Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:05 

Hardtraxx Veteran

Dus, wie gaat er dit jaar nog op vakantie in de zomer en wat is volgens jou de ideale bestemming?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:07 

Hardtraxx Veteran

Denk toch weer festivals pakken met hopelijk weer een tomorrowland, is al duur zat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:17 

Gewoon wat festivals afgaan, laatste keer dat ik op vakantie ben geweest was ik 14 :P

En met de vriendegroep heeft geen zin, de een heeft geen geld, dit dat je weet hoe het gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:32 

Hardtraxx Veteran

Mijn zomervakantie is al geboekt, met 8 man naar Albufeira van 5-16 augustus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:37 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:

Nice! Wij zitten nog te twijfelen tussen Spanje (Mallorca, Lloret), Cherso of Marmaris. Sunny Beach veel slechts over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:44 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Uberhout schreef:

Nice! Wij zitten nog te twijfelen tussen Spanje (Mallorca, Lloret), Cherso of Marmaris. Sunny Beach veel slechts over gehoord.

Ja, je hoort eigenlijk over alle bestemmingen wel negatieve dingen.. Bij Lloret dat de man/vrouw verhouding 90/10 is en veel tokkievolk, voor Cherso geldt hetzelfde. Marmaris en Mallorca zijn als ik de reviews mag geloven voor veel mensen te klein. Bij Sunny Beach heb je het standaard verhaal over de hoeren, fruitverkopers en kleerkasten die je op een subtiele manier van je geld afhelpen.

Ben zelf alleen naar Lloret geweest, en heb gewoon een hele brute vakantie gehad. Man/vrouw verhouding is inderdaad niet geweldig, maar als je voor de dames gaat, dan kan je echt wel scoren... Uitgaansgelegenheden zijn er sowieso zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:46 

Calella is nog een leuke plaats... Wij kijken op actievandedag.nl en zien wel of daar iets deftig tussen komt :)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:55 

Ze zeggen dat als je voor de vrouwen wilt gaan je naar Salou moet gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:00 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Nando schreef:
Uberhout schreef:

Ja, je hoort eigenlijk over alle bestemmingen wel negatieve dingen.. Bij Lloret dat de man/vrouw verhouding 90/10 is en veel tokkievolk, voor Cherso geldt hetzelfde. Marmaris en Mallorca zijn als ik de reviews mag geloven voor veel mensen te klein. Bij Sunny Beach heb je het standaard verhaal over de hoeren, fruitverkopers en kleerkasten die je op een subtiele manier van je geld afhelpen.

Ben zelf alleen naar Lloret geweest, en heb gewoon een hele brute vakantie gehad. Man/vrouw verhouding is inderdaad niet geweldig, maar als je voor de dames gaat, dan kan je echt wel scoren... Uitgaansgelegenheden zijn er sowieso zat.

Klopt. Iedere plaats heeft ook wel z'n nadelen lijkt me, maar over Mallorca tot nu toe weinig slechte verhalen gehoord. Schijnen ook echt grote clubs te zitten itt Cherso met nagenoeg alleen maar kroegen. Lijkt me ook nog niet zo populair als bijvoorbeeld Cherso of Lloret, dus minder paupervolk/haantjes gedrag. Heb ook niet echt zin om beroofd te worden als je een keer alleen loopt en in Turkije zit je weer met het eten.. Denk dat Spanje sowieso voorrang heeft. In welk jaar was jij in Lloret? Met zo'n grote man/vrouw verhouding lijkt het me nog best een opgave om te scoren tenzij ze echt te makkelijk zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:02 

Als er trouwens mensen met het vliegtuig voordelig naar Sunny Beach willen:
http://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/12-01-2013-corendon-bulgarije

En Salou blijkt saaier te zijn dan Calella, kan je beter naar Calella voor de vrouwtjes :)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:09 

Hoor ook altijd zoveel verhaaltjes over vakantie over de vrouwtjes, maar het gros moet blij zijn dat het bij kussen is gebleven als ik de verhalen moet geloven die ik allemaal heb gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:30 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Hoor ook altijd zoveel verhaaltjes over vakantie over de vrouwtjes, maar het gros moet blij zijn dat het bij kussen is gebleven als ik de verhalen moet geloven die ik allemaal heb gehoord :P

Denk dat dat per persoon verschilt. Als je een beetje moeite doet lukt het je makkelijk, meeste wijven komen daar ook niet voor de souvenirs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:37 

In lloret is het zo dat elke vrouw daar bitcherig rondloopt omdat ze toch weet dat ze in de minderheid is, ze wordt toch versierd...
In Lloret zie je ook niet iedereen kussen ofzo. In Calella daarentegen hadden wij een schuimparty waar gewoon een doorschuifsysteem was, echt iedereen stond te kussen en te schuren.. Wat een mooie avond was dat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:42 

Ik heb ooit gekust met een meidje die van te voren met een turk heeft staan kussen, ik wist niet hoe snel ik thuis naar de listerine vloog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:58 

Maatje van mij heeft ooit een meisje gekust die iets daarvoor gezogen en geslokken had, maar hij is dat pas later te weten gekomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:05 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Maatje van mij heeft ooit een meisje gekust die iets daarvoor gezogen en geslokken had, maar hij is dat pas later te weten gekomen :lol:

:sick:

Ik weet t nog niet, ga denk sowieso met m'n ouders naar Vietnam/Thailand, dus dan word vakantie met vrienden beetje lastig, ook al wil ik wel. Vorig jaar Cherso geweest, was epic. Denk dat ik weer naar Lowlands ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:11 

Ik kon ook met me moeder en stiefpa mee gaan naar Kaapverdische Eilanden 15 dagen, of mocht thuis blijven en krijg dan 500 euro ipv mee te gaan dus doe ik dat maar.
Heb daar toch niks te zoeken dacht ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:31 

Hardtraxx Veteran

wss een jaar party's in nederland opgeven voor een week las vegas tijdens EDC festival :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:38 

Hardtraxx Veteran

In de zomer lekker een weekje naar Zante.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

Wij zitten er aan te denken om met zo'n 10 á 15 jongens en 5 meiden op vakantie te gaan.
Nog geen concrete plannen, maar lijkt mij wel erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:51 

Bierkoning

Mallorca :loving:

Je hebt echt alles daar, van gezellige Nederlandse kroegjes tot enorme Duitse megahallen en van één van de grootste discotheken van Europa (BCM) tot apres ski hutten. Strand is ook fucking chill en dat zeewater is ook heerlijk, je hoeft er niet eens aan te wennen, je kan d'r zo inlopen. En het is één van de populairste plekken voor vrouwen heb ik mij laten vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:58 

Hardtraxx Crew

De plannen liggen er om ergens naar spanje te rijden, iig niet naar zo'n jongerenplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:01 

wootum schreef:
De plannen liggen er om ergens naar spanje te rijden, iig niet naar zo'n jongerenplaats.

Tusse de bejaarde op Lanzerote :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:02 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Klopt. Iedere plaats heeft ook wel z'n nadelen lijkt me, maar over Mallorca tot nu toe weinig slechte verhalen gehoord. Schijnen ook echt grote clubs te zitten itt Cherso met nagenoeg alleen maar kroegen. Lijkt me ook nog niet zo populair als bijvoorbeeld Cherso of Lloret, dus minder paupervolk/haantjes gedrag. Heb ook niet echt zin om beroofd te worden als je een keer alleen loopt en in Turkije zit je weer met het eten.. Denk dat Spanje sowieso voorrang heeft. In welk jaar was jij in Lloret? Met zo'n grote man/vrouw verhouding lijkt het me nog best een opgave om te scoren tenzij ze echt te makkelijk zijn. :P

Ik was in 2011 in Lloret, eind juli/begin augustus geloof ik. Zoals Spablauw al aangeeft zijn de meeste meiden wel lastig, omdat ze weten dat er toch genoeg mannen zijn.. Dan worden ze vanzelf kieskeurig, zoenen is dan nog niet zo'n kunst, maar als je meer wilt denk ik dat het nog best lastig kan worden ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:02 

Hardtraxx Crew

JEFSKIII schreef:
wootum schreef:

Tusse de bejaarde op Lanzerote :loving:

Beetje moeilijk te komen met de auto he :P

En over Mallorca: Ge-ni-aal. Gaafste vakantie die ik tot nu toe heb gehad.
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic