Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 21:12 

Hardtraxx Veteran

Wat zijn de plannen, beste mede-HT'ers :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 21:31 

Bierkoning

Voor het eerst in 5 jaar niet op zuipvakantie met vrienden denk ik, veel gaan al met hun vriendin. Misschien dat de rest nog wel last minute wat boekt (waar ik dan ook bij hoor), maar we boeken nu in ieder geval nog niks.

Het is wel de bedoeling om dan ipv de vakantie naar Tomorrowland te gaan, maar dat zal moeilijk genoeg worden. Anders in ieder geval lekker veel festivals pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 21:45 

Hardtraxx Veteran

Sowieso de festivals ja :P

Wij gaan op 25 juli 8 dagen naar Marmaris, appartementen Kaptan Poyraz.
Iemand al eerder in Marmaris geweest? Wat zijn de do's en don'ts ? En wat kun je verwachten qua man/vrouw verhouding en prijzen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:01 

Hardtraxx Veteran

Weekje 22-persoons villa in de Ardennen met 15 man
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:10 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Sowieso de festivals ja :P

Wij gaan op 25 juli 8 dagen naar Marmaris, appartementen Kaptan Poyraz.
Iemand al eerder in Marmaris geweest? Wat zijn de do's en don'ts ? En wat kun je verwachten qua man/vrouw verhouding en prijzen ?

Wij waren vorig jaar in Marmaris. Bier was er duur in de kroeg, omgerekend rond de €4,50 tot €5,00 volgens mij, wel flesjes. Vond het er eigenlijk veel te heet, was niet prettig meer, airco heb je wel nodig. Als je bier in supermarkten haalt kun je het best naar een grote supermarkt gaan, daar is het meestal goedkoper.
En die activiteiten van GO GO begonnen een beetje te vroeg voor de lamme houding van onze groep, 1 of 2 dingen gemist die overdag waren en dingen die 's avonds waren was telkens haasten. Maar je kan zelf beslissen wel activiteiten pakket je neemt, hoeveel dingen je gaat doen zegmaar. Dat we telkens laat waren lag vooral aan ons zelf natuurlijk. Man/vrouw verhouding schat ik op 60/40, maar pin me er niet op vast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:31 

Hardtraxx Veteran

17 juli 12 dagen met z'n 8en naar Sunny Beach, all in hotelletje. Iemand al eens Sunny beach geweest? Positieve ervaringen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 23:16 

Kraak... Piep...

Festivals bezoeken en werken. Een jaartje vakantie overslaan, hooguit twee weekendjes weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 23:18 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
17 juli 12 dagen met z'n 8en naar Sunny Beach, all in hotelletje. Iemand al eens Sunny beach geweest? Positieve ervaringen?

Het is daar vetjes! Huur aub geen golfkar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 23:19 

Hardtraxx Veteran

Ik ga 2 weken naar Albureira, in 2012 al geweest toen goed bevallen. Heb er al zin in. Maar eerst in de mei vakantie weekje karpervissen in Frankrijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 01:00 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
chas1n schreef:

Huur aub geen golfkar :D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 01:02 

Hardtraxx Veteran

Sowieso stuk of 5/6 festivals pakken, en grote kans dat ik weekend Qontinent ga. Misschien met ouders nog weekje weg, maar verder denk ik veel thuiszitten en werken om lekker geld te verdienen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 01:03 

Hardtraxx Veteran

Welk hotel urban? Ik zit van 30 juli t/m 13 augustus in Marmaris.
Edit: Ik kan niet lezen.
SL8492 schreef:
Sowieso stuk of 5/6 festivals pakken

En nu wel echt? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 01:04 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Welk hotel urban? Ik zit van 30 juli t/m 13 augustus in Marmaris.
SL8492 schreef:
Sowieso stuk of 5/6 festivals pakken

En nu wel echt? xd

Ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 10:15 

Donateur

Al me maten en mezelf zijn flink onder de plak bij onze vriendinnen, dus vorig jaar niet weg geweest. Wel weekendje barcelona gedaan maar dit jaar willen we weer gaan. Niet voor de volle 2 weken, maar gewoon 4/5 dagen.
We gaan naar Mallorca want dat was onze beste vakantie ooit, dus die gaan we even herbeleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 10:18 

Hardtraxx Veteran

In iedergeval week of 2 weken weg met de meid. Verder zie ik t wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:36 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

Maak geen overlast en hou aub bewakers te vriend. Is even heel grimmig geweest 2 jaar geleden bij ons. Verder is de Gladen Viking een must.

Ik ga met de vrouw naar Kreta/Rhodos/Kos :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:45 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

3x op rij geweest, geniaal! Echt de tijd van mijn leven gehad daar.

Zelf ga ik dit jaar niet op vakantie. Veel festival weekenden (DefQon.1, Intents, Tomorrowland, The Qontinet en Decibel) en nog wat losse festivals. Misschien dat we nog een weekend/week weg gaan met de vriendengroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:17 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:

Opzich best vet daar, maar die bulgaren zijn echt kut. Maat van me is 2x beroofd, 1 keer 100 lev kwijt aan zo'n fruitmannetje, wat ongeveer 50 euro is omgerekend, en 1 keer na het uitgaan door een anabool.

Zelf weet ik nog niet ga, veel vrienden hebben geen geld en/of gaan al met hun vriendin :/
Als ik ga wordt het waarschijnlijk Albufeira ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

10 dagen hier slapen:
Afbeelding

inclusief 3 dagen hier feestje vieren:
Afbeelding

:innocent: :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:00 

Hardtraxx Veteran

Het plan is om net zoals vorig jaar met z'n alleen in een villa te gaan. Vorig jaar was het Kroatië, dit jaar willen wen aar Albufeira. Dus, als iemand een goede tip heeft: komt u maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:04 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Het plan is om net zoals vorig jaar met z'n alleen in een villa te gaan. Vorig jaar was het Kroatië, dit jaar willen wen aar Albufeira. Dus, als iemand een goede tip heeft: komt u maar :D

Wij willen ook Albufeira. Ook een villaaa :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:53 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
We gaan naar Mallorca want dat was onze beste vakantie ooit, dus die gaan we even herbeleven.

Ook al 2 keer geweest ondertussen, geniaal daar. :worship: Sowieso moet je die club BCM een keer meepakken daar, de tering tijd van m´n leven gehad daar, die Engelse hoeren daar in die club :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 21:46 

Hardtraxx Elite

Ik ga zoals de laatste 5 jaar weer festivals pakken. Vorig jaar een week Sziget Festival geweest, dit jaar gaan we naar Dour Festival en Solar. Overgns zuipvakantie's heeft mij nooit echt leuk gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:18 

Hardtraxx Veteran

Begin augustus 8 of 11 dagen naar Chersonissos. :D

Over Albu: Volgens mij had je een villapark tussen het oude en nieuwe gedeelte zitten, vlakbij de supermarkten (Vilanova ofzo dacht ik). Van veel mensen die daar zaten gehoord dat het een aanrader was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:26 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar voor het eerst sinds tijden weer eens lekker op zon vakantie met mijn vriendin

Vorig jaar Tomorrowland gedaan, daarvoor Sziget en daarvoor een festivalseizoen dus lijkt me heerlijk lekker relaxen en zonnen :cool: waar weet ik alleen nog niet, waarschijnlijk een Grieks eiland
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic