Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende

Waar ga je naartoe op zomervakantie??
Chersonissos (kreta) 6%  6%  [ 6 ]
Rimini (italië) 2%  2%  [ 2 ]
Sunnybeach/golden sand (bulgarije) 12%  12%  [ 12 ]
Marmaris (turkije) 2%  2%  [ 2 ]
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust) 26%  26%  [ 26 ]
Kos, Rhodos (griekenland) 0%  0%  [ 0 ]
Mallorca (spanje) 2%  2%  [ 2 ]
Albufeira (portugal) 5%  5%  [ 5 ]
Anders namelijk..... 45%  45%  [ 45 ]
Totaal aantal stemmen : 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste Hardtraxxers,

Het is misschien nog een beetje aan de vroege kant, maar over 2 weken. Komen de zomervakantieboeken alweer uit. En voor januari moet er geboekt worden voor de vroegboekkorting.
Dus ik dacht laat ik er alvast een topic over maken.
Want ik en me vriendengroep moeten weer opzoek naar een mooie feest bestemming.
We waren 2 jaar geleden naar Chersonissos geweest, dat is in 1 woord GEWELDIG
Vorig jaar naar de turkse kust, Marmaris. Dat was ook super, maar anders super. Wij vonden persoonlijk Chersonissos toch gaver.
Jaren daarvoor ook naar Terschelling(appelhof) geweest, en weekendjes Duin&Strand, wat natuurlijk ook helemaal super was. Maar buitenland is net ff wat leuker en anders :P

Mijn vraag aan jullie is,
-Waar zijn jullie in de laatste jaren heen geweest?
-Wat was van die de meeste geweldigste vakantie?
-En waar zijn jullie van plan heen te gaan de volgende zomervakantie?


En ik had nog een paar vragen, die echt voor mij persoonljk zijn. :innocent:

Wij zijn aan het twijfelen voor Albufeira of voor de 2e keer naar Chersonissos gaan
Is er iemand die naar beide is geweest??
Of hebben jullie misschien nog andere mooie ideën voor flinke zuipvakanties :beer:

Of heeft iemand goede ervaringen met Albufeira?

Alvast Bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja kan er niet zo goed over mee praten volgend jaar eerste keer naar het buitenland.

Maar onze vrienden groep gaat waarschijnlijk naar sunny beach ook hele goede verhalen overgehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Wat wil je? een zuipvakantie of ook nog dingen zien etc? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeone schreef:
ja kan er niet zo goed over mee praten volgend jaar eerste keer naar het buitenland.

Maar onze vrienden groep gaat waarschijnlijk naar sunny beach ook hele goede verhalen overgehoord


Sunnybeach is geweldig indd hoor je van veel.... er is daar alleen ontzettend veel crimininaliteit, je kan daar niet met veel siraden de straat op, en ze raden je ook aan om allene geld mee te nemen en niet heel je portomonee :thumbdown: Politie doet geen fuk daar, en bewakers en criminelen zitten allemaal in 1 schuitje daarzo :/ maar het schijnt er voorderest wel super te zijn

Ramirez schreef:
Wat wil je? een zuipvakantie of ook nog dingen zien etc? :D

Cultuursnuiven natuurlijk :beer:
Van alle culturen wat proefen als je begrijpt wat ik bedoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja ik weet het niet cherso lijkt me opzich ook wel mooi,

hoeveel was je daarvoor kwijt als ik vragen mag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wij zijn dit jaar in Spanje geweest met 8 man, Santa Susanna dik chille appartementen met fatsoenlijk bed etc.
Zonder hulp van gogo tours etc. Die gasten trekken er echt nog veel geld tussen uit hoor!

Vliegreis retour: 180 euro ( op tijd boeken airberlin dusseldorf)
Appartement voor 2 weken: 400 euro pp

In Santa Susanna/Malgrat De Mar kun je goed stappen leuke tentjes zoals QK/Tropicana/Asterix
Met een taxi ben je voor 5 a 10 euro pp in Lloret De Mar en kun je daar flink feesten, dit geld ook voor Blanes!

Al met al een super vakantie gehad!:D
Vaak genoeg in Temptation gestaan in Lloret met Noisecontrollers, evil activities, Korsakoff etc.

Volgende zomervakantie wordt denk ik toch wel Bali! Echt geniaal daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben van plan naar Lowlands te gaan en naar KaZantip! Hopelijk gaat dit beiden lukken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik ben van plan naar Lowlands te gaan en naar KaZantip! Hopelijk gaat dit beiden lukken :D


Kazantip lijkt me ook rete vet idd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeone schreef:
ja ik weet het niet cherso lijkt me opzich ook wel mooi,

hoeveel was je daarvoor kwijt als ik vragen mag :)


Wij waren voor Chersonissos €800 euro pp kwijt, om daar te komen en slapen, voor dat geld zit je voor 12 dagen in het hoogseizoen in een simpel appartementje zonder ontbyt enzo.

Wat je daar uit geeft hangt van jezelf af, wij gaven bijna 100 eu per dag uit.,

Mijn tottale vakantie had dan ook bijna 2000 euro gekost :woot: maar het was het dubbel en dwars waard!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

als ik je een tip mag geven: Malgrat de Mar
echt een topplek, niet zo druk als lloret, maar je kan er wel makkelijk heen met de taxi als je bijv. naar Temptation(hardstyle/core tent) wil.
genoeg uitgaansplekken daar, holland cafe's noem maar op ;)
super veel nederlanders en vrijwel alle appartementen/hotels liggen aan het strand
wij hebben echt een toptijd gehad daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
als ik je een tip mag geven: Malgrat de Mar
echt een topplek, niet zo druk als lloret, maar je kan er wel makkelijk heen met de taxi als je bijv. naar Temptation(hardstyle/core tent) wil.
genoeg uitgaansplekken daar, holland cafe's noem maar op ;)
super veel nederlanders en vrijwel alle appartementen/hotels liggen aan het strand
wij hebben echt een toptijd gehad daar!


x2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 jaar Lloret was geweldig, Salou is een jaarlijks terugkerend ritueel, maar Chersonissos... :worship:

Wat een geniale plek was dat zeg! Echt beste vakantie ooit! Ow, en camping Duin en Strand in Renesse was ook lachen xd

Volgend jaar waarschijnlijk Portugal. Geen idee wat m'n maten al op het oog hebben, ik zie het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
2 jaar Lloret was geweldig, Salou is een jaarlijks terugkerend ritueel, maar Chersonissos... :worship:

Wat een geniale plek was dat zeg! Echt beste vakantie ooit! Ow, en camping Duin en Strand in Renesse was ook lachen xd

Volgend jaar waarschijnlijk Portugal. Geen idee wat m'n maten al op het oog hebben, ik zie het wel.


Jaa camping Duin & Strand, ga ik jaarlijks nog weekendjes heen, is een klein uurtje rijden vanaf hier :thumbsup:
Lekker simpel wijfies knallen daaro :P :bomb:

Jaa portugal / Albufeira , zitten wij ook naar te kijken, maar volgens mij kan niks CHERSONISSOS overtreffen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet aan mij besteedt dat soort vakanties. Doe mij maar gewoon lekker rustig aan. Feesten kan ik thuis ook wel en das vaak veel leuker en goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mallorca is ook tof? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Mallorca is ook tof? :bomb:


Heb hem ertussen gezet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:

Jaa camping Duin & Strand, ga ik jaarlijks nog weekendjes heen, is een klein uurtje rijden vanaf hier :thumbsup:
Lekker simpel wijfies knallen daaro :P :bomb:



What the fak, je bent toch ouder dan 22 ofzo? :P DIe meisjes daar zijn vaak net 16 :P

Maaar desalniettemin is Duin en Strand wel faacking wijs..
Gods Renesse, echt koningtijden beleeft hoor..

BALKBRUG & SAASVELD :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Kevin-Raw schreef:

Jaa camping Duin & Strand, ga ik jaarlijks nog weekendjes heen, is een klein uurtje rijden vanaf hier :thumbsup:
Lekker simpel wijfies knallen daaro :P :bomb:



What the fak, je bent toch ouder dan 22 ofzo? :P DIe meisjes daar zijn vaak net 16 :P

Maaar desalniettemin is Duin en Strand wel faacking wijs..
Gods Renesse, echt koningtijden beleeft hoor..

BALKBRUG & SAASVELD :beer:



HAHAAHAHHA nee ik ben deze omer 19 geworden :P , en je mag tot je 21e naar RENESSE camping DUIN & STRAND, Dit jaar erheen geweest, omdat me kleine broertje erzat :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oooh hahaha dan valt het wel mee xd
Dacht ik omdat je al werkt etc xd

Nja verkeerd ingeschat ;) Maar dan is Renesse zeker een goede optie qua wijfies knallen etc :P
Haha en natuurlijk beginnen en eindigen met pils :beer:

Maar Mallorca is ook echt een aanrader, niet facking duur ofzo, mooi strand, Nederlandse hoek @ de Boulevard waar je kunt stappen en alles,
En ook hardstyle /hardcore tent :) Echt top vermaakt daaro, Ik vond het wel heel anders dan bijv Salou!
Wij zaten in een villa met 13 man, wat een feest.. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kreta, nu 2x geweest. En beide keren top!

Verschil is dat je gewoon echt heel de dag bezig kunt zijn op Starbeach en 's nachts. Ben je er al een keer geweest dan ga je gewoon een keer naar de Engelse stad daar. Vermaak gegarandeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Kreta, nu 2x geweest. En beide keren top!

Verschil is dat je gewoon echt heel de dag bezig kunt zijn op Starbeach en 's nachts. Ben je er al een keer geweest dan ga je gewoon een keer naar de Engelse stad daar. Vermaak gegarandeerd!


Jaa klopt, dat hoorde ik ook.. over dat plaatje naast Chersonissos, met alleen maar engelse :P Maar vind dat altijd maar lelijke lompe hoeren, :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Markos schreef:
Kreta, nu 2x geweest. En beide keren top!

Verschil is dat je gewoon echt heel de dag bezig kunt zijn op Starbeach en 's nachts. Ben je er al een keer geweest dan ga je gewoon een keer naar de Engelse stad daar. Vermaak gegarandeerd!


Jaa klopt, dat hoorde ik ook.. over dat plaatje naast Chersonissos, met alleen maar engelse :P Maar vind dat altijd maar lelijke lompe hoeren, :x


Zit een kern van waarheid in, maar het is wel leuk om wat avonden daar te kijken. Toch weer andere kroegen en discotheken en toch een hele andere cultuur ;) En er zijn ook wel knappe Engelse hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Kevin-Raw schreef:
Markos schreef:
Kreta, nu 2x geweest. En beide keren top!

Verschil is dat je gewoon echt heel de dag bezig kunt zijn op Starbeach en 's nachts. Ben je er al een keer geweest dan ga je gewoon een keer naar de Engelse stad daar. Vermaak gegarandeerd!


Jaa klopt, dat hoorde ik ook.. over dat plaatje naast Chersonissos, met alleen maar engelse :P Maar vind dat altijd maar lelijke lompe hoeren, :x


Zit een kern van waarheid in, maar het is wel leuk om wat avonden daar te kijken. Toch weer andere kroegen en discotheken en toch een hele andere cultuur ;) En er zijn ook wel knappe Engelse hoor


Na 10 bier is alles wat vrouwelijk is en een hartslag heeft knap! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

anders namelijk ik heb geen zomervakantie, omdat ik dan moet stage lopen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

haha op Duin en Strand was ik gewoon 23/7 dronken en dat andere uurtje sliep ik ergens en dat was meestal niet eens in m'n eigen tent xd
topvakantie gehad daar, alleen niet zo goed voor je gezondheid :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic