Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
marmaris!D-Ruz wrote:Nog 4 maanden w8en op Marmaris !
was ik vorig jaar!! echt super daar!!
Ook stamp clubsKevin-Raw wrote:marmaris!D-Ruz wrote:Nog 4 maanden w8en op Marmaris !![]()
was ik vorig jaar!! echt super daar!!
Wat denk je zelf, Turken en Hardstyle 
Jaa je had de rembrand, daar werd het laatste uur volgas hardcore gedraaid, maar voorderest geenn echte sstampclubD-Ruz wrote:Ook stamp clubsKevin-Raw wrote:marmaris!D-Ruz wrote:Nog 4 maanden w8en op Marmaris !![]()
was ik vorig jaar!! echt super daar!!?
Ben jij ooit een keer op vakantie geweest?Kepro wrote:Wat denk je zelf, Turken en Hardstyle
Eerste week van mei naar Ibiza met me ouders. En in Oktober naar Turkije.
waar, Dominator, Sunny Beach, of Decibel?jeone wrote:Mocht ik je tegen komen gaan we biertje drinkenpecola-tje wrote:Vrijdag na Dominator op vakantie naar Sunny Beach, dinsdag voor Decibel weer terug. Heeeeeeeerlijk gepland dus!
Wordt echt een topzomer! Defqon, Wish Outdoor, Dominator, van 1 tot 10 augustus met 8 man naar Lloret de Mar en dan daarna nog Decibel
.
Lloret, 15 tot 25 juli met de bus.
Eerste keer alleen op vakantie met vrienden, meteen maar voor het goede gekozen dus (hoop ik). 
Verder ga ik zoveel mogelijk festivals mee pakken deze zomer; Intents, Defqon, Decibel, en waarschijnlijk The Qontinent als die datum goed valt.
Verder ga ik zoveel mogelijk festivals mee pakken deze zomer; Intents, Defqon, Decibel, en waarschijnlijk The Qontinent als die datum goed valt.
Wij zijn eerst 2 keer naar Renesse gegaan, is heerlijk hoor, nog niet te groot en lekker relaxt voor de tent bier drinken de hele vakantie93Wesley93 wrote:Lloret, 15 tot 25 juli met de bus.Eerste keer alleen op vakantie met vrienden, meteen maar voor het goede gekozen dus.
Wordt lekker festivals pakken Free festival, Defqon, Decibel en 22 tot 29 augustus Appelhoff.
Intents/Dominator wordt nog even kijken en kan nog 3 weken naar duitsland met me ouders dus ook keuze.
Intents/Dominator wordt nog even kijken en kan nog 3 weken naar duitsland met me ouders dus ook keuze.
planning vooralsnog:
28/05 Emporium (optie)
03/06 - 06/06 Teamuitje Valkenswaard
25/06 Defqon
16/07 Free Festival
29/07 - 05/08 Duin en Strand
12-13/08 The Qontinent
20/08 Decibel
??/09 Q-Base
en nog wat andere dingetjes en feestjes waarsschijnlijk
28/05 Emporium (optie)
03/06 - 06/06 Teamuitje Valkenswaard
25/06 Defqon
16/07 Free Festival
29/07 - 05/08 Duin en Strand
12-13/08 The Qontinent
20/08 Decibel
??/09 Q-Base
en nog wat andere dingetjes en feestjes waarsschijnlijk
10 dagen met mn vriendin naar Alanya, Turkije
heerlijk 5 sterren ultra all-in
8 dagen met vrienden naar Albufeira, gewoon een simpel appartementje
8 dagen met vrienden naar Albufeira, gewoon een simpel appartementje
Meer dan jouw kereltje en deze zomer maak ik een wereldreisD-Ruz wrote:Ben jij ooit een keer op vakantie geweest?Kepro wrote:Wat denk je zelf, Turken en Hardstyle
Kan ik goed geloven.urbandesigner wrote:Wij zijn eerst 2 keer naar Renesse gegaan, is heerlijk hoor, nog niet te groot en lekker relaxt voor de tent bier drinken de hele vakantie.
Ik ga altijd gewoon kamperen.
Vind m'n vader juist weer helemaal awesome. Het liefst zou die zn tentje t liefst ergens midden in de bergen flikkeren maar daar komt mooi niks van in.
Dus altijd een camping(meestal 2 per vakantie dan) in Italië oid. Altijd wel lachen eigenlijk, campings zijn wel gezellig. Ontmoet je tenminste nog veel mensen, zie ik in een hotel niet echt snel gebeuren eigenlijk.
Dus v/d zomer weer lekker naar Italië.
Dus altijd een camping(meestal 2 per vakantie dan) in Italië oid. Altijd wel lachen eigenlijk, campings zijn wel gezellig. Ontmoet je tenminste nog veel mensen, zie ik in een hotel niet echt snel gebeuren eigenlijk.
Dus v/d zomer weer lekker naar Italië.
VAKANTIE SCHIET AL OP!!!
nog maar 4 weekies
nog maar 4 weekies
Ziet er zeker goed uit, wij wilde ook een villa huren. In albufeira dan, maar die villa's lagen te ver van het strand en uitgaanscentrum vonden wij, dus uiteindelijk niet gedaan.
Met hoeveel man ga je in die villa ?
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Daar kan ik ook wel een weekje zitten
Ziet er strak uit.
Zoals we elk jaar nog deden.
Gaan in hoogeveen bij de snelweg staan, en gaan ergens naar de belgische kust of renesse ofzo, al liftend.
En blijven een week, en ook weer zien terug te komen.
Gaan in hoogeveen bij de snelweg staan, en gaan ergens naar de belgische kust of renesse ofzo, al liftend.
En blijven een week, en ook weer zien terug te komen.
-
G
faking goedkoop ookRoger wrote:Daar kan ik ook wel een weekje zitten
Ziet er strak uit.