Hoop niet dat ze bij ons ook te laat zijn want 2 dagen na dat ik terug kom is Decibel.Tel wrote:Ik ben volgends mij de enigste die het een eitje vond. En natuurlijk die andere gasten danKepro wrote:Dat word een hel, dat kan ik je nu zeggen. Spreekt uit ervaring.Bier Tanken wrote:Lorett met de bus
De maten waar ik mee gingen lagen al lekker te slapen maar ik had daar totaal geen zin in en een paar lui uit de achterhoek voor mij ook niet. Dus hadden we bij de stop veel pils ingeslagen en lekker zuipend Lloret inkomen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Eindelijk alles geboekt
.
Nu de feesten nog kaarten en dan komt het helemaal goed.
Datums zijn: 22 tot 29 juli en augustus @ Appelhoff, Yup 2 keer
.
Nu de feesten nog kaarten en dan komt het helemaal goed.
Datums zijn: 22 tot 29 juli en augustus @ Appelhoff, Yup 2 keer
-
C
Anders, namelijk...
ik ga niet.. doe vakantie werk
ik ga niet.. doe vakantie werk
Ik ga de hele vakantie werken, maar in februari ga ik op vakantie in Zweden, voor een half jaar 
roberttt wrote:Ik ga de hele vakantie werken, maar in februari ga ik op vakantie in Zweden, voor een half jaar
tsja stagekatamaran wrote:roberttt wrote:Ik ga de hele vakantie werken, maar in februari ga ik op vakantie in Zweden, voor een half jaar![]()
Lopen mooie vrouwtjes rond daar
Ik kom sowieso langsroberttt wrote:tsja stagekatamaran wrote:roberttt wrote:Ik ga de hele vakantie werken, maar in februari ga ik op vakantie in Zweden, voor een half jaar![]()
![]()
Lopen mooie vrouwtjes rond daar
29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals 
Ik ga in April twee maanden naar Amerika (Santa Barbara of Miami) om daar een cursus Native English te doen.
vervolgens in NL ff lekker werken/zomer vieren in het mooie Fryslân en in ieder geval naar Decibel (met nog een paar dagen vakantie eraan vastplakken
)
Heb zin in de zomer (die voor mij waarschijnlijk begin april begint)
vervolgens in NL ff lekker werken/zomer vieren in het mooie Fryslân en in ieder geval naar Decibel (met nog een paar dagen vakantie eraan vastplakken
Heb zin in de zomer (die voor mij waarschijnlijk begin april begint)
Vakantie bestaat uit:
Intents
Emporium
6 dagen Rock Werchter
Rondreis Roemenie/Bulgarije
Decibel
Intents
Emporium
6 dagen Rock Werchter
Rondreis Roemenie/Bulgarije
Decibel
2 weken L'estartit, Spanje!
met broer + vriendin, zus + vriend + kinderen.
gezellige boel dus.
met broer + vriendin, zus + vriend + kinderen.
gezellige boel dus.
lang weekend donderdag t/m zondag naar vlieland en een weekendje belgië (The Qontinent).
Waarschijnlijk 1 of 2 weekjes naar Spanje, naar het huis van m'n oom met wat familie. Voor de rest een hoop festivals. 
Wanneer is The Qontinent? Zoals gewoonlijk weer 2e weekend van augustus? Dit om de vakantie erom heen te plannenoostzaner wrote:lang weekend donderdag t/m zondag naar vlieland en een weekendje belgië (The Qontinent).
Vorig jaar in Lloret de mar geweest, super goed bevallen en de heenreis met de bus was super gezellige met allemaal onbekende, al het bier uit de koelkast gekocht met 10 man. Terugreis is zwaar kut en iedereen zit dan te blaffen omdat ze allemaal strontverkouden zijn :')
Wel super veel duitsers daar aanwezig, maar ach, ze hebben iig een hardstyle tent
Dit jaar weer naar Lloret de mar
Wel super veel duitsers daar aanwezig, maar ach, ze hebben iig een hardstyle tent
Dit jaar weer naar Lloret de mar
Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Hoe hoog ligt daar de gemiddelde leeftijd ongeveer? Ik ben vorig jaar speciaal Salou gegaan, omdat daar de gemiddelde leeftijd hoger schijnt te liggen. 15/16 jarigen zit ik niet echt op te wachten.
Hoe hoog ligt daar de gemiddelde leeftijd ongeveer? Ik ben vorig jaar speciaal Salou gegaan, omdat daar de gemiddelde leeftijd hoger schijnt te liggen. 15/16 jarigen zit ik niet echt op te wachten.
Ik ging naar Lloret toen ik 18 was en de meerderheid was toen van dezelfde leeftijd daar, maar dat is inmiddels ook weer 5 jaar geledenmrazura wrote:Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Salou gemiddelde leeftijd hoger?mrazura wrote:Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Salou is 16-17
Lloret/Blanes is 17-19
Rimini is 18-20
Chersonissos was 19-21 (zal nu we 15-18 zijn :') )
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
danben ik ook @ Duin & Strand!Pommer wrote:29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals
Nicefrankhardenberg wrote:danben ik ook @ Duin & Strand!Pommer wrote:29/07 - 05/08 naar Duin & Strand, en voor de rest naar zoveel mogelijk festivals
Ik ben vorige zomer in Malgrat geweest, en ik vond het geweldig!mrazura wrote:Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Er zijn 2 echte hollandse kroegen (Costa & Asteriks) waar we altijd heen gingen tot een uurtje of 3, en daarna meestal naar Palm Beach want daar waren ook veel Nederlanders en werd ook wel leuke muziek gedraaid.
Je hebt ook nog andere clubs als Tropicana & QK maar die vond ik zelf iets minder, daar kwamen ook de meeste niet-nederlanders zeg maar
Kben ook 3 x naar Lloret geweest maar ik vond het in Malgrat een stuk gezelliger
dus zeker een aanrader!
Jaa dat denk ik ook, toen ik ging 2 jaar geleden. Toen was ik net 18 geworden. Toen waren wij met me vriendengroep echt HEEL jong daar. Veel mensen van 23 enso. maar door de "HYPE" zal de leeftijd indd wel omlaag schieten.Chukkels wrote:Salou gemiddelde leeftijd hoger?mrazura wrote:Spaanse kust weer, waarschijnlijk Malgrat. Iemand hier die ervaringen kan delen met Lorret en Blanes?
Salou is 16-17
Lloret/Blanes is 17-19
Rimini is 18-20
Chersonissos was 19-21 (zal nu we 15-18 zijn :') )
Dit jaar ff kijken wat de leeftijd in Albufeira is!
Ze zijn daar over het algemeen zo'n 7 tot 10 jaar kevin
Pommer wrote:Ze zijn daar over het algemeen zo'n 7 tot 10 jaar kevin