Zelfde plek als waar jij heen gaat, maar dan ben jij alweer weg 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nederland met al zijn festivals is al vakantie op zich 
Chukkels wrote:Zelfde plek als waar jij heen gaat, maar dan ben jij alweer weg
Ja kutzooi, wij gaan precies weg voor Dominator weekend, waar ik dus HEEEL flink van baal.
maar het weekend nadat ik thuis kom, zijn hier de Zomerfeesten in het Westland!!
Chukkels het is toch nog niet bekend wanneer The Qontinent is?
Je ging toch van 22 juli tot 1 augustus? Dominator is 30 juliKevin-Raw wrote:Chukkels wrote:Zelfde plek als waar jij heen gaat, maar dan ben jij alweer weg
Ja kutzooi, wij gaan precies weg voor Dominator weekend, waar ik dus HEEEL flink van baal.![]()
maar het weekend nadat ik thuis kom, zijn hier de Zomerfeesten in het Westland!!dat wordt weer knallen!!!
2 weekend van augustusPommer wrote:Chukkels het is toch nog niet bekend wanneer The Qontinent is?
1 t/m 8 Mei naar Ibiza met me ouders, en in Oktober 1 weekje turkije.. geen zomervakantie voor mij dit jaar!
-
G
met je ouders?Teknizion wrote:1 t/m 8 Mei naar Ibiza met me ouders
Ah mooi dan ben ik daar wel aanwezig denk ikChukkels wrote:2 weekend van augustusPommer wrote:Chukkels het is toch nog niet bekend wanneer The Qontinent is?12 t/m 14 augustus dus
Zou het nog mogelijk zijn vakantie te boeken bij renesse voor zomervakantie....
Denk je dat vakantie geboekt is blijkt het niet zo te zijn
Hier gaat de zomervakantie definitief NIET door. Dan maar alle festivals afgaan en geld sparen voor Australië volgend jaar 
Ik keek toevallig 2 weken geleden, was nog maar weinig plek. Alleen als je met eigen tent zou gaan, dan is er nog plek. Of als je heel vroeg in juni gaat, of heel laat in augustusmikeee wrote:Zou het nog mogelijk zijn vakantie te boeken bij renesse voor zomervakantie....
check anders zelf ff de site van camping duin en strand
Wij hadden 2 jaar terug pas in maart ofzo geboekt dus misschien heb je nog kansmikeee wrote:Zou het nog mogelijk zijn vakantie te boeken bij renesse voor zomervakantie....
Maar idd ff op de site kijken dan kun je het duidelijk zien
Oke thx zal ik doen. Eerste plan was Appelhoff alleen had al verwacht dat die vol zou zitten was dus zo hadden alleen nog plek op een week dat wij niet konden.Pommer wrote:Wij hadden 2 jaar terug pas in maart ofzo geboekt dus misschien heb je nog kansmikeee wrote:Zou het nog mogelijk zijn vakantie te boeken bij renesse voor zomervakantie....
Maar idd ff op de site kijken dan kun je het duidelijk zien
Edit: Wordt niks alles vol was te verwachten.
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2010
- last seen Jun 2024
Ik ga lekker naar Side, Turkije! Weer eens wat anders. 
Vrijdag na Dominator op vakantie naar Sunny Beach, dinsdag voor Decibel weer terug. Heeeeeeeerlijk gepland dus! 
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2010
- last seen Jun 2024
Beter!pecola-tje wrote:Vrijdag na Dominator op vakantie naar Sunny Beach, dinsdag voor Decibel weer terug. Heeeeeeeerlijk gepland dus!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Blankenberge 1 week 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Camping Jamboree?PierrePruuk wrote:Blankenberge 1 week
Mocht ik je tegen komen gaan we biertje drinkenpecola-tje wrote:Vrijdag na Dominator op vakantie naar Sunny Beach, dinsdag voor Decibel weer terug. Heeeeeeeerlijk gepland dus!
Hier gaat de zomervakantie ook niet door.
Dan maar met me ouders & een maat naar Spanje ( Blanes )
Dan maar met me ouders & een maat naar Spanje ( Blanes )
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Vorig jaar naar Terschelling (terpstra) geweest, met de helft van de kameraden.
Dit jaar gaan we weer, maar dan met zen allen (22-29 juli).
Nog iemand anders die gaat, ff biertje drinken dan
Er zitten er een paar op appelhoff die datum kijk paar pagina's terug.Roger wrote:Vorig jaar naar Terschelling (terpstra) geweest, met de helft van de kameraden.
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Ja ik zag 't al, was het topic al aan het doorspitten 
Oke ik zelf kom misschien (kleine kans) ook dit datum nog langs.Roger wrote:Ja ik zag 't al, was het topic al aan het doorspitten
Zo vandaag kijken of het nog mogelijk is te boeken Appelhoff was het 29 tot 5 augustus vorige week nog mogelijk even kijken of dat nog kan anders Terpstra nog even proberen.