Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende

Waar ga je naartoe op zomervakantie??
Chersonissos (kreta) 6%  6%  [ 6 ]
Rimini (italië) 2%  2%  [ 2 ]
Sunnybeach/golden sand (bulgarije) 12%  12%  [ 12 ]
Marmaris (turkije) 2%  2%  [ 2 ]
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust) 26%  26%  [ 26 ]
Kos, Rhodos (griekenland) 0%  0%  [ 0 ]
Mallorca (spanje) 2%  2%  [ 2 ]
Albufeira (portugal) 5%  5%  [ 5 ]
Anders namelijk..... 45%  45%  [ 45 ]
Totaal aantal stemmen : 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:19 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ze zijn daar over het algemeen zo'n 7 tot 10 jaar kevin

2x 8 is ook 16 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:19 

Donateur

Pommer schreef:
frankhardenberg schreef:
Pommer schreef:
29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals :love:

danben ik ook @ Duin & Strand! :thumbsup:

Nice :thumbsup: ook op de vrijdagcamping dan? die is namelijk veel chiller :P

mrazura schreef:
Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Hoe hoog ligt daar de gemiddelde leeftijd ongeveer? Ik ben vorig jaar speciaal Salou gegaan, omdat daar de gemiddelde leeftijd hoger schijnt te liggen. 15/16 jarigen zit ik niet echt op te wachten.

Ik ben vorige zomer in Malgrat geweest, en ik vond het geweldig!
Er zijn 2 echte hollandse kroegen (Costa & Asteriks) waar we altijd heen gingen tot een uurtje of 3, en daarna meestal naar Palm Beach want daar waren ook veel Nederlanders en werd ook wel leuke muziek gedraaid.
Je hebt ook nog andere clubs als Tropicana & QK maar die vond ik zelf iets minder, daar kwamen ook de meeste niet-nederlanders zeg maar :P
Kben ook 3 x naar Lloret geweest maar ik vond het in Malgrat een stuk gezelliger :thumbup:
dus zeker een aanrader!

jaa ook op vrijdag :D
was vorig jaar ook, vrijdag is indd 10 x beter.
vorig jaar af en toe wel een dame van zaterdag moeten halen maar dat kwam omdat we de 1e 3 nachten in renesse zelf uitgingen (behalve die zondag met WK dan maar moest daarna zo keihard janken gewoon dat k nie meer uit wou savonds:P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:23 

Bierkoning

jah dat is het mooie, de mensen van zaterdag kunnen wel bij vrijdag overnachten, maar andersom is het een stuk moeilijker :P
Maarja dan moet je dus wel altijd je vrouwtje naar jou tent meenemen en kan je niet naar die van haar als ze op zaterdag zit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:32 

Donateur

Pommer schreef:
jah dat is het mooie, de mensen van zaterdag kunnen wel bij vrijdag overnachten, maar andersom is het een stuk moeilijker :P
Maarja dan moet je dus wel altijd je vrouwtje naar jou tent meenemen en kan je niet naar die van haar als ze op zaterdag zit :D

ach wij hebbe 2 legertenten voor 14 man in totaal terwijl we maar met 11 of 12 man zijn
+ we hebbe miss nog 2 persoonstentjes er naast/voor.
+ daarbij dat we ongeveer allemaal christelijk zijn maar de helft wil wel neuken en de andere helft niet haha
dus altijd wel plek genoeg bij ons :)
indd, kwou een nacht bij zaterdag blijve maar werd ik bijna met hele tent van vrijdag afgekickt.
heb me er nog uit kunnen lullen dat ik deed of ik ehlemaal van de kaart was en verdwaald was xd
majah, als 1 iemand aggresief word ofzo is je hele tent weg dus dat is wel kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:37 

Donateur

frankhardenberg schreef:
Pommer schreef:

ach wij hebbe 2 legertenten voor 14 man in totaal terwijl we maar met 11 of 12 man zijn
+ we hebbe miss nog 2 persoonstentjes er naast/voor.
+ daarbij dat we ongeveer allemaal christelijk zijn maar de helft wil wel neuken en de andere helft niet haha
dus altijd wel plek genoeg bij ons :)
indd, kwou een nacht bij zaterdag blijve maar werd ik bijna met hele tent van vrijdag afgekickt.
heb me er nog uit kunnen lullen dat ik deed of ik ehlemaal van de kaart was en verdwaald was xd
majah, als 1 iemand aggresief word ofzo is je hele tent weg dus dat is wel kut!

Die zin snap ik ff niet? geen sex voor het huwelijk? voor jou vriendengroep en jou erbij?
dacht dat alleen moslims dat hadden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:40 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Die zin snap ik ff niet? geen sex voor het huwelijk? voor jou vriendengroep en jou erbij?
dacht dat alleen moslims dat hadden

nee wij ook maar ik krijg de laatste tijd de indruk dat meer christenen dat doen dan onchristenen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:42 

Bierkoning

in mijn dorp is iedereen christelijk maar iedereen neukt al op z'n 14e :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:44 

Donateur

Pommer schreef:
in mijn dorp is iedereen christelijk maar iedereen neukt al op z'n 14e :lol:

+1
meisjes van 13 hier.
en die doen t ook ff zo met een gast van 18 of 19 he.
te ziek eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:45 

Hardtraxx Elite

Hebben ze in Marmaris toevallig een stamptentje :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:45 

Donateur

D-Ruz schreef:

JA / NEE

Was er vorige zomer, niet echt stamptenten maar in de Rembrand werd het laatste uur altijd volgas hardcore gedraait :yay: , maar dat was om de tent een beetje leeg te krigjen :P

En respect voor jou Frank, vooral op zoon camping :P Ik vind dat juist geniaal aan die camping dat wanneer je er maar komt en een beetje je best doet je altijd wel ff ken ketsen met een wijfie :D
Dit jaar sowieso weer een paar weekenden erheen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:48 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
D-Ruz schreef:

JA / NEE

Was er vorige zomer, niet echt stamptenten maar in de Rembrand werd het laatste uur altijd volgas hardcore gedraait :yay: , maar dat was om de tent een beetje leeg te krigjen :P

En respect voor jou Frank, vooral op zoon camping :P Ik vind dat juist geniaal aan die camping dat wanneer je er maar komt en een beetje je best doet je altijd wel ff ken ketsen met een wijfie :D
Dit jaar sowieso weer een paar weekenden erheen! :clap:

haha ja ik had ook 2 avonden iets te veel gehad, kon 2 keer serieus niet meer bewegen, ben de tent in gesleept door me vriende en door security
denk dat ik 2 x bijna in coma lag...
haha maarja hoort er allemaal bij!
ketsen sws :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:50 

Donateur

Jaa ik hou echt van die camping, 2 jaar geleden op met een flinke groep op brommertjes erheen (85km rijden). Zoo heerlijk met mooi weer, en dan daar aankomen eerst lekker op die terrasjes zitten in dat dorpie. En 's avonds of opzoek naar een slaapplek bij een chick, of anders op het strand. :D Vorige jaar en dit jaar gewoon lekker met me waggie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:52 

Bierkoning

haha toen ik dr was ben ik ook echt 20 uur per dag dronken egweest en de andere 4 uur lag ik in coma :lol:
gewoon bij het ontbijt al een kouwe tijger, en dan de hele dag door tanken :thumbsup:
dit jaar ook "at een krat" spelen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:57 

Donateur

Pommer schreef:
haha toen ik dr was ben ik ook echt 20 uur per dag dronken egweest en de andere 4 uur lag ik in coma :lol:
gewoon bij het ontbijt al een kouwe tijger, en dan de hele dag door tanken :thumbsup:

hee marrreh
we moeten wel ff zorge dat we elkaar herkenne daar, kunne we nog ff de Hardtraxxers uithangen een keertje ofniedan? :thumbsup:
en je hebt daar een fucking nice kooi voor kooivoetbal, serieus, kheb wel 20 uur gevoetbald in die week haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:58 

Donateur

frankhardenberg schreef:
Pommer schreef:

hee marrreh
we moeten wel ff zorge dat we elkaar herkenne daar, kunne we nog ff de Hardtraxxers uithangen een keertje ofniedan? :thumbsup:
en je hebt daar een fucking nice kooi voor kooivoetbal, serieus, kheb wel 20 uur gevoetbald in die week haha :P

Welke datum gaan jullie dit jaar naar renesse? , want misschien kom ik dat weekend dan wel ff buurten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:11 

Bierkoning

frankhardenberg schreef:
Pommer schreef:

hee marrreh

Haha is goed, we regelen dan wel ff wat ;) kunnen we ff buurten :beer:
ik ben niet in die kooi geweest, heb sws niks aan enige activiteiten gedaan, op het bierspel na xd

@ Kevin
29 juli tot 5 augustus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:15 

Donateur

Pommer schreef:
@ Kevin
29 juli tot 5 augustus!

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 09:29 

Donateur

frankhardenberg schreef:
Pommer schreef:
@ Kevin
29 juli tot 5 augustus!

+1

haha balen, dan zit ik zelf nog met me hol in Albufeira ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 14:16 

Hardtraxx Elite

Heb het er met m'n vriendin over gehad om samen naar Sunny Beach of naar een plaats in Spanje te gaan. We hebben pas 2 maanden dus durven eigenlijk nog niet te boeken.. :P Maarja, in de zomer zullen er vast nog wel wat leuke last minutes te boeken zijn.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 14:32 

Bierkoning

sws niet met je vriendin gaan, beter 1/2 weken lang één groot feest met je vrienden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

gvd we moeten nog steeds boeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

Vakantie? Ik ga gewoon 5 k verdienen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:25 

Hardtraxx Elite

Ik krijg helemaal zin in de zomer! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

Een dezer dagen ook maar ff vakantie roggelen. 1 augustus tot 10 augustus lijkt mij het best. Mis ik Dominator niet en The Qontinent ook niet. Maten zijn het er niet mee eens, maar ze moeten niet zo zeuren, ik ben de boeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 13:13 

Donateur

Chukkels schreef:
Een dezer dagen ook maar ff vakantie roggelen. 1 augustus tot 10 augustus lijkt mij het best. Mis ik Dominator niet en The Qontinent ook niet. Maten zijn het er niet mee eens, maar ze moeten niet zo zeuren, ik ben de boeker :P

NICE! :woot:
en waar gaat de vakantione heen ?? ;)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic