Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago

Waar ga je naartoe op zomervakantie??

Chersonissos (kreta)
6
6%
Rimini (italië)
2
2%
Sunnybeach/golden sand (bulgarije)
12
12%
Marmaris (turkije)
2
2%
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust)
26
26%
Kos, Rhodos (griekenland)
0
No votes
Mallorca (spanje)
2
2%
Albufeira (portugal)
5
5%
Anders namelijk.....
45
45%

Total votes: 100

Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Tel wrote:
Kepro wrote:
Bier Tanken wrote:Lorett met de bus :thumbup:
Dat word een hel, dat kan ik je nu zeggen. Spreekt uit ervaring.
Ik ben volgends mij de enigste die het een eitje vond. En natuurlijk die andere gasten dan :P

De maten waar ik mee gingen lagen al lekker te slapen maar ik had daar totaal geen zin in en een paar lui uit de achterhoek voor mij ook niet. Dus hadden we bij de stop veel pils ingeslagen en lekker zuipend Lloret inkomen :D
Hoop niet dat ze bij ons ook te laat zijn want 2 dagen na dat ik terug kom is Decibel. :/
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Eindelijk alles geboekt ^^.
Nu de feesten nog kaarten en dan komt het helemaal goed.
Datums zijn: 22 tot 29 juli en augustus @ Appelhoff, Yup 2 keer ;).
C
Anders, namelijk...
ik ga niet.. doe vakantie werk
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ik ga de hele vakantie werken, maar in februari ga ik op vakantie in Zweden, voor een half jaar :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
roberttt wrote:Ik ga de hele vakantie werken, maar in februari ga ik op vakantie in Zweden, voor een half jaar :thumbsup:
:cry: :oh:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
katamaran wrote:
roberttt wrote:Ik ga de hele vakantie werken, maar in februari ga ik op vakantie in Zweden, voor een half jaar :thumbsup:
tsja stage :woot:

Lopen mooie vrouwtjes rond daar :drool:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:
katamaran wrote:
tsja stage :woot:

Lopen mooie vrouwtjes rond daar :drool:
Ik kom sowieso langs :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals :love:
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik ga in April twee maanden naar Amerika (Santa Barbara of Miami) om daar een cursus Native English te doen.
vervolgens in NL ff lekker werken/zomer vieren in het mooie Fryslân en in ieder geval naar Decibel (met nog een paar dagen vakantie eraan vastplakken :D )

Heb zin in de zomer (die voor mij waarschijnlijk begin april begint) :love:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Vakantie bestaat uit:

Intents
Emporium
6 dagen Rock Werchter
Rondreis Roemenie/Bulgarije
Decibel
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
2 weken L'estartit, Spanje!
met broer + vriendin, zus + vriend + kinderen.

gezellige boel dus. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
lang weekend donderdag t/m zondag naar vlieland en een weekendje belgië (The Qontinent).
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Ik wil nu zomerrrrrrrrr :drool:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Waarschijnlijk 1 of 2 weekjes naar Spanje, naar het huis van m'n oom met wat familie. Voor de rest een hoop festivals. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
oostzaner wrote:lang weekend donderdag t/m zondag naar vlieland en een weekendje belgië (The Qontinent).
Wanneer is The Qontinent? Zoals gewoonlijk weer 2e weekend van augustus? Dit om de vakantie erom heen te plannen :P
Hardtraxxer
119 posts member since 2011
last seen May 2011
Vorig jaar in Lloret de mar geweest, super goed bevallen en de heenreis met de bus was super gezellige met allemaal onbekende, al het bier uit de koelkast gekocht met 10 man. Terugreis is zwaar kut en iedereen zit dan te blaffen omdat ze allemaal strontverkouden zijn :')
Wel super veel duitsers daar aanwezig, maar ach, ze hebben iig een hardstyle tent :D :D

Dit jaar weer naar Lloret de mar :cool:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Hoe hoog ligt daar de gemiddelde leeftijd ongeveer? Ik ben vorig jaar speciaal Salou gegaan, omdat daar de gemiddelde leeftijd hoger schijnt te liggen. 15/16 jarigen zit ik niet echt op te wachten.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
mrazura wrote:Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Hoe hoog ligt daar de gemiddelde leeftijd ongeveer? Ik ben vorig jaar speciaal Salou gegaan, omdat daar de gemiddelde leeftijd hoger schijnt te liggen. 15/16 jarigen zit ik niet echt op te wachten.
Ik ging naar Lloret toen ik 18 was en de meerderheid was toen van dezelfde leeftijd daar, maar dat is inmiddels ook weer 5 jaar geleden :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
mrazura wrote:Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Salou gemiddelde leeftijd hoger? :lol:

Salou is 16-17
Lloret/Blanes is 17-19
Rimini is 18-20
Chersonissos was 19-21 (zal nu we 15-18 zijn :') )
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Pommer wrote:29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals :love:
danben ik ook @ Duin & Strand! :thumbsup:
Bierkoning
last seen 14 days ago
frankhardenberg wrote:
Pommer wrote:29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals :love:
danben ik ook @ Duin & Strand! :thumbsup:
Nice :thumbsup: ook op de vrijdagcamping dan? die is namelijk veel chiller :P
Ik ben vorige zomer in Malgrat geweest, en ik vond het geweldig!
Er zijn 2 echte hollandse kroegen (Costa & Asteriks) waar we altijd heen gingen tot een uurtje of 3, en daarna meestal naar Palm Beach want daar waren ook veel Nederlanders en werd ook wel leuke muziek gedraaid.
Je hebt ook nog andere clubs als Tropicana & QK maar die vond ik zelf iets minder, daar kwamen ook de meeste niet-nederlanders zeg maar :P
Kben ook 3 x naar Lloret geweest maar ik vond het in Malgrat een stuk gezelliger :thumbup:
dus zeker een aanrader!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:
Salou gemiddelde leeftijd hoger? :lol:

Salou is 16-17
Lloret/Blanes is 17-19
Rimini is 18-20
Chersonissos was 19-21 (zal nu we 15-18 zijn :') )
Jaa dat denk ik ook, toen ik ging 2 jaar geleden. Toen was ik net 18 geworden. Toen waren wij met me vriendengroep echt HEEL jong daar. Veel mensen van 23 enso. maar door de "HYPE" zal de leeftijd indd wel omlaag schieten.

Dit jaar ff kijken wat de leeftijd in Albufeira is! :D , iemand al een idee uit ervaring? ze moeten wel minstens 11 zijn hoor :whistle:
Bierkoning
last seen 14 days ago
Ze zijn daar over het algemeen zo'n 7 tot 10 jaar kevin
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Pommer wrote:Ze zijn daar over het algemeen zo'n 7 tot 10 jaar kevin
:(

:P haha
Bierkoning
last seen 14 days ago
ach je weet wat ze zeggen, hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul :thumbsup: