Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

1, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 17:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
1, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 17:49 
 

Iedereen heeft gestemd voor ronde 3, en daarmee komt deze opdracht tot een einde.
Koffer 11 (testvraag fout voor Bas) en 14 (testvraag fout voor Davey) kregen ieder 2 stemmen en worden daarom weggegooid.

De andere koffers worden echter geopend:
Koffer 1: Testvraag fout voor Sander
Koffer 8: Testvraag fout voor Patrick
Koffer 10: Testvraag fout voor Jurre
Koffer 13: Testvraag fout voor Machiel

Deze foute testvraag zal (alleen) bij de eerstvolgende executie gelden.

Verdiend voor de pot: 0 euro
Tussenstand pot: 3800 euro


Afbeelding

Na dit tussendoortje stappen de deelnemers weer in de bus. We gaan op weg naar Gelderland, hofleverancier van deze editie van Wie is de Mol.
In de bus is het rustig. Aron en Bas schrijven ijverig in hun mollenboekje, Jurre en Patrick discussiëren over hoe ze de foute testvraag gaan opvangen en Davey, Machiel en Sander proberen wat slaap in te halen.
Aron, Jurre en Sander komen uiteindelijk met het idee om een film aan te zetten. Hoewel de overige deelnemers instemmend knikken, is er nog wel wat onenigheid over de filmkeuze. Zo hebben Aron, Davey en Patrick een voorkeur voor een horrorfilm, maar Bas, Jurre, Machiel en Sander zien liever een oorlogsfilm. Uiteindelijk wordt, met instemming van de mol, gekozen voor de klassieker 'Raging Bull'.

Opdracht 11:

Wie ben ik? Een bekend en gewaardeerd bordspel, en dat gaan we in deze ronde ook spelen. Echter ben ik geen persoon, maar een hardstyle track, die willekeurig gekozen is uit mijn muziekbibliotheek. Jullie gaan proberen om te raden welke track ik ben. Dit doen jullie door vragen te stellen die ik met Ja of Nee kan beantwoorden. Let op: vragen die ik te subjectief vind (is het gereleased op een ‘groot’ label, is het van een ‘bekende’ artiest) zal ik niet beantwoorden en meetellen. Om te voorkomen dat er 100 tracks in dit topic gegokt gaan worden, telt het raden ook als een vraag (dus, als je een poging wil wagen, vraag je ‘Is het XXX – YYY?’).

Als jullie de track raden, levert dit 1000 euro op voor de pot. Je hebt een onbeperkt aantal vragen, maar elke vraag die jullie stellen kost 100 euro. Jullie kunnen op elk moment stoppen met de opdracht, in dat geval gaat de 1000 euro in rook op. Mochten jullie er dus totaal geen vertrouwen in hebben dat je het binnen 10 vragen kan raden, dan kunnen jullie ook bij voorbaat al opgeven en verandert er niks in de pot.

Denk jij dat je het antwoord al weet voordat de andere deelnemers het weten? Je hebt de mogelijkheid om mij een PB te sturen. Degene die als eerste het juiste antwoord naar mij stuurt in PB, ontvangt een joker. Je mag tijdens deze opdracht echter maar 1 PB sturen, dus als je het foute antwoord instuurt maak je geen kans meer op de joker. Als het correcte antwoord als groep wordt geraden vóórdat er iemand een PB heeft gestuurd met het juiste antwoord, komt de joker te vervallen. Je hoort overigens pas of je het goede antwoord hebt ingestuurd wanneer de opdracht is afgelopen.

De deadline voor iedere vraag is 24 uur (nadat ik gereageerd heb). De eerste deadline staat dus op vrijdag 17:00 uur. Gelieve definitieve vragen dikgedrukt te posten. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is de track van een Nederlandse artiest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:57 
 

Pommer schreef:
Is de track van een Nederlandse artiest?


Vraag 1: Ja

Volgende deadline: Vrijdag 19:00 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Bestaat de artiest/act in kwestie uit meerdere personen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:10 
 

Firetrap schreef:
Bestaat de artiest/act in kwestie uit meerdere personen?


Vraag 2: Nee

Volgende deadline: Vrijdag 21:00 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft de artiest een account op Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:18 
 

Daveytl schreef:
Heeft de artiest een account op Hardtraxx?


Vraag 3: Ja

Volgende deadline: nog steeds Vrijdag 21:00 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 22:45 
 

BeHa schreef:
Volgende deadline: nog steeds Vrijdag 21:00 uur


Vraag 4: Helaas

Volgende deadline: Zaterdag 22:00 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 22:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wij hebben er geen vertrouwen in en stoppen daarom met deze opdracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 23:50 
 

Helaas, jullie besluiten de spreekwoordelijke handdoek te gooien, waardoor aan opdracht 11 een eind komt. Door te stoppen gaat het prijzengeld á 1000 euro in rook op. Er zijn 4 vragen gesteld, wat betekent dat er wel een minbedrag is verdiend; uit de pot verdwijnt 400 euro.

Verdiend voor de pot: -400 euro
Tussenstand pot: 3400 euro


Afbeelding

Het is weer eens tijd voor een executie. 17 vragen over het doen en laten van de mol. Jurre, Machiel, Patrick en Sander beginnen deze test met 1 extra fout en zullen hun beste beentje voor moeten zetten. Iedereen mag onderstaande vragen beantwoorden en naar mij PB'en. Mocht je in het bezit zijn van een vrijstelling of joker (of meerdere), dan mag je deze inzetten. Je mag ze ook bewaren voor later. Als je je vrijstelling of joker wil inzetten, geef dit dan aan in de PB.

1. Heeft de mol zin om naar Limburg te gaan voor opdracht 9?
2. Heeft de mol iets gepost in dit topic tussen opdracht 9 en 10?
3. Kwam (minstens) 1 van de koffers 1 t/m 7 in handen van de mol bij opdracht 10?
4. Welke koffer kreeg de mol tijdens de eerste ronde in handen?
5. Welke koffer kreeg de mol tijdens de tweede ronde in handen?
6. Bleef (minstens) 1 van de koffers die de mol koos behouden aan het eind?
7. Hield de mol aan opdracht 10 een foute testvraag over?
8. Stemde de mol tijdens de eerste ronde van opdracht 10?
9. Stemde de mol tijdens de tweede ronde van opdracht 10 op koffer 2 (oorspronkelijke stemronde)?
10. Wat is de mol aan het doen in de bus voordat de film wordt aangezet (voor opdracht 11)?
11. Kwam de mol met het idee om een film aan te zetten voor opdracht 11?
12. Heeft de mol een voorkeur voor een horror- of een oorlogsfilm voor opdracht 11?
13. Hoeveel vragen heeft de mol gepost tijdens opdracht 11?
14. Op welke letter eindigt de username van de mol?
15. In welke stad woont de mol?
16. Hoeveel posts zijn er van de mol op pagina 4 van dit topic?
17. Wie is de mol?

Voor de duidelijkheid: Vragen 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9 en 11 zijn Ja/Nee vragen. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 21:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
10


Daveytl schreef:
10


Daveytl schreef:
10


Zenda schreef:
Daveytl schreef:
10


Magnetron schreef:
Zenda schreef:
Daveytl schreef:
10


Firetrap schreef:
Ook maar 10 dan


Nog bedankt hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 21:47 
 

Test nummer 5 is door iedereen ingevuld. Aron heeft besloten om de zwarte vrijstelling die al in tijdje in zijn broekzak zat in te zetten. De uitslag:

Aron
Bas
Davey
Jurre
Machiel
Patrick
Sander


Helaas, Aron, je hebt de test niet goed genoeg gemaakt. Bedankt voor je deelname en je inzet!

Afbeelding

Opdracht 12:

In deze opdracht gaan jullie opnieuw plaatjes raden. Deze opdracht is echter individueel. Iedereen krijgt via PB 3 afbeeldingen van drie artworks. Aan jullie de taak om zoveel mogelijk releases (dus artiest + release) te raden.

Let op: de meeste afbeeldingen zijn niet compleet, sommige laten maar een klein stukje van de artwork zien. Let dus goed op de details, wie weet vind je zelfs iets over de mol..

Indien je 2 releases weet benoemen, verdien je 100 euro voor de pot. Bij 3 goede antwoorden verdien je 200 euro.

Om er voor te zorgen dat deze opdracht individueel uitgevoerd wordt, heeft ieder setje van 3 afbeeldingen een overkoepelend thema. Als het thema dat bij jouw 3 plaatjes hoort geraden wordt door een andere kandidaat, heb jij bij de eerstvolgende executie een testvraag fout. De thema’s slaan overigens niet zozeer op de afbeeldingen, maar op de releases zelf.
Iedere deelnemer mag maar 1 keer raden naar het thema van de andere kandidaten. Denk hier dus goed over na; je mag p.p. maar 1 PB sturen met daarin de naam van een andere kandidaat en het thema dat bij diens releases hoort.

Je hebt tot uiterlijk vrijdag 13:00 uur om een zo compleet mogelijke lijst in te leveren. Gelieve je definitieve antwoord naar mij te PB'en. Deze deadline geldt uiteraard ook voor het raden van het thema van een andere deelnemer. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 14:35 
 

Helaas (vooral voor Machiel en Jurre) is de deadline verstreken. Een ietwat tegenvallend resultaat voor de groep, maar aan de andere kant, er is niemand die aan deze opdracht een foute testvraag overhoudt.

De antwoorden waar ik naar op zoek was:

Patrick (Thema Italië):
Davide Sonar - Techno Boheme
Activator & Zatox - Get Drunk / I am what I play
Tat & Zat - Gold Medley with Strange


Verdiend: 100 euro

Bas (Thema Theracords):
Geck-O - Seduction
Wavolizer - Excitement EP
Thera vs Geck-O - Help Help / Two and a Half Kings


Verdiend: 100 euro

Sander (Thema Anthems):
Slim Shore – A.N.S.A.R.A.T.
Luna - Mindspace
Donkey Rollers – The Last City On Earth

Verdiend: 100 euro

Davey (Thema 2014):
The Vision - Sadness / The Haunted House
Radical Redemption - Watch Yourself EP
B-Front vs Donkey Rollers - Vitruvius


Verdiend: 0 euro

Machiel (Thema Headhunterz):
Headhunterz - Dragonborn
Project One - Fantasy or Reality / It's a Sine
The Prophet & Headhunterz - High Rollerz / Scar Ur Face


Verdiend: 0 euro

Jurre (Thema Collabs):
Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night / Fearful Symmetry
Deepack and Josh & Wesz - Ei met Ui
B-Front & Frontliner - Magic / Become the Sky


Verdiend: 0 euro

Verdiend voor de pot: 300 euro
Tussenstand pot: 3700 euro


Afbeelding

Opdracht 13:

We gaan (opnieuw) een kleine tussenronde doen. Er kan helaas geen geld worden gewonnen voor de pot, maar jullie kunnen er individueel wel iets aan overhouden. Dit spel telt niet mee als ‘opdracht’, dus na deze ronde volgt er nóg een opdracht voordat de executie begint.

Ik heb voor jullie 6 enveloppen, iedereen mag er een kiezen. First come, first serve: Degene die als eerste reageert, mag als eerste een envelop kiezen, enzovoorts. Je kunt je keuze doorgeven door in dit topic onderstaande lijst te kopiëren en je naam bij 1 van de overgebleven enveloppen te zetten. De inhoud van de door jou gekozen envelop krijg je te horen via PB. Succes!

Envelop 1:
Envelop 2:
Envelop 3:
Envelop 4:
Envelop 5:
Envelop 6:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Nee joh :lol: Heb ipv Seduction 'Oh!' opgestuurd, aangezien ik wist dat daar een vrouw op stond, voortaan mijn ingevingen maar weer dubbel-checken dus

3 fout ook wel knap trouwens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Envelop 1:
Envelop 2:
Envelop 3: Patrick
Envelop 4:
Envelop 5:
Envelop 6:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Envelop 1:
Envelop 2:
Envelop 3: Patrick
Envelop 4:
Envelop 5: Sander
Envelop 6:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Envelop 1:
Envelop 2:
Envelop 3: Patrick
Envelop 4: Davey
Envelop 5: Sander
Envelop 6:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Envelop 1: Bas
Envelop 2:
Envelop 3: Patrick
Envelop 4: Davey
Envelop 5: Sander
Envelop 6:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 19:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
3 fout ook wel knap trouwens :thumbup:


Fout is wat anders dan vergeten :$

Envelop 6 dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 20:41 
 

En dus krijgt Machiel automatisch envelop 2 toegewezen. De verdeling:

Envelop 1: Bas
Envelop 2: Machiel
Envelop 3: Patrick
Envelop 4: Davey
Envelop 5: Sander
Envelop 6: Jurre

Iedereen heeft inmiddels de inhoud van de door hem gekozen envelop ontvangen via PB. Hopelijk zijn jullie niet te blij geworden van die inhoud, want jullie mogen de envelop niet houden.
Jullie gaan namelijk ruilen met een deelnemer naar keuze. Er zijn nog 6 kandidaten, dus er gaan 3 ‘ruilen’ plaatsvinden. Iedere kandidaat is verplicht om te ruilen, en je mag maar 1 keer (minimaal en maximaal) ruilen.

Hint: in 1 van de enveloppen zit een ‘steelkaart’. Degene die aan het eind van deze opdracht deze kaart in bezit heeft, mag de envelop van een deelnemer naar keuze stelen. Graag hoor ik uiterlijk zondag 19:00 uur wie er met wie gaat ruilen. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ruilen met Patrick :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 23:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurre en ik ruilen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 01:12 
 

En dus ruilen Davey en Machiel (al dan niet gewenst) ook van envelop.

De nieuwe verdeling:
Envelop 1: Patrick
Envelop 2: Davey
Envelop 3: Bas
Envelop 4: Machiel
Envelop 5: Jurre
Envelop 6: Sander

Patrick vindt in zijn nieuwe envelop de steelkaart. Aan jou de eer om 1 van de enveloppen te kiezen die jij graag wil overnemen. Je mag je keuze in dit topic posten. Nadat Patrick zijn keuze heeft gemaakt, maak ik bekend wat er in alle enveloppen zit.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic