er gelijk bij :P

Haha, bij mij had je er ook moeite mee ja :P Op het begin verstond je nog Dakpan.


Precies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:52 
 

Kan mezelf nooit herinneren wie ik wel heb ontmoet en wie niet! :cry:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten