Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende

Waar ga je naartoe op zomervakantie??
Chersonissos (kreta) 6%  6%  [ 6 ]
Rimini (italië) 2%  2%  [ 2 ]
Sunnybeach/golden sand (bulgarije) 12%  12%  [ 12 ]
Marmaris (turkije) 2%  2%  [ 2 ]
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust) 26%  26%  [ 26 ]
Kos, Rhodos (griekenland) 0%  0%  [ 0 ]
Mallorca (spanje) 2%  2%  [ 2 ]
Albufeira (portugal) 5%  5%  [ 5 ]
Anders namelijk..... 45%  45%  [ 45 ]
Totaal aantal stemmen : 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Eindejaarsreis naar Amerika met EM(afstudeerrichting) + Leraren!
Citaat:
Ik kan jullie al vertellen
dat de volgende opeenvolgende overnachtingen voorzien worden: 1 nacht Miami –
4 nachten Orlando – 1 nacht Fort Myers – 2 nachten Key West –
2 nachten Miami. Als het programma volledig klaar is, horen jullie het zo snel
mogelijk…


HUUUYYY! :yay:

Vakantie op zich moet nog besproken worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Albufeira is de bedoeling! 16juli tot 30juli, alleen nog boeken ...


Meeten :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Robster schreef:
Vik schreef:
Vorig jaar ben ik naar Golden Sands in Bulgarije geweest. Bijna geen Nederlanders, maar wel heel veel Zweedse dames. :drool:


Ik hoor dat de uitsmijters daar niet zo vriendelijk zijn? :P

Klopt. Ze treden inderdaad wel harder op als hier in Nederland. :P
Maar ik heb gelukkig nooit problemen tijdens het uitgaan. :)


Nee ik ook niet echt

M'n neef heeft eens een klap van een bulgaar gehad, zelf heeft ie niks gedaan. Uiteindelijk werd hij opgepakt, heeft ie 3 dagen vast gezeten en daarna is hij het land uitgezet :')

maar je kan daar wel goedkoop tanken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Volgende zomervakantie wordt denk ik toch wel Bali! Echt geniaal daar.


ik was vorig jaar een paar dagen op Bali en je kan in Kuta wel goed uitgaan. hele mooie tenten. verder is het eiland prachtig en kun je daar ook goed een actieve vakantie hebben. raften en duiken moet je zeker gaan doen als je nog gaat.

mijn vakanties:
2006 Lloret, 2008 Cherso, 2009 Sunny beach en 2010 Mallorca (el Arenal) 2011 nog onbekend

vond uitgaan het fijnste in cherso. gevarieerd en ook Hardstyle in de Nitro/copa cabana. ook genoeg chicks toen, nu misschien niet meer na die Oh oh cherso gekte.
Lloret was ook wel fijn uitgaan maar volgens mij is het publiek wel een stuk jonger. ook al weer een tijd geleden voor mij.
Sunny beach is lekker goedkoop. redelijk uitgaan.. eigenlijk ben ik de hele vakantie maar in 1 tent geweest en dat was den Glade Viking. zweedse tent met veel dancemuziek en coctailemmers voor een spotprijsje :drool:
zou er graag nog een keer heen willen.. Niet alleen positieve dingen over Sunny, want die Bulgaren zijn allemaal zo currupt als de pest. In het hotel genaaid voor geluidsoverlast (achterlijke bedrag van 200eu) en je mocht ook belachelijke bedragen afrekenen voor een plastic koelkastbakje en een mok.
ook een keer genaaid door een taxichauffeur. ik ging een keer alleen naar huis. een taxichauffeur sprak me aan en ik vertelde waar ik naar toe moest. hij zou me voor 5 euro naar huis brengen. Uiteindelijk reed die helemaal om en moest ik 40 eu betalen.. hij vertelde me doodleuk dat het iets van 5 eu per kilometer was ipv. 5 eu totaal.
Als ik niet zou betalen, zou die naar de politie stappen die in de buurt stond. daar had ik niet zulke positieve verhalen over gehoord dus heb ik maar gauw betaald. samenvattend; je kan een leuke vakantie hebben in sunny beach, maar kom dan niet in contact met Bulgaren! ;) Bulgaarse chicks zijn trouwens wel prima, tenminste de serveersters bij mn hotel :loving:
Mallorca vond ik niet zo bijzonder kwa uitgaan.. Iets verderop had je Megaluf, een Engelse plaats waar ze wel mooie discotheken hadden. Onbeperkt drinken voor 30 eu + busreis. Je hebt daar zeker een goede tijd, tenminste als je van lamme Engelsen en sletten houdt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:30 
 
Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
freddyadu8 schreef:
Albufeira is de bedoeling! 16juli tot 30juli, alleen nog boeken ...


Meeten :$ ?


:woot: haha

Moeten dus alleen nog boeken en een villa vinden! Maar we zijn met 9 man dus echt zuuuuuuurrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 01:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2010: Appelhoff/ Denemarken (ouders)
2011: Waarschijnlijk weer Appelhoff
Eerst nog maar jaartje goedkoop doen en dan maar volgend jaar kijken naar buitenland.
Ga sowieso dit jaar met 2 groepen dus volgend jaar daar ook even verandering in maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 01:14 
 

in ieder geval geen jeugdcampings meer :') Niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop weer een weekendje naar Berlijn te kunnen, vorige keer was bruut. Wat een stad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga dit jaar niet meer op zuipvakantie. word er te oud voor

september 10 dagen new york/miami :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alsjeblieft zeg, ben nog aan het bijkomen van me vorige vakantie naar Sunny Beach :thumbsup: Moet echt niet denken aan een nieuwe vakantie..

Hahah nee nog geen plannen gemaakt... In het nieuwe jaar maar ff met de mannen om tafel welke party spot we volgend jaar gaan aandoen :) :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga nog bijna jaarlijks met mijn familie naar gran canarie :D Niet heel speciaal, buiten dat 2 jaar geleden Coone, Darkraven en Luna daar onverwachts kwamen draaien :P Los gaan met men zus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelhof of Duin en Strand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2008: Mexico/ Miami
2009:Miami en marmaris
2010: Londen, Berlijn en Antwerpen, city trips zijn echt tof, en Berlijn is aanrader
2011: Surfen @ Vieux Boucau en last minute ergens heen

Familie hebben in florida is erg fijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even weer een dood topic in het leven roepen! :D die ik zelf aangemaakt had. :P

Mijn vakantie is vorige geweek geboekt! :D

11 dagen Albufeira, van 22 juli tot 1 Aug

App Santa Eulalia Beach club

We kunnen weer gaan aftellen haha :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaringen met Rimini?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2009 - Sunny Beach
2010 - Chersonissos
2011 - Waarschijnlijk Marmaris

Weet nog niet zeker ivm m'n portemonnee. Zou ook nog met m'n vriendin op vakance gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Iemand ervaringen met Rimini?


Ik vindt het persoonlijk mijn slechtste zomervakantie. Het is dat we met een groep waren van 20 personen anders was het waardeloos. Het is niet zoals bijvoorbeeld een Chersonissos of een Mallorca waar je een straat hebt met honderden kroegjes. In Rimini ligt alles veel te ver uit elkaar en je moet de hele tijd met de taxi.

2005: Blankenberge
2006: Lloret
2007: Rimini
2008: Mallorca
2009: Chersonissos
2010: Chersonissos
2011: Twijfel tussen Zon, Zee, Zuip vakantie of een Eurotrip
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
in ieder geval geen jeugdcampings meer :') Niks voor mij

appelhof? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:

vond uitgaan het fijnste in cherso. gevarieerd en ook Hardstyle in de Nitro/copa cabana. ook genoeg chicks toen, nu misschien niet meer na die Oh oh cherso gekte.

Sunny beach is lekker goedkoop. redelijk uitgaan.. eigenlijk ben ik de hele vakantie maar in 1 tent geweest en dat was den Glade Viking. zweedse tent met veel dancemuziek en coctailemmers voor een spotprijsje :drool:

Zou er graag nog een keer heen willen.. Niet alleen positieve dingen over Sunny, want die Bulgaren zijn allemaal zo currupt als de pest. In het hotel genaaid voor geluidsoverlast (achterlijke bedrag van 200eu) en je mocht ook belachelijke bedragen afrekenen voor een plastic koelkastbakje en een mok.
ook een keer genaaid door een taxichauffeur. ik ging een keer alleen naar huis. een taxichauffeur sprak me aan en ik vertelde waar ik naar toe moest. hij zou me voor 5 euro naar huis brengen. Uiteindelijk reed die helemaal om en moest ik 40 eu betalen.. hij vertelde me doodleuk dat het iets van 5 eu per kilometer was ipv. 5 eu totaal.
Als ik niet zou betalen, zou die naar de politie stappen die in de buurt stond. daar had ik niet zulke positieve verhalen over gehoord dus heb ik maar gauw betaald. samenvattend; je kan een leuke vakantie hebben in sunny beach, maar kom dan niet in contact met Bulgaren! ;).


Die cocktails emmertjes : Hockey, lekker spul ja :loving: .
Maar in Bulgarije zijn ze ook naaiers bij het hotel, wij hadden 2 glazen gebroken.
Maar we hadden er 2 nieuwe voor in de plaats gezet, gingen ze vet moeilijk doen.
Ja je kan maar beter betalen anders krijg je gezeur, maar ik dacht alles was weer zoals het ervoor was dus ik ga niet betalen.

En in Chersonisos ben ik alleen bij de Copa Cabana geweest. Alleen beetje jammer dat je bepaalde tracks telkens elke avond hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
No way dat ik 2000 euro ga dokken voor 12 dagen :D Doe mij dan maar 3 weken KaZantip! :D
Lijkt me een veel leukere (meer complete) ervaring dan 1 van die badplaatsen waar
je bijna alleen maar Nederlanders tegen komt.


Staat sinds ik die aflevering heb gezien op de "Nog te bezoeken festivals buiten Nederland" lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Djenz schreef:

vond uitgaan het fijnste in cherso. gevarieerd en ook Hardstyle in de Nitro/copa cabana. ook genoeg chicks toen, nu misschien niet meer na die Oh oh cherso gekte.

Sunny beach is lekker goedkoop. redelijk uitgaan.. eigenlijk ben ik de hele vakantie maar in 1 tent geweest en dat was den Glade Viking. zweedse tent met veel dancemuziek en coctailemmers voor een spotprijsje :drool:

Zou er graag nog een keer heen willen.. Niet alleen positieve dingen over Sunny, want die Bulgaren zijn allemaal zo currupt als de pest. In het hotel genaaid voor geluidsoverlast (achterlijke bedrag van 200eu) en je mocht ook belachelijke bedragen afrekenen voor een plastic koelkastbakje en een mok.
ook een keer genaaid door een taxichauffeur. ik ging een keer alleen naar huis. een taxichauffeur sprak me aan en ik vertelde waar ik naar toe moest. hij zou me voor 5 euro naar huis brengen. Uiteindelijk reed die helemaal om en moest ik 40 eu betalen.. hij vertelde me doodleuk dat het iets van 5 eu per kilometer was ipv. 5 eu totaal.
Als ik niet zou betalen, zou die naar de politie stappen die in de buurt stond. daar had ik niet zulke positieve verhalen over gehoord dus heb ik maar gauw betaald. samenvattend; je kan een leuke vakantie hebben in sunny beach, maar kom dan niet in contact met Bulgaren! ;).


Die cocktails emmertjes : Hockey, lekker spul ja :loving: .
Maar in Bulgarije zijn ze ook naaiers bij het hotel, wij hadden 2 glazen gebroken.
Maar we hadden er 2 nieuwe voor in de plaats gezet, gingen ze vet moeilijk doen.
Ja je kan maar beter betalen anders krijg je gezeur, maar ik dacht alles was weer zoals het ervoor was dus ik ga niet betalen.

En in Chersonisos ben ik alleen bij de Copa Cabana geweest. Alleen beetje jammer dat je bepaalde tracks telkens elke avond hoorde.


Haha hoe kun je nu alleen naar de Copa Cabana gaan, ik bedoel voor 1 avondje en af en toe is dat wel grappig, maar hele avonden :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
flevoboys schreef:
Djenz schreef:

vond uitgaan het fijnste in cherso. gevarieerd en ook Hardstyle in de Nitro/copa cabana. ook genoeg chicks toen, nu misschien niet meer na die Oh oh cherso gekte.

Sunny beach is lekker goedkoop. redelijk uitgaan.. eigenlijk ben ik de hele vakantie maar in 1 tent geweest en dat was den Glade Viking. zweedse tent met veel dancemuziek en coctailemmers voor een spotprijsje :drool:

Zou er graag nog een keer heen willen.. Niet alleen positieve dingen over Sunny, want die Bulgaren zijn allemaal zo currupt als de pest. In het hotel genaaid voor geluidsoverlast (achterlijke bedrag van 200eu) en je mocht ook belachelijke bedragen afrekenen voor een plastic koelkastbakje en een mok.
ook een keer genaaid door een taxichauffeur. ik ging een keer alleen naar huis. een taxichauffeur sprak me aan en ik vertelde waar ik naar toe moest. hij zou me voor 5 euro naar huis brengen. Uiteindelijk reed die helemaal om en moest ik 40 eu betalen.. hij vertelde me doodleuk dat het iets van 5 eu per kilometer was ipv. 5 eu totaal.
Als ik niet zou betalen, zou die naar de politie stappen die in de buurt stond. daar had ik niet zulke positieve verhalen over gehoord dus heb ik maar gauw betaald. samenvattend; je kan een leuke vakantie hebben in sunny beach, maar kom dan niet in contact met Bulgaren! ;).


Die cocktails emmertjes : Hockey, lekker spul ja :loving: .
Maar in Bulgarije zijn ze ook naaiers bij het hotel, wij hadden 2 glazen gebroken.
Maar we hadden er 2 nieuwe voor in de plaats gezet, gingen ze vet moeilijk doen.
Ja je kan maar beter betalen anders krijg je gezeur, maar ik dacht alles was weer zoals het ervoor was dus ik ga niet betalen.

En in Chersonisos ben ik alleen bij de Copa Cabana geweest. Alleen beetje jammer dat je bepaalde tracks telkens elke avond hoorde.


Haha hoe kun je nu alleen naar de Copa Cabana gaan, ik bedoel voor 1 avondje en af en toe is dat wel grappig, maar hele avonden :innocent:


Achteraf hadden we ook wat kunnen afwisselen ja, maar ja weet je voor de volgende keer xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In Sunny ook 2x wat meegemaakt.
1x Liepen we met zijn 3en beetje achteraf kwamen er 2 ''agenten'' naar ons toe die geld wouden hebben, weet niet meer om wat voorn bedrag het ging, maar we hadden dus geen geld meer op zak. Heel gezeik, begonnen te dreigen. Ook dat we naar het bureau moesten, sloeg allemaal nergens op. Uiteindelijk hebben we ze zo ver gekregen dat we even mochten pinnen en dan geld zouden geven. We kregen 10min. Wij rennen joh haha.

Paar dagen later liet iemand ons een druif proeven, stondener ineens een stuk of 8 kleerkasten erbij dat je 40 euro moest dokken voor een fruitmand :S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Kepro schreef:
Iemand ervaringen met Rimini?


Ik vindt het persoonlijk mijn slechtste zomervakantie. Het is dat we met een groep waren van 20 personen anders was het waardeloos. Het is niet zoals bijvoorbeeld een Chersonissos of een Mallorca waar je een straat hebt met honderden kroegjes. In Rimini ligt alles veel te ver uit elkaar en je moet de hele tijd met de taxi.

2005: Blankenberge
2006: Lloret
2007: Rimini
2008: Mallorca
2009: Chersonissos
2010: Chersonissos
2011: Twijfel tussen Zon, Zee, Zuip vakantie of een Eurotrip


Ah kijk daar word ikw at wijzer van :thumbup: Rimini valt dus af en ook als ik deze zomer in het buitenland gaat werken maar hoe kan jij 2 x naar Chersonisos gaan, na 1x heb ik dat echt wel gezien, ga dan naar Malia ;) .

Mallorca was wel positief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb in Chersonissos twee complete andere vakanties gehad.

Eerste jaar alleen de grote bekenden discotheken/kroegen aangedaan.
Tweede jaar zijn we inderdaad een paar keer naar Malia gegaan en meer naar Ierse Pubs en pas op het eind van de vakantie weer naar de bekendere kroegen.
Scheelt ook dat ik in deze twee jaar ook echt alles gedaan heb qua activiteiten die werden aangeboden.

Mallorca is zeker wel positief. Weer een lange barstrip met alleen Nederlandse kroegen, maar het allermooist is dat je dan ook naar het Duitse of Engelse gedeelte kan lopen wat allemaal op elkaar aansluit.

Heb heel wat dagen overdag in het Duitse gedeelte gezeten met name in de MegaArena. Dit is een grote openlucht kroeg met bescherming tegen de zon met alleen maar liters bier en andere mixen :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic