Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende

Waar ga je naartoe op zomervakantie??
Chersonissos (kreta) 6%  6%  [ 6 ]
Rimini (italië) 2%  2%  [ 2 ]
Sunnybeach/golden sand (bulgarije) 12%  12%  [ 12 ]
Marmaris (turkije) 2%  2%  [ 2 ]
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust) 26%  26%  [ 26 ]
Kos, Rhodos (griekenland) 0%  0%  [ 0 ]
Mallorca (spanje) 2%  2%  [ 2 ]
Albufeira (portugal) 5%  5%  [ 5 ]
Anders namelijk..... 45%  45%  [ 45 ]
Totaal aantal stemmen : 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar Sunny Beach gedaan. Het is wel aardig daar, maar ik moet je wel de tip geven: 8 dagen is echt het maximum. Na een paar dagen weet je wel een beetje hoe het werkt daar en ga je op de dingen letten die je eigenlijk niet wil zien. De criminaliteit, de maffia die echt door dat hele stadje loopt etcetera. Alles, maar dan ook echt ALLES is van hun. Heb een safari gedaan, was echt enorm vet, maar dan zie je pas het verschil met Sunny Beach en de rest. Bizar.

Ik ga dit jaar een keer culturen: 3 weken China, een trip tussen Bejing en Xi'An, superveel zin in! Waarschijnljik dan als partyweekend The Qontinent, Defqon ga ik denk ook wel pakken en Decibel beviel ook wel. Dan ben ik vast wel bij als het om feesten gaat ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vorig jaar Sunny Beach gedaan. Het is wel aardig daar, maar ik moet je wel de tip geven: 8 dagen is echt het maximum. Na een paar dagen weet je wel een beetje hoe het werkt daar en ga je op de dingen letten die je eigenlijk niet wil zien. De criminaliteit, de maffia die echt door dat hele stadje loopt etcetera. Alles, maar dan ook echt ALLES is van hun. Heb een safari gedaan, was echt enorm vet, maar dan zie je pas het verschil met Sunny Beach en de rest. Bizar.

Ik ga dit jaar een keer culturen: 3 weken China, een trip tussen Bejing en Xi'An, superveel zin in! Waarschijnljik dan als partyweekend The Qontinent, Defqon ga ik denk ook wel pakken en Decibel beviel ook wel. Dan ben ik vast wel bij als het om feesten gaat ;).


Die reis tussen Beijing en Xi'An heb ik 2 jaar geleden gedaan ;) Super vet, ga je met familie of met vrienden en georganiseerd of op eigen houtje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel euro kost dat grapje wel niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga met mijn studie (Aardwetenschappen) 3 weken op reis. Met name rond Xi'An zijn mooie gebergtes waar prachtig de rotsformaties te zien zijn (vind ik interessant). Maar we gaan ook erg veel culturen etcetera. Gewoon een soort tripje van 3 weken (13 jul-4 aug geloof ik).

Richtprijs was 1100 tot 1300 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:12 
 

Khadber schreef:
Ik ga met mijn studie (Aardwetenschappen) 3 weken op reis. Met name rond Xi'An zijn mooie gebergtes waar prachtig de rotsformaties te zien zijn (vind ik interessant). Maar we gaan ook erg veel culturen etcetera. Gewoon een soort tripje van 3 weken (13 jul-4 aug geloof ik).

Richtprijs was 1100 tot 1300 euro.

vet!

ik zit nog heel erg te twijfelen tussen een week zuipvakantie (aka Beachmasters e.d.) met vrienden (gezien dat enigste is wat ze willen)
of een week gewoon lekker vakantie en dingen doen, dus zegmaar zon actieve vakantie, maar dan wss met 1 iemand die ik ken, of gewoon onbekenden...

wat een keuzes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Reis is redelijk uitputtend, omdat je elke dag van 08.00 uur tot 16.00 uur dingen aan het bezichtigen bent of aan het reizen, maar laat dit je niet weer houden om het uitgangsleven te gaan bezichtigen. Dit is echt vet, om in een totaal ander land gewoon willekeurige kroegen binnen te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik ga met mijn studie (Aardwetenschappen) 3 weken op reis. Met name rond Xi'An zijn mooie gebergtes waar prachtig de rotsformaties te zien zijn (vind ik interessant). Maar we gaan ook erg veel culturen etcetera. Gewoon een soort tripje van 3 weken (13 jul-4 aug geloof ik).

Richtprijs was 1100 tot 1300 euro.


De richtprijs valt me reuze mee zeg, een collega van mij heeft een maand in Cambodja en omstreken rondgetrokken en was ook ongeveer zoveel euro kwijt.

Misschien toch maar eens overwegen aangezien dit jaar ik eigenlijk al op een soort cultuur reis wou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond een zuipvakantie persoonlijk niet heel erg boeiend. Het is heel erg zien/gezien worden en ik vind alles gigantisch duur. Daar komt nog eens bij dat ik liever doordeweeks werk en dan in het weekend hier gewoon lekker los ga. Het kost tenslotte een hoop geld. Ik wil ook altijd wel een combinatie: af en toe aan het strand en af en toe een actieve dag. In Bulgarije ook naar een stadje ernaast geweest (staat op cultureel erfgoedlijst, heel erg mooi daar) en dus die Safari.

Als je echt wat wil zien moet je gewoon kijken of je een treinreis door Europa kan doen, of meerdere stedentrips ofzo. Je zou ook bijvoorbeeld voor Sziget kunnen kiezen, daar ben ik in 2008 heengeweest. Bizar festijn met ook een mooie stad (Budapest) ernaast.

@Kepro: Is alleen voor mensen uit de opleiding, sorry! Maar je zou via een organisatie kunnen boeken dat je een rondreis doet door China. Moet je echter NU doen, want nu zijn de vliegtickets nog te betalen voor over een paar maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zuipvakanties waren persoonlijk voor mij top, maar dit kwam ook omdat wij minimaal 3 grote dag activiteiten deden op 10 dagen vakantie. Heb me goed vermaakt heel wat jaren lang, maar nu begin ik te twijfelen of ik nog een keer moet gaan of dat ik iets anders ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als je echt wat wil zien moet je gewoon kijken of je een treinreis door Europa kan doen, of meerdere stedentrips ofzo.


Ik ben van plan om met die orient express te gaan deze zomer, lijkt me echt gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:23 
 

Khadber schreef:
Ik vond een zuipvakantie persoonlijk niet heel erg boeiend. Het is heel erg zien/gezien worden en ik vind alles gigantisch duur. Daar komt nog eens bij dat ik liever doordeweeks werk en dan in het weekend hier gewoon lekker los ga. Het kost tenslotte een hoop geld. Ik wil ook altijd wel een combinatie: af en toe aan het strand en af en toe een actieve dag. In Bulgarije ook naar een stadje ernaast geweest (staat op cultureel erfgoedlijst, heel erg mooi daar) en dus die Safari.

ja precies, alleen dan moet je dus wel iemand hebben om mee te gaan zegmaar, en van mn "vriendengroep" zoekt eigenlijk niemand dat echt :/ (geen van allen zijn ook ooit wezen kamperen fzo, 1tje was vorig jaar zelfs voor et eerst op een strand :oh:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sluit je gewoon aan bij een groep ofzo! Schrijf je in voor een mooie trip waar mensen ontmoeten. Ken bijvoorbeeld mensen die een surfkamp van de zomer hebben gedaan, zag er heel vet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar Italy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
@Kepro: Is alleen voor mensen uit de opleiding, sorry! Maar je zou via een organisatie kunnen boeken dat je een rondreis doet door China. Moet je echter NU doen, want nu zijn de vliegtickets nog te betalen voor over een paar maanden.


Bedankt voor het advies. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:17 
 

Glenn schreef:
Dit jaar Italy :D

met de ouders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt me opzicht wel tof om gewoon de hele zomer rond te toeren :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:25 
 

D-Ruz schreef:
Lijkt me opzicht wel tof om gewoon de hele zomer rond te toeren :).

+1
lekker hier en daar stoppen, af en toe naar strand en gewoon lekker chillen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

gelukkig wel wat positieve reacties over Renesse.
dat gaat hem namelijk voor mij worden dit jaar. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

waarschijnlijk sunney beach, 8 augustus vertrekken ;)

daniel1993nl schreef:
gelukkig wel wat positieve reacties over Renesse.
dat gaat hem namelijk voor mij worden dit jaar. :beer:


Wij hadden vorig jaar daar de enigste week dat je fatsoenlijk 4 dagen aan het strand kon liggen, het is daar gewoon 80% kans op kutweer en geen partytent meer. Verder is het wel geniaal, maar je moet echt je eigen feestje bouwen... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een emmer bier en borrels en dan moet dat toch ook geen probleem zijn hé :P!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

daniel1993nl schreef:
gelukkig wel wat positieve reacties over Renesse.
dat gaat hem namelijk voor mij worden dit jaar. :beer:


Renesse is het dikste wat er is :lol: ben echt op veel plekke geweest, maar niks kan tippen aan renesse,
gewoon lomp zuipen, en chickz daarzo zijn zo makkelijk, meiden komen daar volgens mij gewoon heen om te neuken hahaha :P maarja dit jaar sowieso weer paak weekendjes heen is 70km van me huis :thumbup: gewoon overnachten in me auto of bij een meisie :innocent:

enige naddeel is indd het weeer :P maarja ik heb er nog nooit een week gezeten, alleen steeds weekendjes met de brommer of auto :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga wss dit jaar naar Renesse. :D Hoe duur is alles bij elkaar ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk 1/5 van Cherso ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik ga wss dit jaar naar Renesse. :D Hoe duur is alles bij elkaar ongeveer?


Om daar te staan kost 100/150 euro pp, incl koelkast, borg exc.
Ik had daar zelf in een week tijd 300 eu uitgegeven, dus het is niks
vergeleken met 15 dagen chersonissos waar ik meer dan 2000 euro voor kwijt was in totaal :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Appelhof ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic