2x 8 is ook 16Pommer wrote:Ze zijn daar over het algemeen zo'n 7 tot 10 jaar kevin
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
jaa ook op vrijdagPommer wrote:Nicefrankhardenberg wrote:danben ik ook @ Duin & Strand!Pommer wrote:29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivalsook op de vrijdagcamping dan? die is namelijk veel chiller
![]()
Ik ben vorige zomer in Malgrat geweest, en ik vond het geweldig!mrazura wrote:Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Hoe hoog ligt daar de gemiddelde leeftijd ongeveer? Ik ben vorig jaar speciaal Salou gegaan, omdat daar de gemiddelde leeftijd hoger schijnt te liggen. 15/16 jarigen zit ik niet echt op te wachten.
Er zijn 2 echte hollandse kroegen (Costa & Asteriks) waar we altijd heen gingen tot een uurtje of 3, en daarna meestal naar Palm Beach want daar waren ook veel Nederlanders en werd ook wel leuke muziek gedraaid.
Je hebt ook nog andere clubs als Tropicana & QK maar die vond ik zelf iets minder, daar kwamen ook de meeste niet-nederlanders zeg maar![]()
Kben ook 3 x naar Lloret geweest maar ik vond het in Malgrat een stuk gezelliger![]()
dus zeker een aanrader!
was vorig jaar ook, vrijdag is indd 10 x beter.
vorig jaar af en toe wel een dame van zaterdag moeten halen maar dat kwam omdat we de 1e 3 nachten in renesse zelf uitgingen (behalve die zondag met WK dan maar moest daarna zo keihard janken gewoon dat k nie meer uit wou savonds:P )
jah dat is het mooie, de mensen van zaterdag kunnen wel bij vrijdag overnachten, maar andersom is het een stuk moeilijker
Maarja dan moet je dus wel altijd je vrouwtje naar jou tent meenemen en kan je niet naar die van haar als ze op zaterdag zit
Maarja dan moet je dus wel altijd je vrouwtje naar jou tent meenemen en kan je niet naar die van haar als ze op zaterdag zit
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
ach wij hebbe 2 legertenten voor 14 man in totaal terwijl we maar met 11 of 12 man zijnPommer wrote:jah dat is het mooie, de mensen van zaterdag kunnen wel bij vrijdag overnachten, maar andersom is het een stuk moeilijker![]()
+ we hebbe miss nog 2 persoonstentjes er naast/voor.
+ daarbij dat we ongeveer allemaal christelijk zijn maar de helft wil wel neuken en de andere helft niet haha
dus altijd wel plek genoeg bij ons
indd, kwou een nacht bij zaterdag blijve maar werd ik bijna met hele tent van vrijdag afgekickt.
heb me er nog uit kunnen lullen dat ik deed of ik ehlemaal van de kaart was en verdwaald was
majah, als 1 iemand aggresief word ofzo is je hele tent weg dus dat is wel kut!
Die zin snap ik ff niet? geen sex voor het huwelijk? voor jou vriendengroep en jou erbij?frankhardenberg wrote:ach wij hebbe 2 legertenten voor 14 man in totaal terwijl we maar met 11 of 12 man zijnPommer wrote:jah dat is het mooie, de mensen van zaterdag kunnen wel bij vrijdag overnachten, maar andersom is het een stuk moeilijker![]()
+ we hebbe miss nog 2 persoonstentjes er naast/voor.
+ daarbij dat we ongeveer allemaal christelijk zijn maar de helft wil wel neuken en de andere helft niet haha
dus altijd wel plek genoeg bij onsindd, kwou een nacht bij zaterdag blijve maar werd ik bijna met hele tent van vrijdag afgekickt.
heb me er nog uit kunnen lullen dat ik deed of ik ehlemaal van de kaart was en verdwaald was![]()
majah, als 1 iemand aggresief word ofzo is je hele tent weg dus dat is wel kut!
dacht dat alleen moslims dat hadden
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
nee wij ook maar ik krijg de laatste tijd de indruk dat meer christenen dat doen dan onchristenen hahaKevin-Raw wrote:Die zin snap ik ff niet? geen sex voor het huwelijk? voor jou vriendengroep en jou erbij?
dacht dat alleen moslims dat hadden
in mijn dorp is iedereen christelijk maar iedereen neukt al op z'n 14e 
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
+1Pommer wrote:in mijn dorp is iedereen christelijk maar iedereen neukt al op z'n 14e
meisjes van 13 hier.
en die doen t ook ff zo met een gast van 18 of 19 he.
te ziek eigenlijk..
Hebben ze in Marmaris toevallig een stamptentje
?
JA / NEED-Ruz wrote:Hebben ze in Marmaris toevallig een stamptentje?
Was er vorige zomer, niet echt stamptenten maar in de Rembrand werd het laatste uur altijd volgas hardcore gedraait
En respect voor jou Frank, vooral op zoon camping
Dit jaar sowieso weer een paar weekenden erheen!
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
haha ja ik had ook 2 avonden iets te veel gehad, kon 2 keer serieus niet meer bewegen, ben de tent in gesleept door me vriende en door securityKevin-Raw wrote:JA / NEED-Ruz wrote:Hebben ze in Marmaris toevallig een stamptentje?
Was er vorige zomer, niet echt stamptenten maar in de Rembrand werd het laatste uur altijd volgas hardcore gedraait, maar dat was om de tent een beetje leeg te krigjen
En respect voor jou Frank, vooral op zoon campingIk vind dat juist geniaal aan die camping dat wanneer je er maar komt en een beetje je best doet je altijd wel ff ken ketsen met een wijfie
Dit jaar sowieso weer een paar weekenden erheen!
denk dat ik 2 x bijna in coma lag...
haha maarja hoort er allemaal bij!
ketsen sws
Jaa ik hou echt van die camping, 2 jaar geleden op met een flinke groep op brommertjes erheen (85km rijden). Zoo heerlijk met mooi weer, en dan daar aankomen eerst lekker op die terrasjes zitten in dat dorpie. En 's avonds of opzoek naar een slaapplek bij een chick, of anders op het strand.
Vorige jaar en dit jaar gewoon lekker met me waggie 
haha toen ik dr was ben ik ook echt 20 uur per dag dronken egweest en de andere 4 uur lag ik in coma
gewoon bij het ontbijt al een kouwe tijger, en dan de hele dag door tanken
dit jaar ook "at een krat" spelen
gewoon bij het ontbijt al een kouwe tijger, en dan de hele dag door tanken
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
hee marrrehPommer wrote:haha toen ik dr was ben ik ook echt 20 uur per dag dronken egweest en de andere 4 uur lag ik in coma![]()
gewoon bij het ontbijt al een kouwe tijger, en dan de hele dag door tanken![]()
we moeten wel ff zorge dat we elkaar herkenne daar, kunne we nog ff de Hardtraxxers uithangen een keertje ofniedan?
en je hebt daar een fucking nice kooi voor kooivoetbal, serieus, kheb wel 20 uur gevoetbald in die week haha
Welke datum gaan jullie dit jaar naar renesse? , want misschien kom ik dat weekend dan wel ff buurtenfrankhardenberg wrote:hee marrrehPommer wrote:haha toen ik dr was ben ik ook echt 20 uur per dag dronken egweest en de andere 4 uur lag ik in coma![]()
we moeten wel ff zorge dat we elkaar herkenne daar, kunne we nog ff de Hardtraxxers uithangen een keertje ofniedan?![]()
en je hebt daar een fucking nice kooi voor kooivoetbal, serieus, kheb wel 20 uur gevoetbald in die week haha
Haha is goed, we regelen dan wel ff watfrankhardenberg wrote:hee marrrehPommer wrote:haha toen ik dr was ben ik ook echt 20 uur per dag dronken egweest en de andere 4 uur lag ik in coma![]()
we moeten wel ff zorge dat we elkaar herkenne daar, kunne we nog ff de Hardtraxxers uithangen een keertje ofniedan?![]()
ik ben niet in die kooi geweest, heb sws niks aan enige activiteiten gedaan, op het bierspel na
@ Kevin
29 juli tot 5 augustus!
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
+1Pommer wrote:@ Kevin
29 juli tot 5 augustus!
haha balen, dan zit ik zelf nog met me hol in Albufeirafrankhardenberg wrote:+1Pommer wrote:@ Kevin
29 juli tot 5 augustus!
Heb het er met m'n vriendin over gehad om samen naar Sunny Beach of naar een plaats in Spanje te gaan. We hebben pas 2 maanden dus durven eigenlijk nog niet te boeken..
Maarja, in de zomer zullen er vast nog wel wat leuke last minutes te boeken zijn.. 
sws niet met je vriendin gaan, beter 1/2 weken lang één groot feest met je vrienden 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Vakantie? Ik ga gewoon 5 k verdienen 
Een dezer dagen ook maar ff vakantie roggelen. 1 augustus tot 10 augustus lijkt mij het best. Mis ik Dominator niet en The Qontinent ook niet. Maten zijn het er niet mee eens, maar ze moeten niet zo zeuren, ik ben de boeker 
NICE!Chukkels wrote:Een dezer dagen ook maar ff vakantie roggelen. 1 augustus tot 10 augustus lijkt mij het best. Mis ik Dominator niet en The Qontinent ook niet. Maten zijn het er niet mee eens, maar ze moeten niet zo zeuren, ik ben de boeker
en waar gaat de vakantione heen ??