frankhardenberg schreef:
Pommer schreef:
29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals

danben ik ook @ Duin & Strand!

Nice

ook op de vrijdagcamping dan? die is namelijk veel chiller
mrazura schreef:
Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Hoe hoog ligt daar de gemiddelde leeftijd ongeveer? Ik ben vorig jaar speciaal Salou gegaan, omdat daar de gemiddelde leeftijd hoger schijnt te liggen. 15/16 jarigen zit ik niet echt op te wachten.
Ik ben vorige zomer in Malgrat geweest, en ik vond het geweldig!
Er zijn 2 echte hollandse kroegen (Costa & Asteriks) waar we altijd heen gingen tot een uurtje of 3, en daarna meestal naar Palm Beach want daar waren ook veel Nederlanders en werd ook wel leuke muziek gedraaid.
Je hebt ook nog andere clubs als Tropicana & QK maar die vond ik zelf iets minder, daar kwamen ook de meeste niet-nederlanders zeg maar
Kben ook 3 x naar Lloret geweest maar ik vond het in Malgrat een stuk gezelliger
dus zeker een aanrader!
was vorig jaar ook, vrijdag is indd 10 x beter.
vorig jaar af en toe wel een dame van zaterdag moeten halen maar dat kwam omdat we de 1e 3 nachten in renesse zelf uitgingen (behalve die zondag met WK dan maar moest daarna zo keihard janken gewoon dat k nie meer uit wou savonds:P )