Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Waar ga je naartoe op zomervakantie??

Chersonissos (kreta)
6
6%
Rimini (italië)
2
2%
Sunnybeach/golden sand (bulgarije)
12
12%
Marmaris (turkije)
2
2%
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust)
26
26%
Kos, Rhodos (griekenland)
0
No votes
Mallorca (spanje)
2
2%
Albufeira (portugal)
5
5%
Anders namelijk.....
45
45%

Total votes: 100

Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Beste Hardtraxxers,

Het is misschien nog een beetje aan de vroege kant, maar over 2 weken. Komen de zomervakantieboeken alweer uit. En voor januari moet er geboekt worden voor de vroegboekkorting.
Dus ik dacht laat ik er alvast een topic over maken.
Want ik en me vriendengroep moeten weer opzoek naar een mooie feest bestemming.
We waren 2 jaar geleden naar Chersonissos geweest, dat is in 1 woord GEWELDIG
Vorig jaar naar de turkse kust, Marmaris. Dat was ook super, maar anders super. Wij vonden persoonlijk Chersonissos toch gaver.
Jaren daarvoor ook naar Terschelling(appelhof) geweest, en weekendjes Duin&Strand, wat natuurlijk ook helemaal super was. Maar buitenland is net ff wat leuker en anders :P

Mijn vraag aan jullie is,
-Waar zijn jullie in de laatste jaren heen geweest?
-Wat was van die de meeste geweldigste vakantie?
-En waar zijn jullie van plan heen te gaan de volgende zomervakantie?

En ik had nog een paar vragen, die echt voor mij persoonljk zijn. :innocent:

Wij zijn aan het twijfelen voor Albufeira of voor de 2e keer naar Chersonissos gaan
Is er iemand die naar beide is geweest??
Of hebben jullie misschien nog andere mooie ideën voor flinke zuipvakanties :beer:

Of heeft iemand goede ervaringen met Albufeira?

Alvast Bedankt :thumbup:
Last edited by Kevin-Raw on 11 Jul 2011 09:29, edited 14 times in total.
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
ja kan er niet zo goed over mee praten volgend jaar eerste keer naar het buitenland.

Maar onze vrienden groep gaat waarschijnlijk naar sunny beach ook hele goede verhalen overgehoord
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Wat wil je? een zuipvakantie of ook nog dingen zien etc? :D
Donateur
last seen Oct 2023
jeone wrote:ja kan er niet zo goed over mee praten volgend jaar eerste keer naar het buitenland.

Maar onze vrienden groep gaat waarschijnlijk naar sunny beach ook hele goede verhalen overgehoord
Sunnybeach is geweldig indd hoor je van veel.... er is daar alleen ontzettend veel crimininaliteit, je kan daar niet met veel siraden de straat op, en ze raden je ook aan om allene geld mee te nemen en niet heel je portomonee :thumbdown: Politie doet geen fuk daar, en bewakers en criminelen zitten allemaal in 1 schuitje daarzo :/ maar het schijnt er voorderest wel super te zijn
Ramirez wrote:Wat wil je? een zuipvakantie of ook nog dingen zien etc? :D
Cultuursnuiven natuurlijk :beer:
Van alle culturen wat proefen als je begrijpt wat ik bedoel :P
Last edited by Kevin-Raw on 12 Oct 2010 11:27, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
ja ik weet het niet cherso lijkt me opzich ook wel mooi,

hoeveel was je daarvoor kwijt als ik vragen mag :)
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Wij zijn dit jaar in Spanje geweest met 8 man, Santa Susanna dik chille appartementen met fatsoenlijk bed etc.
Zonder hulp van gogo tours etc. Die gasten trekken er echt nog veel geld tussen uit hoor!

Vliegreis retour: 180 euro ( op tijd boeken airberlin dusseldorf)
Appartement voor 2 weken: 400 euro pp

In Santa Susanna/Malgrat De Mar kun je goed stappen leuke tentjes zoals QK/Tropicana/Asterix
Met een taxi ben je voor 5 a 10 euro pp in Lloret De Mar en kun je daar flink feesten, dit geld ook voor Blanes!

Al met al een super vakantie gehad!:D
Vaak genoeg in Temptation gestaan in Lloret met Noisecontrollers, evil activities, Korsakoff etc.

Volgende zomervakantie wordt denk ik toch wel Bali! Echt geniaal daar.
Last edited by Ramirez on 12 Oct 2010 11:27, edited 1 time in total.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ik ben van plan naar Lowlands te gaan en naar KaZantip! Hopelijk gaat dit beiden lukken :D
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Mol wrote:Ik ben van plan naar Lowlands te gaan en naar KaZantip! Hopelijk gaat dit beiden lukken :D
Kazantip lijkt me ook rete vet idd! :D
Donateur
last seen Oct 2023
jeone wrote:ja ik weet het niet cherso lijkt me opzich ook wel mooi,

hoeveel was je daarvoor kwijt als ik vragen mag :)
Wij waren voor Chersonissos €800 euro pp kwijt, om daar te komen en slapen, voor dat geld zit je voor 12 dagen in het hoogseizoen in een simpel appartementje zonder ontbyt enzo.

Wat je daar uit geeft hangt van jezelf af, wij gaven bijna 100 eu per dag uit.,

Mijn tottale vakantie had dan ook bijna 2000 euro gekost :woot: maar het was het dubbel en dwars waard!!
Last edited by Kevin-Raw on 12 Oct 2010 11:33, edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 12 days ago
als ik je een tip mag geven: Malgrat de Mar
echt een topplek, niet zo druk als lloret, maar je kan er wel makkelijk heen met de taxi als je bijv. naar Temptation(hardstyle/core tent) wil.
genoeg uitgaansplekken daar, holland cafe's noem maar op ;)
super veel nederlanders en vrijwel alle appartementen/hotels liggen aan het strand
wij hebben echt een toptijd gehad daar!
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
JP Hardstyle wrote:als ik je een tip mag geven: Malgrat de Mar
echt een topplek, niet zo druk als lloret, maar je kan er wel makkelijk heen met de taxi als je bijv. naar Temptation(hardstyle/core tent) wil.
genoeg uitgaansplekken daar, holland cafe's noem maar op ;)
super veel nederlanders en vrijwel alle appartementen/hotels liggen aan het strand
wij hebben echt een toptijd gehad daar!
x2 :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
2 jaar Lloret was geweldig, Salou is een jaarlijks terugkerend ritueel, maar Chersonissos... :worship:

Wat een geniale plek was dat zeg! Echt beste vakantie ooit! Ow, en camping Duin en Strand in Renesse was ook lachen xd

Volgend jaar waarschijnlijk Portugal. Geen idee wat m'n maten al op het oog hebben, ik zie het wel.
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:2 jaar Lloret was geweldig, Salou is een jaarlijks terugkerend ritueel, maar Chersonissos... :worship:

Wat een geniale plek was dat zeg! Echt beste vakantie ooit! Ow, en camping Duin en Strand in Renesse was ook lachen xd

Volgend jaar waarschijnlijk Portugal. Geen idee wat m'n maten al op het oog hebben, ik zie het wel.
Jaa camping Duin & Strand, ga ik jaarlijks nog weekendjes heen, is een klein uurtje rijden vanaf hier :thumbsup:
Lekker simpel wijfies knallen daaro :P :bomb:

Jaa portugal / Albufeira , zitten wij ook naar te kijken, maar volgens mij kan niks CHERSONISSOS overtreffen :/
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Niet aan mij besteedt dat soort vakanties. Doe mij maar gewoon lekker rustig aan. Feesten kan ik thuis ook wel en das vaak veel leuker en goedkoper.
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Mallorca is ook tof? :bomb:
Donateur
last seen Oct 2023
Beuntie wrote:Mallorca is ook tof? :bomb:
Heb hem ertussen gezet! :P
Last edited by Kevin-Raw on 12 Oct 2010 13:46, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Kevin-Raw wrote:
Jaa camping Duin & Strand, ga ik jaarlijks nog weekendjes heen, is een klein uurtje rijden vanaf hier :thumbsup:

What the fak, je bent toch ouder dan 22 ofzo? :P DIe meisjes daar zijn vaak net 16 :P

Maaar desalniettemin is Duin en Strand wel faacking wijs..
Gods Renesse, echt koningtijden beleeft hoor..

BALKBRUG & SAASVELD :beer:
Donateur
last seen Oct 2023
Beuntie wrote:
Kevin-Raw wrote:

What the fak, je bent toch ouder dan 22 ofzo? :P DIe meisjes daar zijn vaak net 16 :P

Maaar desalniettemin is Duin en Strand wel faacking wijs..
Gods Renesse, echt koningtijden beleeft hoor..

BALKBRUG & SAASVELD :beer:

HAHAAHAHHA nee ik ben deze omer 19 geworden :P , en je mag tot je 21e naar RENESSE camping DUIN & STRAND, Dit jaar erheen geweest, omdat me kleine broertje erzat :beer:
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Oooh hahaha dan valt het wel mee xd
Dacht ik omdat je al werkt etc xd

Nja verkeerd ingeschat ;) Maar dan is Renesse zeker een goede optie qua wijfies knallen etc :P
Haha en natuurlijk beginnen en eindigen met pils :beer:

Maar Mallorca is ook echt een aanrader, niet facking duur ofzo, mooi strand, Nederlandse hoek @ de Boulevard waar je kunt stappen en alles,
En ook hardstyle /hardcore tent :) Echt top vermaakt daaro, Ik vond het wel heel anders dan bijv Salou!
Wij zaten in een villa met 13 man, wat een feest.. :beer:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Kreta, nu 2x geweest. En beide keren top!

Verschil is dat je gewoon echt heel de dag bezig kunt zijn op Starbeach en 's nachts. Ben je er al een keer geweest dan ga je gewoon een keer naar de Engelse stad daar. Vermaak gegarandeerd!
Donateur
last seen Oct 2023
Markos wrote:Kreta, nu 2x geweest. En beide keren top!

Verschil is dat je gewoon echt heel de dag bezig kunt zijn op Starbeach en 's nachts. Ben je er al een keer geweest dan ga je gewoon een keer naar de Engelse stad daar. Vermaak gegarandeerd!
Jaa klopt, dat hoorde ik ook.. over dat plaatje naast Chersonissos, met alleen maar engelse :P Maar vind dat altijd maar lelijke lompe hoeren, :x
Last edited by Kevin-Raw on 12 Oct 2010 14:15, edited 2 times in total.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Kevin-Raw wrote:

Jaa klopt, dat hoorde ik ook.. over dat plaatje naast Chersonissos, met alleen maar engelse :P Maar vind dat altijd maar lelijke lompe hoeren, :x
Zit een kern van waarheid in, maar het is wel leuk om wat avonden daar te kijken. Toch weer andere kroegen en discotheken en toch een hele andere cultuur ;) En er zijn ook wel knappe Engelse hoor
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Markos wrote:
Kevin-Raw wrote:

Zit een kern van waarheid in, maar het is wel leuk om wat avonden daar te kijken. Toch weer andere kroegen en discotheken en toch een hele andere cultuur ;) En er zijn ook wel knappe Engelse hoor
Na 10 bier is alles wat vrouwelijk is en een hartslag heeft knap! :D
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
anders namelijk ik heb geen zomervakantie, omdat ik dan moet stage lopen. :/
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 12 days ago
haha op Duin en Strand was ik gewoon 23/7 dronken en dat andere uurtje sliep ik ergens en dat was meestal niet eens in m'n eigen tent xd
topvakantie gehad daar, alleen niet zo goed voor je gezondheid :P