Ja idd, best weinig vergeleken met het buitenland. 150 euro + hele week bier en eten.Kevin-Raw wrote:Om daar te staan kost 100/150 euro pp, incl koelkast, borg exc.Nando wrote:Ik ga wss dit jaar naar Renesse.Hoe duur is alles bij elkaar ongeveer?
Ik had daar zelf in een week tijd 300 eu uitgegeven, dus het is niks
vergeleken met 15 dagen chersonissos waar ik meer dan 2000 euro voor kwijt was in totaal
Active topics in Off-Topic
Moderators
Renesse, gaat jullie dan ook nog wel eens naar de Hooizolder, al is dat aan de andere kant van het water.Kevin-Raw wrote:Renesse is het dikste wat er isdaniel1993nl wrote:gelukkig wel wat positieve reacties over Renesse.
dat gaat hem namelijk voor mij worden dit jaar.ben echt op veel plekke geweest, maar niks kan tippen aan renesse,
gewoon lomp zuipen, en chickz daarzo zijn zo makkelijk, meiden komen daar volgens mij gewoon heen om te neuken hahahamaarja dit jaar sowieso weer paak weekendjes heen is 70km van me huis
gewoon overnachten in me auto of bij een meisie
enige naddeel is indd het weeermaarja ik heb er nog nooit een week gezeten, alleen steeds weekendjes met de brommer of auto
3 weken touren in Amerika!
Parvuz U.S.A Tour 2011.
Parvuz U.S.A Tour 2011.
wanneer ga je ?? misschien kunnen we nog ff een bakkie in the big apple doenParvuz wrote:3 weken touren in Amerika!
Parvuz U.S.A Tour 2011.
Voor de 2e keer naar Spanje. Deze keer Mallorca
All-in, dus maximaal bier drinken de hele dag
Vorig jaar naar Lloret geweest
Goede keus alleen dat all-in is niks. Het is toch veel leuker om elke dag ergens anders te gaan eten en drinken?R.ick wrote:Voor de 2e keer naar Spanje. Deze keer MallorcaAll-in, dus maximaal bier drinken de hele dag
![]()
Haha, jammer genoeg zitten wij bijna 4.000 kilometer richting het westen, zou wel vet zijn geweest.djpatt wrote:wanneer ga je ?? misschien kunnen we nog ff een bakkie in the big apple doenParvuz wrote:3 weken touren in Amerika!
Parvuz U.S.A Tour 2011.
haha hardtraxx meeting on tourkatamaran wrote:Haha, jammer genoeg zitten wij bijna 4.000 kilometer richting het westen, zou wel vet zijn geweest.djpatt wrote:wanneer ga je ?? misschien kunnen we nog ff een bakkie in the big apple doenParvuz wrote:3 weken touren in Amerika!
Parvuz U.S.A Tour 2011.
-
A
Geboekt! Renesse en wel Port Zélande met 12 man in een VIP cottage 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ik weet niet hoe jij dat doet, maar renesse was bij mij al echt dik 500 euro, volgens mij nog wel wat meerKevin-Raw wrote:Om daar te staan kost 100/150 euro pp, incl koelkast, borg exc.Nando wrote:Ik ga wss dit jaar naar Renesse.Hoe duur is alles bij elkaar ongeveer?
vergeleken met 15 dagen chersonissos waar ik meer dan 2000 euro voor kwijt was in totaal
Nee nooit zelf geweest, ken wel een groep meide wat daar wellis heen gaat, schijnt wel leuk te zijn!Kepro wrote:Renesse, gaat jullie dan ook nog wel eens naar de Hooizolder, al is dat aan de andere kant van het water.Kevin-Raw wrote:Renesse is het dikste wat er isdaniel1993nl wrote:gelukkig wel wat positieve reacties over Renesse.
dat gaat hem namelijk voor mij worden dit jaar.ben echt op veel plekke geweest, maar niks kan tippen aan renesse,
gewoon lomp zuipen, en chickz daarzo zijn zo makkelijk, meiden komen daar volgens mij gewoon heen om te neuken hahahamaarja dit jaar sowieso weer paak weekendjes heen is 70km van me huis
gewoon overnachten in me auto of bij een meisie
enige naddeel is indd het weeermaarja ik heb er nog nooit een week gezeten, alleen steeds weekendjes met de brommer of auto
JAa zou ook kunnen! is alweer 3½ jaar geledenTimmer wrote:ik weet niet hoe jij dat doet, maar renesse was bij mij al echt dik 500 euro, volgens mij nog wel wat meerKevin-Raw wrote:Om daar te staan kost 100/150 euro pp, incl koelkast, borg exc.Nando wrote:Ik ga wss dit jaar naar Renesse.Hoe duur is alles bij elkaar ongeveer?
Vorig jaar hadden we geen all-in, was kapitalen kwijt aan het elke avond uit eten gaan. Ook voor het zelf zorgen voor eten en drinken overdag. We betalen nu maar 40 euro meer dan vorig jaar, dan maar elke dag hetzelfde buffet:P Zoveel geld is er ook weer niet beschikbaar, hahaMarkos wrote:Goede keus alleen dat all-in is niks. Het is toch veel leuker om elke dag ergens anders te gaan eten en drinken?R.ick wrote:Voor de 2e keer naar Spanje. Deze keer MallorcaAll-in, dus maximaal bier drinken de hele dag
![]()
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
vorig jaar Renesse geweest, dit jaar weer.
duin & strand is een dikke motherfucking FTW!
ik had iets van 550 euro in totaal uitgegeven in totaal vorig jaar incl. de prijs van daar staan. dus zeg maar 400 euro in 1 week uitgegeven.
best veel eigenlijk...
duin & strand is een dikke motherfucking FTW!
ik had iets van 550 euro in totaal uitgegeven in totaal vorig jaar incl. de prijs van daar staan. dus zeg maar 400 euro in 1 week uitgegeven.
best veel eigenlijk...
Was in 11 daagjes Cherso ook iets van 2000 kwijt.
Wat klinken die Renesse prijsjes toch aantrekkelijk
Ja, maar goed in Renesse lopen ook denk ik heel erg veel jongeren rond en wat je in Kreta allemaal hebt heb je daar echt niet.D-Ruz wrote:Was in 11 daagjes Cherso ook iets van 2000 kwijt.
Denk aan:
Heel veel verschillende kroegen/discotheken
Oudere jeugd
Meer eetgelegenheden
Meer activiteiten
Gegarandeerd mooi weer
24/7 feest op Starbeach en in de Local
Ik ben ook ongeveer 1900 euro kwijt geweest per jaar, maar heb wel topvakanties gehad daar.
Last edited by Markos on 07 Jan 2011 11:35, edited 1 time in total.
haha ik precies hetzelfdeD-Ruz wrote:Was in 11 daagjes Cherso ook iets van 2000 kwijt.
maarja chersonissos is gegarandeerd mooi weer
Gaat niet meer door. Gisteren hebben ik en een paar maatjes overleg gehad en we gaan een maand op vakantie naar....Kepro wrote:Ik ga waarschijnlijk in een discotheek in het buitenland werken.
Eerste vlucht is naar Dubai waar we 3-4 dagen blijven daarna vliegen we door naar Thailand waar we 3 weken zullen rondtrekken.
Vette shit! Op seksvakantie in Thailand?Kepro wrote:Gaat niet meer door. Gisteren hebben ik en een paar maatjes overleg gehad en we gaan een maand op vakantie naar....Kepro wrote:Ik ga waarschijnlijk in een discotheek in het buitenland werken.
Eerste vlucht is naar Dubai waar we 3-4 dagen blijven daarna vliegen we door naar Thailand waar we 3 weken zullen rondtrekken.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Thuis. Toeristen komen wel hier naar toe. :')
11 daagjes sunnybeach moet nog ff 642,07 cent over maken we zitten in
http://www.x-travel.nl/bulgarije/zwarte ... ectIndex=6
iemand hier ervaring mee of vanplan ook heeen tegaan?
sunnybeach = veel criminaliteit, poltie is corrupt, bewakers ook, probeer niet alleen daar over straat te lopenjeone wrote:11 daagjes sunnybeach moet nog ff 642,07 cent over maken we zitten in
Zo, onze vakantie is ook geboekt. 16 man sterk naar Sunnybeach!
En ik ga ook nog 8 dagen met mn vriendin weg, naar Brugge..
En ik heb nu nog geen geld. Succes Yorick!

Jat dat probleem heb ik ook haha, daarom was Cherso niet echt meer een optieBeuntie wrote:Zo, onze vakantie is ook geboekt. 16 man sterk naar Sunnybeach!
maarja nu toch een weekje Renesse(Duin & Strand) geboekt, ook leuk
Nee maar ik ga wel naar een Full Moon partyParvuz wrote:Vette shit! Op seksvakantie in Thailand?Kepro wrote:Gaat niet meer door. Gisteren hebben ik en een paar maatjes overleg gehad en we gaan een maand op vakantie naar....Kepro wrote:Ik ga waarschijnlijk in een discotheek in het buitenland werken.