Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende

Waar ga je naartoe op zomervakantie??
Chersonissos (kreta) 6%  6%  [ 6 ]
Rimini (italië) 2%  2%  [ 2 ]
Sunnybeach/golden sand (bulgarije) 12%  12%  [ 12 ]
Marmaris (turkije) 2%  2%  [ 2 ]
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust) 26%  26%  [ 26 ]
Kos, Rhodos (griekenland) 0%  0%  [ 0 ]
Mallorca (spanje) 2%  2%  [ 2 ]
Albufeira (portugal) 5%  5%  [ 5 ]
Anders namelijk..... 45%  45%  [ 45 ]
Totaal aantal stemmen : 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:04 

Hardtraxxer

Tel schreef:
Kepro schreef:
Bier Tanken schreef:
Lorett met de bus :thumbup:

Dat word een hel, dat kan ik je nu zeggen. Spreekt uit ervaring.

Ik ben volgends mij de enigste die het een eitje vond. En natuurlijk die andere gasten dan :P

De maten waar ik mee gingen lagen al lekker te slapen maar ik had daar totaal geen zin in en een paar lui uit de achterhoek voor mij ook niet. Dus hadden we bij de stop veel pils ingeslagen en lekker zuipend Lloret inkomen :D

Hoop niet dat ze bij ons ook te laat zijn want 2 dagen na dat ik terug kom is Decibel. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:49 

Hardtraxx Elite

Eindelijk alles geboekt ^^.
Nu de feesten nog kaarten en dan komt het helemaal goed.
Datums zijn: 22 tot 29 juli en augustus @ Appelhoff, Yup 2 keer ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:51 

Anders, namelijk...
ik ga niet.. doe vakantie werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:52 

Donateur

Ik ga de hele vakantie werken, maar in februari ga ik op vakantie in Zweden, voor een half jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:52 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik ga de hele vakantie werken, maar in februari ga ik op vakantie in Zweden, voor een half jaar :thumbsup:

:cry: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:53 

Donateur

katamaran schreef:
roberttt schreef:

tsja stage :woot:

Lopen mooie vrouwtjes rond daar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
katamaran schreef:
roberttt schreef:

tsja stage :woot:

Lopen mooie vrouwtjes rond daar :drool:

Ik kom sowieso langs :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:07 

Bierkoning

29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:46 

Hardtraxxer

Ik ga in April twee maanden naar Amerika (Santa Barbara of Miami) om daar een cursus Native English te doen.
vervolgens in NL ff lekker werken/zomer vieren in het mooie Fryslân en in ieder geval naar Decibel (met nog een paar dagen vakantie eraan vastplakken :D )

Heb zin in de zomer (die voor mij waarschijnlijk begin april begint) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:10 

Hardtraxx Elite

Vakantie bestaat uit:

Intents
Emporium
6 dagen Rock Werchter
Rondreis Roemenie/Bulgarije
Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

2 weken L'estartit, Spanje!
met broer + vriendin, zus + vriend + kinderen.

gezellige boel dus. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

lang weekend donderdag t/m zondag naar vlieland en een weekendje belgië (The Qontinent).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

Ik wil nu zomerrrrrrrrr :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk 1 of 2 weekjes naar Spanje, naar het huis van m'n oom met wat familie. Voor de rest een hoop festivals. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
lang weekend donderdag t/m zondag naar vlieland en een weekendje belgië (The Qontinent).

Wanneer is The Qontinent? Zoals gewoonlijk weer 2e weekend van augustus? Dit om de vakantie erom heen te plannen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:09 

Hardtraxxer

Vorig jaar in Lloret de mar geweest, super goed bevallen en de heenreis met de bus was super gezellige met allemaal onbekende, al het bier uit de koelkast gekocht met 10 man. Terugreis is zwaar kut en iedereen zit dan te blaffen omdat ze allemaal strontverkouden zijn :')
Wel super veel duitsers daar aanwezig, maar ach, ze hebben iig een hardstyle tent :D :D

Dit jaar weer naar Lloret de mar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Hoe hoog ligt daar de gemiddelde leeftijd ongeveer? Ik ben vorig jaar speciaal Salou gegaan, omdat daar de gemiddelde leeftijd hoger schijnt te liggen. 15/16 jarigen zit ik niet echt op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:24 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Hoe hoog ligt daar de gemiddelde leeftijd ongeveer? Ik ben vorig jaar speciaal Salou gegaan, omdat daar de gemiddelde leeftijd hoger schijnt te liggen. 15/16 jarigen zit ik niet echt op te wachten.

Ik ging naar Lloret toen ik 18 was en de meerderheid was toen van dezelfde leeftijd daar, maar dat is inmiddels ook weer 5 jaar geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Salou gemiddelde leeftijd hoger? :lol:

Salou is 16-17
Lloret/Blanes is 17-19
Rimini is 18-20
Chersonissos was 19-21 (zal nu we 15-18 zijn :') )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:05 

Donateur

Pommer schreef:
29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals :love:

danben ik ook @ Duin & Strand! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:11 

Bierkoning

frankhardenberg schreef:
Pommer schreef:

danben ik ook @ Duin & Strand! :thumbsup:

Nice :thumbsup: ook op de vrijdagcamping dan? die is namelijk veel chiller :P

mrazura schreef:

Ik ben vorige zomer in Malgrat geweest, en ik vond het geweldig!
Er zijn 2 echte hollandse kroegen (Costa & Asteriks) waar we altijd heen gingen tot een uurtje of 3, en daarna meestal naar Palm Beach want daar waren ook veel Nederlanders en werd ook wel leuke muziek gedraaid.
Je hebt ook nog andere clubs als Tropicana & QK maar die vond ik zelf iets minder, daar kwamen ook de meeste niet-nederlanders zeg maar :P
Kben ook 3 x naar Lloret geweest maar ik vond het in Malgrat een stuk gezelliger :thumbup:
dus zeker een aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:12 

Donateur

Chukkels schreef:
mrazura schreef:

Salou gemiddelde leeftijd hoger? :lol:

Salou is 16-17
Lloret/Blanes is 17-19
Rimini is 18-20
Chersonissos was 19-21 (zal nu we 15-18 zijn :') )

Jaa dat denk ik ook, toen ik ging 2 jaar geleden. Toen was ik net 18 geworden. Toen waren wij met me vriendengroep echt HEEL jong daar. Veel mensen van 23 enso. maar door de "HYPE" zal de leeftijd indd wel omlaag schieten.

Dit jaar ff kijken wat de leeftijd in Albufeira is! :D , iemand al een idee uit ervaring? ze moeten wel minstens 11 zijn hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:16 

Bierkoning

Ze zijn daar over het algemeen zo'n 7 tot 10 jaar kevin
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:17 

Donateur

Pommer schreef:
Ze zijn daar over het algemeen zo'n 7 tot 10 jaar kevin

:(

:P haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:18 

Bierkoning

ach je weet wat ze zeggen, hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul :thumbsup:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic